Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on eilen ja tänään ollu just et ku vaikka kahvia juo tulee tosi äklö olo.. toivottavasti tää menee ohi nopiaa tai nukun töissäki

Pahoinvointi on palannut. Olin viime viikolla to-su ulkomailla ja siellä kaikki oireet katos. Tänään aamupäivälläkään ei ollut mitään ja kattelin jo varhaisultra-aikoja, kun pelkäsin että on taas kkm. Lounaalla se etominen sit alkoi ja siitä lähtien etonut koko ajan. Huimaa myös aika paljon. Jännä miten reissussa kaikki oireet jäi varmaankin sen kaiken hässäkän alle, kun koko ajan oltiin menossa.
8+1

Muokattu viimeksi:
Viime viikolla ja vielä lauantaina oli tosi huonoa oloa, pahaa oloa jopa koko päivän. Nyt kahtena päivänä ei ole oikeastaan ollut yhtään huonoa oloa. Nälkä on kyllä melkein koko ajan ja tänään on palellut hirveästi, mutta silti "pelottaa" kun paha olo loppui niin yhtäkkiä, että onko kaikki hyvin. Neuvolaankin vielä kaksi viikkoa pitäisi jaksaa odottaa

7+0

Mulla oli kolme päivää pahoinvointi kokonaan pois. Ei etonut yhtään eikä mikään. Nyt aivan hirveä olo tänään. Mulla vati vieressä jos sillä aikaa tulee ylös kun mies vessassa.
5+1

Mulla menossa 7+5. Esikoista odotellaan. [emoji4] Toista viikkoa ollut runsasta pahoinvointia ja kamala väsymys. Vatsaoireita paljon herkkävatsaisena ja kyllä niitä repäisykipujakin välillä alavatsalla tuntuu. Pahinta on kun ruoka ei maistu mutta kai tämä tästä helpottaa. [emoji51]

Jahas, no alkoipa täälläkin Järkyttävä turvotus, miten tän peittää

Aamulla meinas kans lentää laatta, kun nuorimmaisen kanssa oltiin aamupesulla. Pakko myös syödä tosi tasasesti ja suolasta ja hedelmää että pysyy kuosissa.

Mä ehdin jo miehellä kitistä kun ei turvota ytään :D

Hilla 7+2

Mulla on eilen kerran ja nyt äsken jäi wc-reissulla paperiin pyyhittäessä semmosta hennon vaaleenpunasta. Ihan paniikki päällä :nailbiting:

Vaikka en milään ois uskonut niin B6-vitamiini taitaa auttaa tosi hyvin pahoinvointiin :eek: Joskus reilu pari viikkoa sitten alkoi tulla tosi kamala olo ja aloin sit vetää kolmesti päivässä tuota vitamiinia. Jokusen päivän päästä ei ollut enää pahoinvointia. Viime viikolla sitten aloin unohtamaan koko vitamiinin ottamisen ja yks päivä oli taas sellainen olo että päässä pyörii ja kuvottaa. Äkkiä taas alotin vitamiinin kolmesti päivässä ja oon nyt pitänyt siitä kiinni. Pahoinvointi meni ohi ja eii oo ollut sen jälkeen. Toivottavasti pitää jatkossakin kurissa, ainakin nyt aion muistaa ottaa sitä aina! :shy:

6+6

Mulla on eilen kerran ja nyt äsken jäi wc-reissulla paperiin pyyhittäessä semmosta hennon vaaleenpunasta. Ihan paniikki päällä :nailbiting:
Mulla oli ihan sama juttu paripäivää sitten ja itkin hysteerisesti koko illan. Mut sit seuraavana aamuna vielä tuli vaalenpunasta paperiin eikä enään sen jälkeen. Mä luulen et ei sulla oo mitään hätää niinkuin mullakaan. Varmaan jotkut valemenkat tai sit vaan niin arat ja kuivat limakalvot. Mun kaverilla tuli jopa tiputteluvuotoja ja synnytti ihan terveen täysaikasen pojan :happy:

Pahoinvointi katosi taianomaisesti pariksi päiväksi (mikä ehti tietysti säikäyttämään...), mutta nyt palasi ja näyttää vaivaavan aamusta asti. Tökkii ensimmäistä kertaa kahvikin :meh:

Mulla oli ihan sama juttu paripäivää sitten ja itkin hysteerisesti koko illan. Mut sit seuraavana aamuna vielä tuli vaalenpunasta paperiin eikä enään sen jälkeen. Mä luulen et ei sulla oo mitään hätää niinkuin mullakaan. Varmaan jotkut valemenkat tai sit vaan niin arat ja kuivat limakalvot. Mun kaverilla tuli jopa tiputteluvuotoja ja synnytti ihan terveen täysaikasen pojan :happy:

Toivotaan näin, että ei oo mitään hätää :) Koko yön miettiny ja pelänny :/

Etova olo on helpottanut aavistuksen toistaiseksi. Etoo kyllä, muttei niin paljon päivän aikana. Päiväunet maistuu kyllä edelleen :grin Kahvia en oo pariin päivään juonu ollenkaan.

7+4

Ärsyttävää pahaa oloa lähes koko päivän ☹ väsymys on ultimaalista, tunnit ei vuorokaudessa riitä sitä saamaan pois
Nenä tukkoinen ja kurkku kipeä; liekkö joku tautiki puskemas päälle.
Töissä on iltaisin tuskaa kun koko aika meinaa tulla liian paha olo.

On tää jännää aikaa pari viikkoa ekaan neuvola käyntiin 5+2 menossa laskurin mukaan..eilen illalla ja tänä aamuna haalean vaaleanpunaista vuotoa pyyhittäessä mutta toivotaan ettei ole vakavaa kyllä pelottaaa:confused004 soitin sit hätäpäissäni tuossa äsken äitiyspolille ja sieltä sanottiiin että se on normaalia että jos ei tule runsaammin niin ei hätää ja huomenna soittaaa neuvolatädille...

On tää jännää aikaa pari viikkoa ekaan neuvola käyntiin 5+2 menossa laskurin mukaan..eilen illalla ja tänä aamuna haalean vaaleanpunaista vuotoa pyyhittäessä mutta toivotaan ettei ole vakavaa kyllä pelottaaa:confused004 soitin sit hätäpäissäni tuossa äsken äitiyspolille ja sieltä sanottiiin että se on normaalia että jos ei tule runsaammin niin ei hätää ja huomenna soittaaa neuvolatädille...

Mulla kans toissa iltana ja eilen illalla tuli pyyhittäessä ihan semmosta hattaran vaaleanpunaista. Aamulla jo aattelin, että soitan neuvolaan, mutta nyt ei enää oo tullu. Aamulla oli lisäksi jatkuva paineentunne alavatsassa, mutta sekin hävis. Toivotaan että meillä molemmilla täysin harmitonta :)

viimeviikolla tuli vaalenpunaista pyyhittäessä. Sitten se loppui. Eilen illalla tuli ihan verenpunaista pyyhittäessä mutta sitäkin vain kerran. Kyllä meinasin halvauksen saada kun sen punaisen näin. Mutta koska ei ole enempää tullut niin en jaksa olla kauheen huolissani :happy: mä uskon että kaikki hyvin ja se varmistuu ylihuomenna kun on alkuraskauden ultra. Jännittää.
paha olo tulee ja menee ilman minkäänlaista varotusta. Rinnat on kasvanut jo 2kuppikokoa. Ihan kauhuissani minkä kokoiset niistä tulee kun maito nousee.

Mua kauhistuttaa ihan tää oireiden vähyys kun lukee muiden oireita. En vieläkään uskalla ennen nt ultraa olla satavarma että pienellä kaikki kunnossa, vaikka sydän on nähty jo vahvana tykyttämässä <3

Tällähetkellä aamuisin vatsa kurnii julmetusti, vähän heikko tai pahoinvoiva olo, mutta ohimenevä.

Rinnat on todella arat ollut plussasta saakka, onneksi edelleen, tästä olen onnellinen. Ja ISOT!

Tukkoisuus on jatkuvaa, niistäminen ei auta, mitään ei tuu, mutta siis limakalvot tosi turvonneet ilmeisesti kun nenän kautta hengittäessä tuntuu tosi tukkoiselta.

Hengästyn kun mikäkin surkea, toki en miköön huippu liikkuja ole koskaan ollut, mutta nyt ihan töissä pikku jutuissa, tosi noloa :(

Turvotus on SUURTA :D

Meinasi tämä tärkein unohtua, nyt olen alkanut JOKA yö käymään noin 3-4 välillä aina vessassa, tää vähän turhauttaa kun muutenkin jää aina unet vähiin....

Väsymys iltaisin, kamalaa iltavuorossa haukotella :(

Silti mun oireet on tosi "helppoja" ja siedettäviä, oon näistä onnellinen vaikkakin jännitän onko kaikki ok:)
8+0 nämä !

Pahoinvointi tänään. Saanut syvään hengitellä ja muutaman pähkinän napostella, että selvinnyt.

Sitten ihan hirveä hengästyminen. Nolottaa, kun koulukavereiden kanssa tänään kävelin ylämäkeä, puhuin samaan aikaan ja meinaisin tukehtua, vaikka mulla on ihan hyvä kunto. En pystynyt vielä kertomaan heille, vaikka muutama luokkakaveri jo tietää.

Te joilla on jo ennestään lapsia ja väsymysoireita mitenkä jaksatte lasten/lapsen kans (plus tietty kaiken muun arjen pyörittämisen ohella)?

Meillä lapset 10v ja 3v ja onhan tää väsymys aikamoista. Nyt vielä kuopus ollu kipeenä, mulla päivätyö ja miehellä tällä viikolla iltavuoroa eli läpsystä vaihto ollut ovella nyt kahtena päivänä :D
Oon tehnyt vaan pakolliset asiat ja iltaisin ajoissa nukkumaan :)

Takaisin