onko teillä tatskoja/lävistyksiä? missä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja cappucino
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lävistyksiä ei oo ku korvikset mut molemmissa lavoissa on tatskat vasemmassa pirullinen sydän ja toisessa Viivi (Viivi ja Wagner) Vasemmassa nilkassa kolme sydäntä päällekkäin joissa on K,V ja J eli mun kuolleet elämän miehet (isä,vaari ja kummisetä) <3

Mulla on 5 tatuointia. Isojakin :) omasta koirasta kuva pohkeessa, tribaalintapaista mahassa, korppi selässä jne.

Korvissa useempi reikä ja 3 tatuointia. Niskassa skorpioni, käsivarressa lilja ja tribali, nilkassa 2 tähteä.

Tällä hetkellä 9 reikää, löytyy esim. septumii, npakoruu, rustoi ja venytyksii :) septum on varmaan ainut jota en voi ikinä kuvitellakaan ottavani pois! Pitää toivoa jos/kun lapsi siunaantuu, ettei se yritä tunkea sormea siihen koruun sisälle ja repäse, niinku 4 vuotta sitten yks parivuotias poika sylissä ollessaan päätti tehdä :D :) iteki kyl kuulemma vauvana yritin kaikkiin koruihin tarrata mitä äitellä oli ja siks se joutu ottaa nenäkorunki pois :(

Tatuointeja ei löydy (ainakaan vielä), mutta olen piirtänyt ja suunnitellut niitä muille. Lävistyksiä löytyy 4 korvissa + tragus ja forward helix, smiley, kieli-, ja napalävistys. Teininä olin hurja ja otin nännilävistyksenkin, mutta se lähti uloskasvamaan aika nopeasti. En uskaltaisi ottaa toiste, kävi kipeästi :rolleyes:

Miulla on venytykset korvissa, lävistys kielessä ja nenässä. Navassa oli joskus. En ymmärrä miten oon joskus uskaltanut ottaa noita, olin vissiin nuori ja tyhmä, kun nykyään oon ihan hirveen neulakammonen... :oops:

Korvikset, toisessa korvassa kolme, toisessa yksi. Tatuointeja löytyy kolme, molemmista nilkoista ja selästä, lapaluun tienoilta. :) Ja lisää haluan.

Napakorukin ollut.

anteeksi olin malttamaton enkä lukenut koko ketjua läpi, toivottavasti joku ei jo ole kysynyt mutta te joilla on ollut nännikoru, niin oliko se korun poiston jälkeen ihan ns oireeton? Otin itse korun pois joulukuussa ja nyt on alkanut tulla kirkasta nestettä. Olihan korussakin kuivunutta töhnää joka aamu, joten uskoisin samasta olevan kyse. Mutta kysymys siis, että voinhan silti tuon puolesta silti imettää, tietääkö kukaan ? Sikäli, että tuo nesteen tulo ei siis lakkaa. La on heinäkuun alussa.

Näin jopa kerran painajaista, että vauva ei suostunut syömään kun oli "likainen" tissi tarjolla :D En jaksaisi lääkäriltä kysyä, ennemmin sitten lävistäjän juttusilla kävisin..

Aubrey, en aivan tarkkaan asiaa tiedä, mutta kannattaa kotona hoitaa suolavesiliuoksella lyhyehkönä kuurina, jos sillä menisi ohi, ainki mulla on auttanut se (ei nännilävistykseen kun en omaa, mutta muihin) :)
Ja jos ei lopu möhnän tuleminen, tai jos maitoa ei ala tulemaan, mene lääkäriin, koska nännilävistys on saattanut tukkeuttaa jotkut tiehyet nännistä eikä maitoa silloin tule kunnolla. Lääkäri tekee pienen operaation joka paranee nopeasti ja sitten pitäisi tulla maitoa normaalisti ja pystyä imettämään :)

sain kuukausi sitten kolmannen tatskan,toiseen käteen.Ihana vihree keiju,sellainen joka ilmestyi mulle näkynä eräänä iltana.Nyt se kulkee kädessä mukana aina

Kädestä löytyy "alienperhonen" :D Semmonen hömppäperusperhonen vähä liian hempee mulle, mut tää on hauska :D kuvastaa "perhosvaikutusta" miten kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kaikkialla ja miten kaikki voi ihan hetkessä muuttua. Pari sekalaista tatskaa jaloista ja kaiken kruunaava reiden ympäri menevä vanhanaikanen asekotelo mistä tulee pari ruusua ;)

Lävistykset tällä hetkellä kieli, napa ja nänni + molemmissa korvissa yhdet reiät. Joskus nuorempana oli enemmänkin, mutta oon ottanut niitä pois ja antanut kasvaa umpeen.

Tatuointeja löytyy 5 ja muutama suunnitelmakin on (toteutus vaatii rahaa).

Tatuointeja löytyy 3 kpl. Yksi kädessä, yksi lapaluussa, yksi sääressä.

Lävistyksiä ei muualla ole kuin korvissa kahdet reiät.

Tatuointeja miulla ei vielä ole - kunhan rahatilanne antaa myöten, ois tarkotus eka (muttei vika) tatuointi hankkia. Sitä en oo vielä päättäny, mikä se kaikista niistä mahdollisista mitä haluaisin, niin olisi, mutta anyway. Muutama teksti ja piirros on ollu pitkään suunnitteilla. Piirrokset ois tarkotus itse suunnitella. (:

Lävistyksiä miulla on 2, huuli- ja nenälävistykset. Huulessa oleva on vasemmalla puolella alahuulessa.
Tarkotus olis noiden normikorvisreikien lisäksi hankkia vielä varmaankin vasempaan korvaan rustolävistys tai kaksi. Se onneksi tulee aika halvaksi, ko miun kumppani voi ne tehdä. :P

Multa löytyy kaks tatuointia, toinen lapaluiden välissä ja toinen alaselässä. Lävityksiä on enää korvisreiät, kaks kummassakin korvanlehdessä :) napakoru on ja reikäkin edelleen, mut korun otin pois pian plussauksen jälkeen :) kolmannesta tatuoinnista haaveilen, mut mies ei oo ihan samaa mieltä :D ehkä pehmitän sen lapsen syntymän jälkeen ;) jos sais vaikka sen syntymäpäivän ottaa ja sen varjolla mun haaveileman jousipyssyn nilkkaan :D

Mulla on tatuoinnit alaselässä, pakarassa, olkapäässä ja lapaluunkohdalla. Lävistyksiä on joskus ollut navassa ja kielessä. Kielestä otin pois kun menin asiakaspalvelu työhön.

Tatuointia löytyy. Yläselkä aika hyvin värjätty. Kaartuu tuohon oikealle olalle osittain.
Navassa on ollut lävistys, mutta kasvoi ulos niin pahasti, ettei kannata yrittää uudelleen.

Takaisin