Citrus, onneksi olkoon, 32 viikkoa täynnä! :) Kiva kuulla sinultakin kuulumisia! Noita liitoskipuja minulla, onneksi, ei ole ollut ainakaan vielä. Ja pystyn poimimaan vielä tyttären tavaroita lattialta kunhan vähän mietin miten sen teen :)
Olen nukkunut taas vähemmän öisin kuin ennen. Eilen jäi 8 tuntiin, olin kyllä illalla tosi väsynyt, mutta aamulla en vain pystynyt nukkumaan enempää. Otin pienet nokoset juuri ennen kuin lapsenvahtimme tuli kotiin tyttäreni kanssa.
Toissapäivänä kävin Tokmannissa etsimässä heijastinlankaa. Näin fb:ssä kuvan aivan ihanista neulotuista pipoista joihin oli neulottu tätä lankaa kauttaaltaan, ja ajattelin että tekisin samankaltaisen itselleni kun minulla ei nyt tällä hetkellä ole heijastimia (pitäisi kaivaa niitä esille...) Mutta en löytänyt sitä lankaa, ostin kaikenlaista muuta ja minun oli tarkoitus vielä käydä Iso Omenan Kappahlissa hakemassa vähän vauvajuttuja, mutta kroppa ei oikein jaksanut... Kävin sitten Iso Omenassa eilen, Lindexistä hain kahta imetystoppia ja Kappahlista kaksi bodya kokoa 44 ja vähän sukkia, kypäräpipoja ja töppösiä
Ja sitten vielä ruokakaupan kautta kotiin. Olin kyllä ihan poikki kotiin tullessani, supisteli ja olin päästä väsynyt. Jätin kaiken minkä voin autoon etten tarvinnut kantaa kaikkea. Noh, minulla on vielä antibioottikuuri päällä ja pumpulia korvissa. Epäilen että minulla on tavaraa myös poskionteloissa... Tämä saisi riittää jo...
Tuntuu että olen odottanut tarpeeksi kauan energiaa nyt. Se ei ole tullut joten yritän saada asiat kuntoon näin. Mies saa kyllä hakea äitiyspakkauksen kanahäkistä; se on alimpana isossa kasassa muuton jälkeen... Toivottavasti ei ole saanut mitään koseusvaurioita tai muuta! Siinä on kaikki pienimmät vaatteemme!