Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hurjasti onnea Ducksie! Mullakin leuka putos lattiaan kun pääsin lukemaan :D sieltä tultiin sitten kertarytinällä. Olivat päättäneet että nyt ei enää ootella :) toivottavasti kaikilla vointi hyvä<3

Viikkoja saatiin tosiaan kasaan 31+6. Ehdin saada ensimmäisen kortisonipiikin neljä tuntia ennen kuin tytöt (tyttöjähän olivat :Heartpink:Heartpink ja niin meille olikin "luvattu") syntyivät. Heillä on nyt molemmilla nasalit nenissään vaikka lääkärit olivat sitä mieltä että se on varatoimenpide. Eli hyvin pärjäävät! Jos kaikki menee hyvin niin pääsevät Jorviin tässä muutaman päivän/viikon päästä jatkamaan kasvamista. Katsotaan :)
Aika hurja päivä tästä tuli! Olen itse voinut suht hyvin, vähän heikottanut kun eivät antaneet minun syödä mitään kun kuitenkin oli sektioriski kaksosuuden takia. Sitten vatsa on tuntunut oudolta kun on niin tyhjä, tullut paha olo aina kun olen noussut seisomaan. Mies rullasi minut pyörätuolissa katsomaan pienokaisia kun sinne on vähän matkaa. Heikotti jo ruokasaliin mennessä... Mutta nyt illalla minulla on jo ollut paljon parempi olo.
Olen alkanut lypsätä maitoa vauvoille, menee tosi hyvin! Rinnat muistaa varmaan edellisestä kerrasta, vaikka silloinkin minun piti lypsätä ja meni hyvin.

Toivon kuitenkin että kaikki teidän vauvat saavat vähän enemmän masuaikaa kuin nämä meidän tyypit! Citrus ja Talvi olette jo pitemmällä! Hyvä te! :)

Mam85, ehkä nähtiin, mutta olin aika järkyttynyt niin en huomannut muita :) Itkin kyllä muutama kerta kun tuntui etten ole vielä valmis synnyttämään, hyvin meni kuitenkin! Onneksi saamme levätä nyt!

Ohhoh! Mietinkin tuossa yks päivä että kuka mahtaa ekana lapsukaiset maailmaan saattaa :) Pääasia, että teidän perhe voi hyvin ja onnea todella paljon täältäkin! :)

Kovasti onnea pikkuprinsessoista Ducksie!! :) Tsemppiä jatkoon sulle sekä tytöille, onneks kaikki näyttää hyvältä :)

Meillä oli tänään ultra, saatiin vahvistus että tyypeillä on omien pussien lisäks omat istukatkin. A painaa 142g ja B 150g. Ja nähtiinpä myös B:llä olevan pieni pippeli! :D A piti napanuoraa jalkojen välissä joten hän on vielä mysteeri.
Onneks saatii rakenneultra 22.12 ni päästään toivottavasti julkistamaan jouluna molempien sukupuolet :) (tosin äitille kyllä jo ehin kertomaan ku en pystyny olee hiljaa :D)

Tsemppiä citrus sinne sairaalaan. :)

Meillä oli tänään np-ultra ja Kavereilla kaikki kunnossa ja niskaturvotus a vauvalla 1,1 ja b vauvalla 1,0. Vastasivat viikkoja ja omat istukat, eli di-di raskaus. :) kyllä on helpottunut olo nyt. Molempia jouduttiin herättelemään että saadaan kunnolla mittailtua kaikki kohdat. :)

Tsemppiä Citrus, toivotaan että kaikki ois kunnossa ja pääsisit pian jo pois! :) Onpa kyllä jännä ettei teillä oo sukupuolet vielä täysin selvillä, just ottaen huomioon sen kuinka useesti ootte kans jo ultrissa käyny :O Mutta tosiaan, jos ei mitään oo jalkovälissä näkyny ni eiköhän ne tyttöjä sillon oo :D Meiän herran varustus näky sen verran hyvin että ei jääny epäselväks :D

Niin mulla siis tänään viikkoja 16+1. En mäkään osannu painoarviota oottaa, mut lääkäri totes vaan et tästä lähin ne otetaan, ku pituutta ei enää oikein saa mitattua hyvin.

Me ollaan tuplasaukko sit oltu samoihin aikoihin ultrassa,etkö säkin päksissä käy?
Pari senttiä oli kanavaa ja auki oleva kohta siel oli edelleen. Melkein sentti kertaa sentti. Molemmat pää alaspäin nyt. Vajaa 1900g ja vajaa 1800g oli painoarviot. :) Tää lääkäri puhu et 32 viikkoa sellai raja et saa syntyä.. nyt se 31+4.
kävin viel mittauttaan hempparin neuvolassa ja se oli 124. Nyt sit vaan taas maataan ja toivotaan et pää kestää. ;)

Joo, kyllä mä tuikkuvain Päksissä käyn. Meil oli aika 8.20, päästiin tosin siinä vähän puolen jälkeen sisään. En ainakaa bongannu siitä odotustilasta kauheen isomahasta toveria :D

Voi Citrus, onpa kökköä kun sinne jouduit jäämään :/ Mutta tokihan se on hyvä että pienistä pidetään huolta, sehän se etusijalla on. Nyt vaan hamstraamaan kirjoja tms että saat ajan kulumaan.

No mä tulin just ysiltä sinne ilmottautuu ni ootte kerenny jo varmaan lähtee ennen sitä. ;) verenpainetta mitattiin pariin kertaan ku vähän jännitti ja oli koholla. :)

No joo, ollaan kyllä varmaan just siinä ehditty lähteä ku ei siellä kauheen kauaa menny. Oisko se ollu muuten 8.50 ku satuin kattoo kelloa kun sieltä päästiin pois :D

Niin ja hyvä ettet joutunu jäämään sinne vaan pääsit vielä pois! :)

Siin oli joku päivystysasiakas ennen mua samalla lääkärillä ja sen lähtö lanssilla ni pääsin vasta joskus varttia vaille 10.. mut olin ysin maissa siin aulassa eli olitte jo lähteneet. Parin viikon päästä taas.
Niinpä. Kotona paljon kivempi. Tai tiedä onko missään kiva maata mut kuitenkin. Alkaa käymään kyl jo kätilöt ja lääkärit tutuiksi.. sekä yläkerran väki sen viiden päivän osastojakson jälkeen jo melko tuttua. ;)

Eikö ne citrus vois käynnistää synnytystä, vai onko edessä sektio jokatapauksessa. Sulla niin hyvin viikkoja et hölmöö että jos odotavat siihen asti että tilanne jo kriittinen...?

Okei, no kiva, toivotaan nyt todella ettei tulis mitään äkillistä muutosta. Kurjaa jos sitte sen takia joutuu sektioon vaikka tietty ymmärrettävää. No mutta onneks sulla sen verran viikkoja että siihen täysiaikasuuteenkaan ei hirveesti aikaa oo. Tsemppiä kovasti sinne! :)

Heippa kaikille.
Ilmoittauduin mukaan ketjuun ;) eli täällä eilen saatu tietää np-ultrassa, et KAKSOSIA sieltä tulossa. Yöunet jäi viime yönä niin ja näin. Esikoinen oli kipeä, mut ajatus kaksosista myös hermostutti hyvällä tavalla.
Mulla siis 3v5kk ja 2v2kk pojat sekä aviomies. Nyt sit laskettu aika 8.6. :) oon sellanen järkityyppi, mut nyt jänskättää raskaus, sen eteneminen, synnytys, imetys, vauva-aika. Kaikki! Mut kaikella on tarkoituksensa, joten uskon et kaikki tulee menee hyvin <3

Kesäkuussa taitaa olla nyt tulossa viidet kaksoset. Yhdet siirtyivät toukokuun puolelle. Tosin toukokuussa taitaa suurin osa kyllä synnyttää. :)

Takaisin