sanna, kunnon sf-mitta sinulla! Minulle mitattiin viimeiksi v. 22+5, silloin oli 22,5 cm :) Mutta minulla oli esikonkin kanssa erittäin pieni kumpu (minulla on pitkä selkä). Viikon päästä saan uuden mitan! Jännittää vähän että onko kohtu oikeasti suurempi kuin juuri ennen tyttären syntymää kun minusta tämä vatsa ainakin näyttää isommalta! Se tietäisi kyllä 10 cm kasvua kuudessa viikossa!
Ai, nuo vatsalihaskipusi kuulostaa ikäviltä
Minulla on ollut tuntemuksia lihasrepeämistä alavatsassa, mutta melko lieviä kuitenkin.
Olen ollut enemmän torilla ja huutolla kuin fb-kirppiksillä :) Ostin eilen tuplien imetystyynyn käyetettynä, uudet imetysliivit (ei torilta, tulevat postilla) ja huusin yhtä juttua mutta se sulkeutuu vasta ensi viikolla joten saan odottaa vielä saanko sen :)
Pitäisi vielä löytää toinen kaukalo autoon isofixalustoineen.
Vauvavaatepaketeissa torissa on melkein aina puolet bodeista lyhythihaisia niin en ole ostanut... Puolipotkareitakaan en jaksaisi ostaa kun ne eivät pysyneet tyttärellä niin en usko että pysyvät kaksosillakaan. Mutta uskon kyllä että tarvitsemme lisää pienimpiä vaatteita joten katsotaan mitä keksin.
Aion vielä ostaa muutama imetystoppi Lindexistä. Valitettavasti heillä on vain mustia ja valkoisia, mutta tykästyin niihin viimeksi ja haluan muutaman lisää.
Valitin vissiin viime viikolla silmätulehdusta. Noh, tämä meni ihan metsään... Viime tiistaina silmätulehdus toiseen silmään joka tarttui toiseen torstaihin mennessä. Torstaina tuli sen lisäksi kurkkukipua, paineen tunnetta päässä sekä niskakipuja, tavallisia flunssan oireita minulla. Ajattelin että ellei silmätulehdus helpottaisi maanantaihin mennessä niin menen lääkäriin, mutta la-su välisenä yönä heräsinkin korvakipuun toisessa korvassa mikä minulla yleensä tarkoittaa jo kunnon tulehdusta (viimeksi kun minulla oli kipua niin heräsin verta molemmissa korvissa). Yleensä kun minulla on korvatulehdus niin kuulo vain heikkenee. Koska oli sunnuntai enkä tiedä menenkö työterveyksen alle kun olen ollut sairauslomalla niin kauan jo, niin menin Jorvin päivystykseen mikä oli uusi tuttavuus minulle. Ihan hyvä kokemus kyllä! Sain antibioottisilmätipat, antibioottikuurin sekä särkylääkettä reseptillä. Seuraavana yönä heräsin sitten korvakipuun toisessa korvassa ja eilen huomasin että hengitys kulkee kuin astmaatikolla... Olisi pitänyt pyytää vielä astmainhalaattoria kun kävin lääkärillä mutta toivon mukaan pärjään nyt näillä ja tulehdukset häviävät.
Olen erittäin väsynyt kun olen nukkunut huonosti koska nenä on tukossa, silmät rähämäävät ja korvat särkevät, tulehdukset muutenkin käy voimille ja sitten tietenkin antibiootit päälle niin mikään ei jää yli... VALITUS LOPPU!