Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tyttö täyttää viikon päästä vuoden. Aikamoinen väsymys painaa kyllä :wtf: Yritän levähellä/nukkua ainaku tyttö päiväunilla. Viikonloppuja aina oottelen, kun mies vapaalla ja saa vähä enemmän levähellä :p

6+4

Illat on aika raskaita ko ittiä väsyttää ihan järkyttävästi ja esikoisella on energiaa! Mies on vielä viikot pois, joten yksin on vaan jaksettava. Mut onneks tyttö menee nukkuun jo puol kasin jälkeen ni kerkiin pari tuntii hengähtää ennen ku itte meen nukkuun :D ja mä teen vaan pakolliset kotityöt arkisin eli ruuan, tiskit ja pienen siistimisen (pöydät, enimmät roskat), tein näin jo ennen raskautta. Vkl sitte ku mieski on kotona ni pyykin pesut ja isommat siivoukset.

Mullakin kolme ja 1v3kk kotona ja työharjoittelu kans meneillään. Oon töissä kyllä kuoleman väsynyt ja sumuinen olo ku on vaan niin poikki :( jospa pikku hiljaa tää väsymys helpottais. Ei kyllä jaksa mitään ylimääräistä tehä

Mullakin tuli haaleaa ja rusehtavaa paperiin rv6+5 Pääsin ultraan ja siellä sydän sykki. Huh! Ens pe uudelleen uä. Paha ja etova olo ollut mut tänään vähän vähemmän. Josta taas aloin miettii että onko kaikki hyvin..mut kiva täältä lukea että muillakin ollut vähän aaltoilevaa olojen kanssa. rv 7+3

Meidän 1v4kk on päiväkodissa 4pv viikossa. Se vähän helpottaa tätä arkea, kun pääsee välillä töihin lepäämään. :D Toki tässäkin on omat haasteensa, kun esikoinen heräilee edelleen öisin ja mun pitää nousta työaamuina joko 5.45 tai 6.45. Meillä on myös iltaisin aika paljon menoja (omat ja lapsen harrastukset) ja tällä viikolla oon kyllä ollut aika poikki. Esikoisen raskausaikana mulla ei väsymystä juurikaan ollut, mut nyt on kyllä ihan eri lailla. Johtuu kyllä osittain ihan siitä, että tää arkikin on nyt lapsen kanssa paljon kiireisempää/raskaampaa kuin silloin.
8+3

Muokattu viimeksi:
Etova olo jatkuu ja sitä riittää söi tai ei. Ihan kesken syömisenkin iskee. Nyt on töissä ollut mukana mandariineja, ettei syömisten välit kasvais yli 2h. Jos auttais yhtään.

Väsymys on kyl ihan järkyttävää. Helpottaa kyllä, kun puoliso on nyt lomalla. Esikoinen aloittaa päiväkodissa vasta itsenäisyyspäivän jälkeen. Puoliso tekee epäsäännöllistä kolmivuorotyötä, joten joutuu vaan selviämään taaperon vauhdissa.. :wacky:

7+5

Täällä 7+4 ja pahoinvointia löytyy. Eka päivä, kun joutui sen pienen kahvitilkan jättämään pois

Mulla on tullut pyyhittäessä useemman kerran sitä vaaleanpunaista jonka takia oon varmuuden vuoks pitäny pikkuhousunsuojaa et kans nään kunnolla jos sieltä jotain itsekseen tipahtaa.
Eilen töissä sit kävin vessassa ja pikkuhousunsuojaan oli tullu muutama tippa/läntti ihan punaista verta. Eli ihan vähän vaan. Pidättelin sit itkua loppupäivän ja hajosin kun pääsin kotiin. Enempää ei oo enään suojaan tiputtanut mut pelottaa ihan sairaasti! Huomenna ar-ultra. Onneks. Saa ainakin tietää onko siellä kaikki hyvin tai sit ei.
onko kellään ollut vastaavaa?
Tänään 7+0

Mulla on edelleen kolmena päivänä tullu paperiin pyyhittäessä vaaleenpunasta. Viime yönä ku kävin vessassa, niin jäi runsaammin paperiin semmmosta vaaleenpunasta limasekaista(?). Oon kans pikkuhousunsuojaa pitäny, mutta siihen ei oo tullu mitään.
Mulla kans huomenna ar-ultra ja pelottaa ihan hulluna :nailbiting:
Tänää 6+5.

Kaamea väsymys ja sitä ei edes auta että esikoinen 1v 6kk kipeänä ollut koko alku viikon ja nyt alkoi eilen itselläkin flunssa. Onneks mies pysyy jäämään tänään kotiin hoitamaan esikoista niin saa itse sairastaa..

Mulla ei oo ollu ny mitään oireita :o väsymystä vaan mut ei muuta, ei pahoinvointia tms. Toki vasta aikaset viikot ku 5+1 mut silti mietityttää..

Täälläkään ei mitään oireita. Väsymystä on mut toisaalta voi johtua myös siitä kun tuo nuorimmainen heräilee kuuden aikaan aamulla.

Ai että on ihania noi aamu kuuen herätyksen :D meillä kans tyttö liianki innossaan herää kuuelta.. paitti ny parina aamuna on saanu nukkua seiskaan asti :D

Väsymystä, pahoinvointia, vatsakipuja, arat nännit... Mitään ruokaa ei tee mieli mutta pakko syödä ettei tule paha olo. Kahvi ei ole maistunut enää eikä oikein teekään. Vettäkin on vaikea juoda kun maistuu jotenkin pahalle. Täysin samanlaista oli silloin kun odotin esikoistakin. Rv7+3

En tiedä onko pelko tarttunut täältä vai olisiko näin muutenkin, mutta aina vessassa käydessä mua hirvittää jos tällä kertaa paperiin tarttuukin jotain punaista. Onneksi, onneksi näin ei oo käynyt. Tiedostan olevani onnekas. Sympatiat teille kaikille, jotka joudutte stressaamaan toivon mukaan vain normaaleista vuodoista! :Heartbigred

Hengästymisestä kärsin tosin minäkin. Ylämäet ja rappuset on ihan hirvittäviä hengen viejiä.

Pahoinvointia/etovaa oloa on ollut kahtena päivänä.
Nännit ovat arat ja tissit muutenkin jotenkin pinkeämmät.
Paineentunnetta alavatsassa.
Kahtena aamuyönä peräjälkeen on pitänyt nousta vessaan siinä viiden kieppeillä.

Puolet näistä on varmaan kuviteltuja oireita, koska meneillään 4+4.. :D

Eilen olisiko maaginen 8+0 aiheuttanut :D niin oksensin illan, KAIKEN 5 tunnin ajan ulos... nukuin päikkärit, ja herätessä huono olo, noh söin ja helppas, kauppaan lähdettiin ja tulomatkalla auto pysättiin kahdesti mun oksentamisen takia 10km matkalla, koti pihaan oksensin vattan taas tyhjäksi jne... pari tuntia kauppareissusta ja taaa vähän pysyi sisällä. Kauhistutti tämän aamuinen aamuvuoro, mutta aamulla taas kaikki hyvin. Nyt taas tänään illalla ollut tosi huono olo, NYTKÖ TÄÄ ALKO :(

8+1 :)

Tein raskaustestin kun olin kärsinyt pari päivää todella huonosta olosta ja niinhän sitten kävi, että testiin pärähti kaksi viivaa. Vau.fi laskurin mukaan silloin oli menossa 4+3.
Ja siitä asti olen kärsinyt äärettömän kauheasta pahoinvoinnista melkeinpä 24/7. Iltapäivästä en enää kykene liikkumaan, kun olo on niin valtavan huono. Välillä huimaa istuvillaankin ihan tajuttomasti. Se onkin muuten uusi oire mitä ei edellisissä raskauksissa ole ollut... Muuten mennään vanhalla kaavalla.

Takaisin