Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla oli ihan sama juttu paripäivää sitten ja itkin hysteerisesti koko illan. Mut sit seuraavana aamuna vielä tuli vaalenpunasta paperiin eikä enään sen jälkeen. Mä luulen et ei sulla oo mitään hätää niinkuin mullakaan. Varmaan jotkut valemenkat tai sit vaan niin arat ja kuivat limakalvot. Mun kaverilla tuli jopa tiputteluvuotoja ja synnytti ihan terveen täysaikasen pojanMulla on eilen kerran ja nyt äsken jäi wc-reissulla paperiin pyyhittäessä semmosta hennon vaaleenpunasta. Ihan paniikki päällä![]()

Mulla oli ihan sama juttu paripäivää sitten ja itkin hysteerisesti koko illan. Mut sit seuraavana aamuna vielä tuli vaalenpunasta paperiin eikä enään sen jälkeen. Mä luulen et ei sulla oo mitään hätää niinkuin mullakaan. Varmaan jotkut valemenkat tai sit vaan niin arat ja kuivat limakalvot. Mun kaverilla tuli jopa tiputteluvuotoja ja synnytti ihan terveen täysaikasen pojan![]()
soitin sit hätäpäissäni tuossa äsken äitiyspolille ja sieltä sanottiiin että se on normaalia että jos ei tule runsaammin niin ei hätää ja huomenna soittaaa neuvolatädille...On tää jännää aikaa pari viikkoa ekaan neuvola käyntiin 5+2 menossa laskurin mukaan..eilen illalla ja tänä aamuna haalean vaaleanpunaista vuotoa pyyhittäessä mutta toivotaan ettei ole vakavaa kyllä pelottaaasoitin sit hätäpäissäni tuossa äsken äitiyspolille ja sieltä sanottiiin että se on normaalia että jos ei tule runsaammin niin ei hätää ja huomenna soittaaa neuvolatädille...
mä uskon että kaikki hyvin ja se varmistuu ylihuomenna kun on alkuraskauden ultra. Jännittää.