Oli punkki jalassa alle pari viikkoa sitten ja täällä päin voi raskaana saada estoantibiootit borrelioosiin, jos katsotaan aiheelliseksi. Poika on sairastanu borrelioosiin näistä miedän pihapiirin punkeista, että oli ihan järkevää ne ottaa. Nyt sitten alko eilen koskea nilkkoja ja illaltapäivällä alkoi päänsärky ja niskan koskeminen. Nenä on hieman tukossa, että en tiedä onko nyt jotain normiflunssaa vai sitä borrelioosin oiretta. Kun luin noita oireita netistä, niin muistin, että eilen ihmettelin lehteä lukiessani, että onkohan näkö huonontunut, kun ei tahtonut tekstiä nähdä. Iltapäivällä menen lääkäriin asiaa selvittämään...
Alkuraskauden ruokahaluttomuus on tullu..olen jättäny välillä ihan aterioita väliin, kun ei vaan tee mieli. Hedelmiä ja puuroa olen syönyt tilalla. Liha-inhotusta on....ei oikein pihvit yms. lihat nappaa...jauheliha menee kyllä. Voisin elää hedelmillä, marjoilla ja puurolla ja leivällä. Appelsiinimehu maistuu taas ihanan raikkaalta.
Supistuksiin on tullu viime päivinä potkua lisää, tosin niitä tulee harvakseltaan. Alapää pullistelee vauvan liikkuessa ja kohdun suulla tuntuu milloin minkänkinlaista venytystä ja tuikkimista. Hieman turvoksissahan tuo värkki on ja limakalvot kutisevat.
Yöunet on parantuneet hieman, paitsi nyt viime yö meni päänsärkyä ja niskasärkyä kärsiessä ja unet oli yht. 2 tuntia.
Särkyjä ei muuten juuri ole ja nyt on välillä tuntunut siltä, että vatsa olisi takaisin oma, littana, että on ihan pitänyt katsoa alas, ettei se ole siitä mihinkään hävinnyt. Eli välillä sellainen raskastunne on ollut kokonaan poissa ja olen muistanut mille tuntuu normivatsa....aika jännä tuntemus!