Onko muita 40+ iltatähden yrittäjiä?

@Emilia1983@ Onnea valtavasti :Two-hearts: bongasin toisesta ketjusta plussauksesi! Miten mahtava onnen kierrepallo noiden amh-uutisten jälkeen!!
 
Kiitos Finess ja MarchDream
Kyllä on ollut niin,Onnellisuuden tunne läsnä joka hetki. Amh-tulosten saaminen vei uskoni raskauteen täysin,luulin etten voi koskaan saada lasta enää. Koeputkellakaan. Kunnes nyt heti tuon amh-kokeen&fsh-kokeen aikana samasta kuukautiskierrosta positiivinen raskaustesti. Molemmat oli huonot eli lapsettomuushoitaja kertoi tulokset ja sanoi katsotaan mikä olisi sopiva hoito meille sitten 30.5.ensikäynnillä.
 
Kiitos Finess ja MarchDream
Kyllä on ollut niin,Onnellisuuden tunne läsnä joka hetki. Amh-tulosten saaminen vei uskoni raskauteen täysin,luulin etten voi koskaan saada lasta enää. Koeputkellakaan. Kunnes nyt heti tuon amh-kokeen&fsh-kokeen aikana samasta kuukautiskierrosta positiivinen raskaustesti. Molemmat oli huonot eli lapsettomuushoitaja kertoi tulokset ja sanoi katsotaan mikä olisi sopiva hoito meille sitten 30.5.ensikäynnillä.
Aivan mahtavaa!! :smiling face with heart-eyes::folded: Ihanaa että onnisti:thumbs-up:
 
Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille ja lasta odottaville ja toivoville iäkkäämmille!:Rose: Tällaisen tekstin löysin netin syövereistä :Smiling Face With Halo:
"Yli 45-vuotiaana synnyttäneiden naisten lukumäärä romahti, kun tultiin 1970-luvulle. 1920-luvulla heitä oli vuosittain noin tuhat, mutta vuodesta 1970 keskimäärin alle sata.

Yli 50-vuotiaita synnyttäjiä oli 50-luvulle asti vuosittain keskimäärin toistakymmentä. Ennätys tehtiin vuonna 1931, jolloin lapsen sai 18 yli 50-vuotiasta."
 
"Yli 45-vuotiaana synnyttäneiden naisten lukumäärä romahti, kun tultiin 1970-luvulle. 1920-luvulla heitä oli vuosittain noin tuhat, mutta vuodesta 1970 keskimäärin alle sata.

Yli 50-vuotiaita synnyttäjiä oli 50-luvulle asti vuosittain keskimäärin toistakymmentä. Ennätys tehtiin vuonna 1931, jolloin lapsen sai 18 yli 50-vuotiasta."
Ajatella. Kaikki naimisissa olleet harrastivat tuolloin seksiä ilman ehkäisyä (koska ehkäisyä ei ollut), eikä lapsia silti syntynyt tuon enempää. :sad-face: Olisin kuvitellut lukuja suuremmiksi ajalla ennen ehkäisyä.
 
Ajatella. Kaikki naimisissa olleet harrastivat tuolloin seksiä ilman ehkäisyä (koska ehkäisyä ei ollut), eikä lapsia silti syntynyt tuon enempää. :sad-face: Olisin kuvitellut lukuja suuremmiksi ajalla ennen ehkäisyä.
Niin, no minä ikuisena toisten tilannetta ihannoivana optimistina ajattelen että joku täältä meidän yli 40 vuotiaista vielä kyllä saa jälkikasvua joten tsemppi mielessä laitoin nuo tiedot että toivoa ei suinkaan pidä menettää. Ja onhan nykyään etuna vielä lapsettomuushoidot jotka siihen haluaa lähteä :smiling-eyes:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!! Täällä tuli tänään ihan kunnon plussa mittariin, ennen kuin ehdin testin nostaa pöydälle! 🥰🙏💕 Viime kierrossa sain haalean plussan menkkojen oletettuna alkamis päivänä, mutta vuoto alkoi sitten viikon päästä. Nyt oli menkat n.4 päivää myöhässä ja hain testin huvin vuoksi.. Talletteluja ei osunut oviksen tienoille kuin kaksi kp 14 ja 17. Ei ollut kovin suuret odotukset ja varsinkin kun on menkkamaista kipua ollut viikon verran jo. Toivon että kaikki olis kuitenkin hyvin! Ikää tosiaan 44v. Yritys kiertoja on ollut vaan n.4. 😊❤️ Hyviä uutisia siis kaikille, että tällä ikääkin voi hyvin tärpätä! Toivon paljon plussia tänne! 😍🙏🙂
 

Liitteet

  • 20220525_121636.jpg
    20220525_121636.jpg
    672.6 KB · Katsottu: 57
Hei kaikille pitkästä aikaa!! Täällä tuli tänään ihan kunnon plussa mittariin, ennen kuin ehdin testin nostaa pöydälle! 🥰🙏💕 Viime kierrossa sain haalean plussan menkkojen oletettuna alkamis päivänä, mutta vuoto alkoi sitten viikon päästä. Nyt oli menkat n.4 päivää myöhässä ja hain testin huvin vuoksi.. Talletteluja ei osunut oviksen tienoille kuin kaksi kp 14 ja 17. Ei ollut kovin suuret odotukset ja varsinkin kun on menkkamaista kipua ollut viikon verran jo. Toivon että kaikki olis kuitenkin hyvin! Ikää tosiaan 44v. Yritys kiertoja on ollut vaan n.4. 😊❤️ Hyviä uutisia siis kaikille, että tällä ikääkin voi hyvin tärpätä! Toivon paljon plussia tänne! 😍🙏🙂
Oi onnea! Oikein selvä plussa.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!! Täällä tuli tänään ihan kunnon plussa mittariin, ennen kuin ehdin testin nostaa pöydälle! 🥰🙏💕 Viime kierrossa sain haalean plussan menkkojen oletettuna alkamis päivänä, mutta vuoto alkoi sitten viikon päästä. Nyt oli menkat n.4 päivää myöhässä ja hain testin huvin vuoksi.. Talletteluja ei osunut oviksen tienoille kuin kaksi kp 14 ja 17. Ei ollut kovin suuret odotukset ja varsinkin kun on menkkamaista kipua ollut viikon verran jo. Toivon että kaikki olis kuitenkin hyvin! Ikää tosiaan 44v. Yritys kiertoja on ollut vaan n.4. 😊❤️ Hyviä uutisia siis kaikille, että tällä ikääkin voi hyvin tärpätä! Toivon paljon plussia tänne! 😍🙏🙂
Tämä on valtavan ihana uutinen! Onnea vielä tosi paljon ❤
 
Kiitos onnitteluista! 🥰😍 Olin jo ajatellut, ettei tästä mitään tuu, vaikka kovin pitkään ei olla edes yritetty. Eikä nytkään mitenkään erityisesti. Ihan pari kertaa talletteluja ollut oviksen tietämillä kun ei mitenkään ehdi useammin... Lapset pyörii jaloissa joista yksi on lapsenlapsi! 😅 En tiedä miten kerron vanhimmalle lapselle uutisen.. nuoremmat tietää jo ja on ihan onnessaan 😊 Toisaalta jännittää jos meneekin kesken tai jotain. Mutta en ole aiemmin saanut noin selvää plussaa mihinkään testiin joka tuli molemmilla kerroilla ihan heti. Mies sanoi että kaksoset tulossa! 😅😅 No koitan nyt rauhassa nauttia tästä ihmeestä, eikä suotta sterssata. Kaikille nyt kovasti onnistumisia, että vielä se ilta tai yötähti ilmoittaisi tulostaan! 👍❤️😊🥰
 
Ikää mulla 41 ja tänään alkoi menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen, vauva on 11 viikkoa. Olen tässä tämän pari kuukautta vauvan kanssa tolskatessa ajatellut, että kyllä tämä yksi riittää, mutta menkkoja appiin merkitessä tuli kummasti mieleen raskautuminen ja ovulaation pongaus jne. että niinköhän vaan sitä vielä toistakin lähdetään jossain vaiheessa vielä yrittämään. Mutta ei kyllä ihan heti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ekasta raskauduin hyvin helposti, ehkäisyn lopettamisen jälkeen ekasta kierrosta plussa ja km olisko ollut 6. viikolla ja seuraavasta kierrosta taas plussa, joka nyt nukkuu päiväunia tuossa vieressä.
 
Kiitos onnitteluista! 🥰😍 Olin jo ajatellut, ettei tästä mitään tuu, vaikka kovin pitkään ei olla edes yritetty. Eikä nytkään mitenkään erityisesti. Ihan pari kertaa talletteluja ollut oviksen tietämillä kun ei mitenkään ehdi useammin... Lapset pyörii jaloissa joista yksi on lapsenlapsi! 😅 En tiedä miten kerron vanhimmalle lapselle uutisen.. nuoremmat tietää jo ja on ihan onnessaan 😊 Toisaalta jännittää jos meneekin kesken tai jotain. Mutta en ole aiemmin saanut noin selvää plussaa mihinkään testiin joka tuli molemmilla kerroilla ihan heti. Mies sanoi että kaksoset tulossa! 😅😅 No koitan nyt rauhassa nauttia tästä ihmeestä, eikä suotta sterssata. Kaikille nyt kovasti onnistumisia, että vielä se ilta tai yötähti ilmoittaisi tulostaan! 👍❤️😊🥰
Mulle on aina ollut vaikeinta kertoa esikoiselle raskaudesta. Olin 39 v. kun tää mun iltatähtien kolmen sarja alkoi syntyä, (ja 41 ja 43 v). Tosin esikoinen ei ole vielä tehnyt musta isoäitiä, toivottavasti sekin aika koittaa joskus. Minkä ikäinen sun mies muuten on? Miehen ikähän voi myös vaikuttaa hedelmällisyyteen kun joillakin testosteronin laskulla on kuulemma vaikutusta. Mutta jotkut miehet ne vaan sikiää vielä eläkeiässäkin 😁
 
Mulle on aina ollut vaikeinta kertoa esikoiselle raskaudesta. Olin 39 v. kun tää mun iltatähtien kolmen sarja alkoi syntyä, (ja 41 ja 43 v). Tosin esikoinen ei ole vielä tehnyt musta isoäitiä, toivottavasti sekin aika koittaa joskus. Minkä ikäinen sun mies muuten on? Miehen ikähän voi myös vaikuttaa hedelmällisyyteen kun joillakin testosteronin laskulla on kuulemma vaikutusta. Mutta jotkut miehet ne vaan sikiää vielä eläkeiässäkin 😁
Mielenkiintoista tuo, että esikoiselle / vanhimmalle lapselle eniten jännittää kertoa. Saa nähdä, pääsenkö ikinä tuohon tilanteeseen itse. 😊 Mutta mikä siinä jännittää tai millaisia ajatuksia herättää? 😌
 
Mielenkiintoista tuo, että esikoiselle / vanhimmalle lapselle eniten jännittää kertoa. Saa nähdä, pääsenkö ikinä tuohon tilanteeseen itse. 😊 Mutta mikä siinä jännittää tai millaisia ajatuksia herättää? 😌
No se on asia josta nyt en ajatellut avautua enempää. Jokaisella varmaan omat syynsä kenelle on helppo kertoa noin intiimistä asiasta kuin raskaus. Lähinnä ymmärrän että Hei 123 saattaa jännittää miten esikoinen suhtautuu. Esikoinen on aina ollut se ensimmäinen spesiaali ja kun ikää on reilusti välissä nuorempiin sisaruksiin kuitenkin (aikuisuuden verran) on tilanne hieman erilainen kuin jos esikoinen olisi parivuotias tai lapsen iässä.
 
Olipas kiva tulla tänne pitkästä aikaa, ja vielä näin hyviä uutisia luettavana sekä oikein räikeitä plussakuvia :folded: Onnea :Two-hearts:

Mä olen tietoisesti yrittänyt pitää pesäeroa kaikkeen vauvachattiin... ja ehkä saanutkin jossain määrin käännettyä ajatusta pois "kuumeilusta" ja jopa ihan siitä the haaveesta.

Ihanaa kesää kaikille, toivottavasti nämä ilmat vielä hellisivät meitä hieman suuremmin lämpötiloin :Face Savouring Delicious Food:
 
Moi! Mä tulin luomusti raskaaksi 46-vuotiaana. Uudella miesystävällä ei ole vielä lapsia ja toivoi vielä tulevansa isäksi. Sanoin että ei oo oikein aikaa odotella mun iän takia vaan ois paras jättää ehkäisy pois kokonaan, jos haluaa mun kanssa yrittää. Ei siinä montaa kiertoa mennyt kun tärppäsi, olin niin yllättynyt! Kun jokapaikassa toitotetaan että tällä iällä on suorastaan mahdoton enää tulla raskaaksi ainakaan ilman hedelmöityshoitoja. Nyt viikko 9 alkamassa ja vielä kyllä jännittää tosi paljon keskenmenovaara. Ja kromosomitestauksiin menossa heti kun mahdollista, myös noita poikkeavuuksia osaa pelätä nyt enemmän. Toisaalta kaikki voi mennä hyvinkin...silti ei vielä kauheasti uskalla hehkuttaa. Sikiöseulontojen ja ultran jälkeen sitten kerron vanhemmille jne. jos sinne asti päästään. On tää jännää! Teineille lapsille oon jo kertonut raskaudesta, kun ajattelin että heidän on hyvä tietää mitä perheessä on meneillään, kävi miten kävi.
 
Takaisin
Top