Citrus, jännittää nyt niin milloin sinun synnytyksesi lähtee käyntiin, huomenna 35 viikkoa täys!!! :) Voihan vielä mennä montaa viikkoa, mutta ei kuitenkaan pitkä aika enää
tuikkuvain, hankala tilanne, minäkin miettisin jos lukisi noin äitiyskortissa... Miten pitkällä olet nyt? Muistaakseni et ollut montaa päivää minua jäljessä?
Minullahan on se tilanne että kohdunkaulaa on jäljellä vain 16 mm, ja jäi ihmetyttää se että lääkäri ei ollut laittanut ruksin siihen "kiinni"-sarakkeeseen niin kuin edellisillä kerroilla, mutta kirjoitti sitten tekstin "ei funnelointia" toiseen kohtaan, niin onkohan auki vai ei? Ei ainakaan paljoa jos mittoja kirjoitetaan niin kuin sinun korttiisi...
Aion kuitenkin nyt luottaa siihen että kaikki on kunnossa koska pääsin kotiin ja seuraava aika on ensi torstaina.
Olen tänään ollut väsynyt, mutta kuitenkin levoton. Siivosin vähän keittiössä, laitoin tiskit koneeseen ja sellaista. Yritin löytää ne muutamat pienet bodyt mitkä olen ostanut tässä syksyn aikana ja yksi niistä on hakuteillä... On kyllä supistanut tosi paljon tänään kun en ole malttanut maata yhtä paljon kuin yleensä
Minullakin on nyt alkanut ne menkkamaiset säryt alavatsassa.
Kun olin ne muutamat päivät sairaalassa niin mies löysi K-kaupan kotiinkuljetuspalvelun. Nyt hän ei ole ehtinyt kauppaan vähään aikaan joten eilen tein sitten tilauksen ja latasin mukaan kunnolla tavaraa että pystyn tekemään ruokaa pakastimeen, ostin ensitutit ja pienimmät vaipat pienokaisille, uudet hammasharjat, kuivatut luumut ja karkit synnäri-laukkuun ja PAAALJON muuta. Jos osti yli 130 €:lla niin kotiinkuljetus oli ilmainen, joten tähtäsin siihen! Miehellä oli tänään työpaikkapikkujoulut joten minun vanhemmat olivat täällä ottamassa vastaan ruokakassit (siis auttamassa tyttären kanssa
), onneksi sain apua, koska minua supisti tosi paljon kun avasin kassit. Mutta siis aivan mahtava palvelu kun ei itse pääse kauppaan!!!