Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ollut..b:ltä ei löytynyt sykettä enää.mun pelko et jotain ois pieles ei olku kovin väärä.en ois täs kohtaa enää uskonu tällast.13 putkiloi verta otettiin multa ja tutkitaan tulehdusarvot ym.perjantaina sydänkäyrille a: n osalta ja tiistaina taas naikkarille.kunhan toi kuollut ei nyt myrkyttäis tota toista kun on yhteinen istukka.ajattelin pyytää kortisonit ja käynnistyksen.en jaksa tän surun kans viel pelätä et toinenkin kuolee mun vatsaan.A oli saanu kyl kivasti painoa 968:sta 1339grammaan

Voi ei. Ihan kamalalta tuntuu. :( oon tosi pahoillani ja nyt tosi paljon jaksamista ja voimia! Mikään ei ole itsestäänselvyys, varsinkaan kaksosten kanssa. :( Tsemppiä!

Oli pakko tulla voimia toivottamaan mam85:lle ja muullekin perheelle♡ olen todella pahoillani! :( rankat ajat teillä edessä, täällä lähetän kaikki voimat sinne päin!

Täältä ilmoittautuu yks kesäkuinen kaksosten odottaja. Kauan olen tätä ketjua jo seuraillut ja nyt ajattelin itsekkin uskaltautua. :)

Mam85: Pahoittelut sinne kovan surun keskelle ja paljon voimaa tulevaan. Toivottavasti toisella vauvalla menee kaikki hyvin ♥️

Citrus: Mulla esikon odotus aikaan tuli se puristava tunne vatsalle ja menin tarkastettavaks ja olikin alkava raskaus myrkytys ja maksa arvot taivaissa. Sillon kyllä tuntui tyhmältä kun kaikesta huolissaan mutta silloin lääkäri sanoi että mieluummin turha käynti kuin liian kauan kituuttaa kipeenä. Mutta voihan se olla että sulla kohdun kasvukin vaikuttaa siihen tunteeseen. :)

Mam85, olen todella pahoillani ja lähetän niin paljon voimia kuin suinkaan voin :Heartred

Citrus, oliko niin että sinulla oli ollut kohentunut verenpaine? Tässä lukee nimittäin että ylävatsakipu voi olla oire raskausmyrkytyksestä: http://www.terve.fi/raskaus-ja-odotus/raskausmyrkytys
Milloin olet viimeksi tarkistanut virtsasta valkuaisaineet? Onko sinulla ollut päänsärkyä ja/tai silmien valonarkautta? Mites turvotus ylävartalossa ja kasvoissa? Jos sinulla on mikään näistä niin ole yhteydessä joko neuvolaan tai äitiyspoliklinikkaan. Sinullahan on ollut tuo ylävatsakipu jo jonkin aikaa.

Olen niin surullinen Mam85:n ja perheensä puolesta :sad001 Meillä B on koko raskauden ajan ollut hiljaisempi ja koska A muistuttaa koko ajan olemassaolostaan pyysin mieheni kuuntelemaan B:n sydänääniä, ainakin hän löysi pulssin oikeasta paikasta. Olen ajautunut sellaisiin ajatuksiin että koska olemme näin pitkällä niin kaikki menee hyvin! Ja varmaan sinullakin Mam85 oli samanlaiset ajatukset.

Citrus, tohon on vähän vaikeeta sanoa mitään. Olen itse huomannut että vauvat potkivat kylkluiden ulkopuolella, jopa ylöspäin ihoa venyttäen, mikä on erittäin epämukavaa. Voisin kuvitella että sattuu kun kasvavat. Missä kipusi on? Tuntuuko nahassa/lihaksissa vai enemmän kuin olisi sisuksissasi?

Minulla pahin oire on tällä hetkellä hengenahdistus... Enkä usko että se enää helpottaa kun ei keuhkoilla kerran ole tilaa.

Mam85: Voi ei! Ihan kamalaa, en tiedä edes mitä sanoisin. Oon tosi pahoillani. Voimia tosi paljon <3

Citrus:mä soittaisin kyl sairaalalle. Mä oon ymmärtäny et ylävatsakipu on just selkeimpiä raskausmyrkytyksen oireita.

Mam85:

Olen sanaton. En tiedä mitä sanoa :( otan osaa suruunne, onko sekään tässä kohtaa sopivaa?
Ihan kamalaa :'( ei tämmöistä voi edes tapahtua :'(

Viikkoja on 30+5 ni ehkä siks tää tuntuuki nii käsittämättömältä. Menkää ihmees näytille jos on jotain.

Mam85, osanottoni <3 Ei tuollasta pysty ymmärtämään ja käsittämään. Aivan karmea juttu. Voimia kovasti! Toivottavasti A pysyy mukana, ja saatte edes hänet luoksenne.

Takaisin