Oloja ja oireita

Hehe.. pakko tunnustaa, että mun unet ovat viime aikoina olleet lähes poikkeuksetta K-18 ja yleensä vielä jonkun julkkiksen kanssa. Viimeksi vuorossa ELASTINEN, ja enkä edes pidä kyseisestä henkilöä millään tavalla puoleensavetävänä :schocked028
Vaikuttaa siltä, että tämä kuukausi on ollut liian pitkä aika erossa miehestä ja tää mamma on puutteessa :laughing001

Haha Sophie! :) Elastinen oli munkin unessa muutama vko sitten :) Me ei tehty mitään eroottista, oli vaan vähän "sutinaa" ja pussailua ja siinä unessa olin ihan haltijoissani Elastisesta, vaikka en näin normaalisti koe häntä yhtään puoleensa vetevänä...

Hih, ne K-18 unet on parhaita. :D mä näin alkuraskauden ja toisen kolmanneksen aikana paljon eroottisia unia ja hyvä että en useasti herännyt orgasmin partaalla! :D
Nyt jotenki kaipaa kyllä sitä seksielämää mikä oli ennen tätä mahaa.. :) siitä puheenollen oon yrittänyt tutkia noita ehkäisyjä joita sais raskauden jälkeen käyttää, jos imettää. Vaihtoehtoja ei kovin monta ollu: kondomi, minipillerit ja kuparikierukka. Millaisia kokemuksia ennestään synnyttäneillä on minipillereistä tai kuparikierukasta?

Miulle eräs asiakkaani, vanhempi rouva totesi kun kerroin lasketunajan(27.10), että No voi, skorppiooni, toivottavasti tiedät että ovat erittäin vahvoja ja vaatii tilaa, joten jonkun on lähdettävä läheltä, että skorppari mahtuu syntymään.
En ole koskaan itse uskonut horoskooppeihin, enkä niitä ole lukenut kun joskus huipiin seiskasta. Mutta kyllä oon moisen jälkeen nähnyt painajaisia... Mitä jos iso-ukilleni (93v) tai jollekin muulle läheisilleni tapahtuu jotain...
Ihan hirveää, että tuollaisia NOITIA on!
Toivottavasti en aiheuta muille pelkoja! :smiley-angry017

Tuohon "heitteillejättö" uneen on pakko kommentoida, että näin itse ihan samaa unta viime viikolla. Siinä minulla oli pienet kaksospojat, jotka olivat syntyneet keskosina, mutta lääkäri kotiutti meidän heti syntymän jälkeen ja muistutti vain, että ruokin lapset riittävän usein, että kasvavat. Siinä sitten ensimmäisen päivän hoidin poikia täydellisesti ja laitoin ne yöksi pakkaseen ulos nukkumaan vaunuihin. Aamulla heräsin tyypilliseen tapaani myöhään iltapäivällä ja vain hengailin eestaas, kunnes yhtäkkiä tajusin, että hei apua, pojat, ne on ollu yli 12 tuntia ilman ruokaa ja pakkasessa. Juoksin ulos vaunuille ja siellä makasi kaksi aivan vitivalkoista ja vetelää pientä poikaa. Nostin jääkylmät lapset ylös vaunuista ja kiirehdin sisälle vain huomatakseni, että nännini olivat kadonneet ja näin ollen imetys ei onnistunut. Korviketta ei enää saanut mistään, kun kaupat olivat kiinni ja hädissäni aloin keittää lapsille mannapuuroa (??). Mieheni keskittyi vain soittelemaan minua risteilylle, hän odotti jo kuulemma satamassa vaimoansa risteilemään ja ryyppäämään. Sanoin miehellenikin, etten voi jättää poikia yksin, enkä voi juoda alkoholia, johon mies vaan vastasi tyynen rauhallisesti, että jätä ne sinne johonkin seinän viereen,laita maitoa sellaiseen marsujen juottokoneeseen ja teippaa koneet kiinni seiniin, niin voivat siiten sitten syödä seuraavan vuorokauden niistä.

Heräsin unesta aivan tuskaisena, niska märkänä, hirveän hakkaavan sydämen kera. Se ahdistus poikien laiminlyönnistä oli jotain aivan kamalaa. Nyt ehkä jo vähän naurattaa :D Että ihan marsujen juottokone laughing7

Saria, mä nauran ääneen täällä tolle sun unelle, sen verran päätön, mutta yhtä sekava, kuin mitä itse tupaan näkemään :) Noi heitteilejättäunet on kyllä muuten todella ahdistavia..

Sanuliini itse otan hormonikierukan. Sen ja ehkäisykapselin voi ottaa mainitsemiesi lisäksi (samaa kamaa ku minipillereissä, eli keltarauhashormonia). Viimeks otin minipillerit kun tiesin että hankitaan pian uusi vauva. Hormonikierukkaa tai ehkäsykapselia ei vaan kannata ottaa (eikä osa lekureista ees suostu ymmärtääkseni määräämään) ennenku on testannu minipillereitä. Osalla aiheuttaa runsasta tiputteluvuotoa, minkä vuoksi ei sitte sovi. toisilla jää menkat kokonaan pois. Itse kuulun jälkimmäisiin, mut ei kyllä mua haitannu! ;)

Mikä noissa räppäreissä viehättää. xD Minä näin alkuraskaudessa kunnon K-18 unia ja eräässä unessa oli hiukan sutinaa Mikael Gabrielin kanssa. Hah, ja heräsin unesta vielä kiihottuneena. Muutamia muitakin eroottisia unia on tullut nähtyä ja mietin siinä aamulla sitten, että pitäisiköhän sitä seksiä kenties harrastaa hiukan enemmän oikeassa elämässä. ;) :D

Voi teitä räppärirakastajat ;D Mä olen nähnyt k-18 unia ihan tuosta omasta miehestä ja monesti herännyt orgasmiin :smiley-ashamed008 Eikä siinä mitään, viime yönäkin mies vaan ystävällisesti ilmotti, että taisi unet saada taas onnellisen lopun :confused005 Tää on muuten näitä harvoja raskauden kivoja puolia, eipä ole meinaan ennen koettu vastaavaa, mutta en valita ;)

Kiitos La MaMa vastauksesta. Mua jotenki kauhistuttaa tossa kierukassa ne langat jotka jää roikkumaan. :D eikö ne tosiaan tunnu yhdynnässä?
Voi olla, että noi minipillerit olis sit sellainen ensimmäinen vaihtoehto kokeilla. Täytyy neuvolassa sitten keskustella.

-Sanuliini & papu 34+0-

Meillä yhdyntäkielto, joten varmaan siksikin unet ovat mitä on... viime öinen uni-rakastajani oli oikeasta elämästä 10 vuoden takaa.. siinäs itten herättyäni olin vielä sekaisin unesta ja hetken mietin kummalle miehelle tämä lapsi nyt sitten on :)

Vaikee sanoo niistä langoista.. ei oo tosissaan ennen ehkäisykeinona ollut... varmaan pätee tässäkin se että riippuu ihmisestä! Ehkäisyrengas on joskus ollu käytössä ja ainakaan se ei häirinnyt itseäni tai kumppaniani, toivottavasti ei sitte tämäkään! :) ps. Nää teidän unipävitykset on ihan parasta luettavaa :D

Heitämpä tänne tällaisen aiheesta jukkapalmuun-kysymyksen kun en viitsi "turhasta" neuvolaan soitella. Osaako kukaan valaista mulle (ällöttävä osuus alkaa tästä :D) pitäskö mun jollain tasolla huolestua ku nyt on sen maanantain lekurikäynnin jälkeen tasaseen tahtiin (on kyllä jo aikasemmin, muttei näin "paljoa") tiputellu sellasta kirkasta,melko makeanhajuista nestettä. Ei tule siis paljoa kerralla, sellainen ehkä kymmenesosadesin "liraus" kerralla.

Kyumin sinuna soittaisin neuvolaan, ei mun mielestä oo yhtään turha kysymys! Voi olla että tiputtaa lapsivettä.. Kyllähän sen saa tarkistettua jollain testillä, että onko lapsivettä. Ainaki saisit itselle mielenrauhan, ku tutkittaisiin. :)

No, kai sitä pitäs soitella :P Ärsyttää vaan sitte jos onki ihan turhanpäiten ihmisparkoja vaivannu :D Lueskelinki vähän että saattas ehkä mahdollisesti olla lapsivettä, ja ku se kohdunsuuki on kerran auki.. Huoh.

Ei mun mielestä oo tyhmiä/turhia huolenaiheita raskauden aikana. Mulle ainaki neuvolassa toitotetaan, että ota yhteyttä helposti äläkä mieti liikaa kotona jos huolen aihetta. :)

Kuymin. Miulla on kaksi synnytyksistä startannu että tulee pikku loruja lapsivettä.
Niistä harvoin neuvolassa puhutaan, mutta kannattaa ehdottomasti testata, ku onnistuu ihan siel paikan päällä! Miulla lapsiväestöönsä ei tullut kohdunsuulta vaan ipanat oli ilmeisesti kynnellä raapassu pikku reijän jonnekin kohdun yläosaan!
Siinä on vaan tulehdusriskinsä jos ei selvitä!

Hormooni valmisteista sen verran, että miulla oli kapselit kädessä vuoden. Iho oli ihan hirveesti kunnossa ja mielialat ailahteli.
Otin 3kk ennen häitä pois ja sain minipillerit joita söin 2kk, ku nuppi oli niin sekasin että olin jo perumassa häitäkin!
Miulle noi matala hormooniset ei ilmeisesti sovi, mutta korkeuten verenpaineiden takia en muita saa! :(
Mirena kierukka oli ennen miulle tosi hyvä, mutta sitten tosiaan puski noi sukurasitteet eli paineet!

Takaisin