Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pottis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on sellanen paineen tai kiristyksen tunne alavatsalla ollut alusta lähtien. Välillä se tuntuu voimakkaammin ja välillä heikommin (tiettyinä hetkinä ei oikeastaan ollenkaan), ja nyt taas pari päivää on ollut voimakkaampi. Onko lie hormonien vaihtelusta kiinni vai mistä.

Muuten tosi vähän oireita tähän asti. Itkuherkkyyttä niin, että pari kertaa päivässä itken jollekin ihan turhalle ja huonoa oloa on vähän aina välillä. Myös joinakin päivinä väsymystä ja yöheräilyä, mutta ei ole sillä tavalla ollut häiritsevää. Huono olo on hieman voimistunut päivien myötä, mutta sekin edelleen tosi lievää. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Jotain puutumisen, turvotuksen, paineentunnun yms. väliltä on vatsassa paljon. Varmaankin johtuu kohdun kasvusta, mutta en muista onko muissa raskauksissa vatsa ollut näin arka tässä vaiheessa. Ei siis suoranaista kipua, vaan vatsaa ikään kuin särkee tasaisesti.
Mua jännittää, koska omassa suvussa on kaksosuutta ja uuden puolisonkin suvussa on. Joka raskaudessa olen jännittänyt, että entä jos tulisikin kaksoset ja nyt tää vatsan paineen voimakkuus saa mut koko ajan tärisemään, että jospa siellä onkin kaksi alkiota kohtua venyttämässä ja siksi tuntuu näin paljon 😱🤪
Ui miten jännittävää jos olisikin kaksoset 🤩 minäkään en muista tämmöistä tunnetta vatsassa olleen aiemmissa raskauksissa. Oliko sulla milloin ultra tulossa?

En ole ajatellut mennä varhaisultraan ollenkaan, joten vasta rv 12 tietämissä np-ultra 😬
Eli joulukuussa varmaan? Minäkään en viimeksi mennyt varhaisultraan mutta siellä Np ultrassa sitten todettiinkin että keskeytynyt km kyseessä niin menen nyt kun läheisessä ultrauspaikassa oli tarjouskin sopivasti ja sinne on 15 min matka. Keskustaan taas jossa np ultra niin tunnin. Eli jos jo tuolla varhaisultrassa todetaan että ei ole elämää niin ei tarvitse mennä verikokeisiin ja kaupungille asti.

Eli joulukuussa varmaan? Minäkään en viimeksi mennyt varhaisultraan mutta siellä Np ultrassa sitten todettiinkin että keskeytynyt km kyseessä niin menen nyt kun läheisessä ultrauspaikassa oli tarjouskin sopivasti ja sinne on 15 min matka. Keskustaan taas jossa np ultra niin tunnin. Eli jos jo tuolla varhaisultrassa todetaan että ei ole elämää niin ei tarvitse mennä verikokeisiin ja kaupungille asti.
Ikävä kuulla, että olet joutunut kokemaan tuollaista.
Mullakin taustalla yksi keskeytynyt keskenmeno (2012) ja se todettiin vasta np-ultrassa. Yllättävän rankkaa, kun keskenmenosta ei ollut mitään viitteitä ja se tuli niin puskista. Työkaveritkin seuraavana päivänä kyseli, että mitäs ultrassa ja oli raskasta vastata.
Se lienee mulla myös syy, miksi en varhaisultraan haluaisi, koska voisi tuntua vielä pahemmalta kokea keskenmeno, kun on ensin nähnyt sydämen sykkivän 😥 En tiedä.

Takaisin