Viikkoja saatiin tosiaan kasaan 31+6. Ehdin saada ensimmäisen kortisonipiikin neljä tuntia ennen kuin tytöt (tyttöjähän olivat
ja niin meille olikin "luvattu") syntyivät. Heillä on nyt molemmilla nasalit nenissään vaikka lääkärit olivat sitä mieltä että se on varatoimenpide. Eli hyvin pärjäävät! Jos kaikki menee hyvin niin pääsevät Jorviin tässä muutaman päivän/viikon päästä jatkamaan kasvamista. Katsotaan :)
Aika hurja päivä tästä tuli! Olen itse voinut suht hyvin, vähän heikottanut kun eivät antaneet minun syödä mitään kun kuitenkin oli sektioriski kaksosuuden takia. Sitten vatsa on tuntunut oudolta kun on niin tyhjä, tullut paha olo aina kun olen noussut seisomaan. Mies rullasi minut pyörätuolissa katsomaan pienokaisia kun sinne on vähän matkaa. Heikotti jo ruokasaliin mennessä... Mutta nyt illalla minulla on jo ollut paljon parempi olo.
Olen alkanut lypsätä maitoa vauvoille, menee tosi hyvin! Rinnat muistaa varmaan edellisestä kerrasta, vaikka silloinkin minun piti lypsätä ja meni hyvin.
Toivon kuitenkin että kaikki teidän vauvat saavat vähän enemmän masuaikaa kuin nämä meidän tyypit! Citrus ja Talvi olette jo pitemmällä! Hyvä te! :)
Mam85, ehkä nähtiin, mutta olin aika järkyttynyt niin en huomannut muita :) Itkin kyllä muutama kerta kun tuntui etten ole vielä valmis synnyttämään, hyvin meni kuitenkin! Onneksi saamme levätä nyt!