Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä on Mamivac Lactive. Vanhaan pumppuuni saisi toisen suppilon kiinnitettyä, mutta en löytänyt mistä voisi tilata sellaisen. Se on Spectra, en tiedä onko Spectra 2 vai 3. Spectra muistuttaa paljon enemmän sairaalan pumppuja, suppilo on samantyyppinen.

Ihana tunne herätä aamulla kun on saanut nukkua yli 4h. :)

Kerroppa ducksie sit kokemuksia pumpusta kun mullakin pumpun osto edessä ja haluan sähkökäyttösen ja mahollisesti molemmat rinnat yhtä aikaa. Ei oo vaan kokomusta mistään muusta kun yhestä surkeasta käsikäyttösestä ja sitä en näiden aikaan aijo käyttää. :)

Hyvä et sait Jetsoni nukuttuu. Täälläkin nukuttu suht hyvin. Eilen kävin sukuloimassa ja se uuvutti. Mut aamulla oli tuttuun tapaan pää kipeä. Mul on päänsärkyä varmaan viikossa 5-6 päivää. Alan jo tottua tähän ikävään vaivaan. Terkka sano et olis hormonien syy. Onko kellään muulla kokemusta? Ikinä ollut tällästä yksösraskauksissa. :mad:

Niin ja tänään tunsin kunnon liikkeet masussa. Tähän asti oon vaa "ingnoorannu" taikka ajatellut suolen tempumpuksi. Mut ei enää epäilystäkään! Jeeeeeeeee! Ihana fiilis! Millon aloitte tuntea molempien? Nyt tunnen selkeästi yhden liikkeet! 17+0 tänään.

Muokattu viimeksi:
Mulla oli kans yhessä vaiheessa koko ajan pää kipee. Joskus taistelin ilman panadolia, joskus 2x 500mg vei sen lopulta pois. Mut sit kuulin että veden juonti auttaa, et se särky on merkki siitä että on juonu liian vähän. Ja se kieltämättä toimi. Jos rupes ilmenee merkkejä siitä ni pieni kunnon vesitankkaus ja se lähti. :)

Mä oon vasta parisen viikkoa tuntenu molempien liikkeet. Samaan aikaan rupesivat möyrimään. Mutta teräviä potkuja en vielä tunne. Tänään siis 20+4.

Kiitos Tuplasaukko. Joo oon kans kuullut et veden juonti auttaisi. Oon vaa tavattoman huono juomaan sitä. Ja wcssä ravaaminen ärsyttää myös. Mut täytyy kokeilla!!

No mä oon ihan yhtä huono sen juonnin kanssa. Yhtä tervanjuontia. :D Ja oonpa taas siitä jo jonkun aikaa luistanu, onneks ei päänsäryt oo palannu. Ja kyllä, se on myös mun mielestä se ärsyttävä piirre siinä että saa koko ajan ravata vessassa. :D

Ultrassa kaikki hyvin ja magneettikuvassa piti käydä kun B ed pt. Nyt jo n. 3kg molemmat. A oli vajaa 3200g mut se tuli yläkanttiin pään mittauksesta johtuen ja B 2800g. Kaksi viikkoa taas seuraavaan jos olen kasassa. Tuli käyrille napakoita supistuksia mut eipä niil ole ollu vaikutusta. Olen maannut liian tunnollisesti. ;)
Antihistamiinireseptin sain kun kutittaa nyt hulluna. Atooppinen iho ja pakkaset, toivon et johtuu siitä. Ei kyl lääkäri alkanu mitään muuta edes ehdottaa. Kokeilen jos se lääke auttaisi. Viikko 39 vasta käynnistys tai sektio jos ei synny aiemmin tai mulle tuu mitään. Huhhuh.

Wau, ovatpa hyvin kasvaneet! Kun itse kantaa "vasta" noin 4kg mukulaa, tuntuu tuo 6kg todella hurjalta!
Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka! :)

Oisko ollu reilu 80 isoin... 50-60 oli muut. On vähän liian isot.. ;) tosin sai 400g eroa mut sano siitä päästä että ei saa tarkkaa mittaa... mä en kyl käsitä et kahdessa ja puolessa viikossa tulis 800g lisää. Mut noi nyt heittää aina.

Joo ihan mielenkiintosta nähdä sitte että paljo todellinen paino on kun syntyvät ja kuin paljo arviot menny mönkään. Yhellä nettitutulla oli ihan alakanttiin, alle 3kg oli arviot ja olivatkin sitte jotain 3,5kilosia.. Viikkoja reilu37

Mulla kans tollasia lukemia ollu käyrällä, kerran oli 120. Mietin vaan sillon että en muista mitä lukemia sitte synnytyksessä oli, oisko monta sataa ainaki.. En muista yhtään.

Täällä jännittää ihan hirveesti huominen!! Toivottavasti eivät enään kotiin lähetä.

Kyl mä noihin jo tunsin ja alko hirvittää tuleva ku muistin mitä se taas on. ;) ei soittanu lääkäri niin ilmeisesti mahtuu tulee alakautta väärin päinkin. Kun nyt tajuaisi kääntyä mut en usko et on tilaa enää. Mein tyttö oli tästä viikko eteen päin niin 3340g ja 52cm jo pitkä. Ja nyt jos menee 39 viikolle niin voi luoja. Maha ei kestä enää enkä minä..
Tsemppiä huomiseen Talvi!!

Kiitos! :-) Mullahan B käänty vasta reilu viikko sitte, vaikka ajattelinki jo että ei varmaan enään kääntyile. Toivotaan että sullakin vielä kääntyy!

Tähän asti ihan hyvin nukuin, nyt ei kyllä meinaa uni enään tulla. Oikeen pelottaa että ei kai ne laita mua kotiin.. Vähän särkyä alavatsalla välillä, voiku lähtiski itestään käyntiin vielä! Jännittää kyllä meneekö kaikki hyvin. Kai tässä pitää kohta nousta aamupalalle :-)

Talvi, tsemppiä! Pidän kaikki peukut että käynnistävät tänään ja kaikki menee hyvin!!!

Minulla ei ollut ongelmia päänsäryn kanssa kun olin raskaana mutta olen aina juonut tosi paljon vettä. Onneksi istumapaikkani töissä oli wc:n lähellä :)
Nyt kun pumppaan paljon ja "imetysaivot" niin en aina muista juoda tarpeeksi (nyt kun pitäisi että jaksaa tuottaa maitoa) niin huomaan joskus painetta päässä, mutta en ole päänsärkyyn taipuvainen niin helposti se menee ohi juomalla.

Kiitos ducksie! :-) Ja tulihan se unikin vielä kuitenki onneks! Parin tunnin päästä jo käyrille!

Oli ihana kun kuopus tuli yöllä viereen ja aamulla halaili pitkään ja juteltiin ennenku noustiin, mietiskelin kuinka mun vauva on niin iso poika jo ja kohta hän on isoveli <3

Takaisin