Oireita...

Joku puhu ummetuksesta. Näyttäisi olevan suunta sinnepäin täälläkin. Viimeksi aloin syömään magnesiumia lihaskramppeihin vikalla kolmanneksella ja tuntui auttavan tähänkin vaivaan. Nyt kokeilen auttasko
 
Tänään ekaa kertaa aamusta huonovointisuutta, ei oksentelua mut ällö olo koko aamupäivän. Tästäköhän tämä alkaa :p
Väsymys edelleen melko valtaisaa ja turvotus niin järjetöntä et kävin ostamassa äitiyspöksyt ni pystyy olemaan :D Myös tissikipu jatkuu vaihtelevan kovana, tänään 5+3
 
Nyt on ekat päikkärit nukuttu varmaan neljään vuoteen. Huhhuh ja ihan sekasi. joka aamu hereillä ennen kuutta pirteänä.. ja illalla hyvä että pysyy hereillä siihen asti että lapset saa nukkuun. En muista kyllä yhtään nuista aikasemmista että ois näin väsyny ollu paitsi ukkohan tuo tuntu muistavan että poika tulossa ku nuin väsyny..:sleep011 ja tämä turvotus on jotain aivan kauhiaa miten sen saa pois..:arghh: :hilarious: viikkoja 5+0
 
Jos joku keksii, millä väsymyksen saa pois niin kertokaa! Siis ihan kellon tarkkaa, klo 14 viimeistään väsyttää niin että vika tikki syödä lisäksi näihin kellonaikoihin. Tulee meinaan Nukkumatti kyläilemään töihinkin :hilarious: onneks en nukkumaan oo alkanu kuitenkaan.. Armoton veden jano ja jos se ei olisi outoa, niin ostaisin piimää lounaaksi töihin :smug:
 
Täälläkin ollaan oltu aamuvirkkuja. Teen pääsääntöisesti iltatöitä joten oon tottunu heräilemään kellon soittoon 10-11 aikoihin. Nyt oon joka aamu ollut 7 aikoihin hereillä.
Vatsassa tuntuu paineen tunnetta ja välillä nipistelee.
 
Täällä etovat olot ja pahoinvointi jatkuu. Huomaan, että iholle alkanut tulla etenkin rintakehälle ja tisseihin pieniä mustapäitä. Vielä viime viikolla oli ihan kaamee jano joka alkaa helpottaa. Tavallista väsyneempi olen, muttei onneksi mitään kovaa uupumusta. Turvottelua on, mutta se on lähinnä ilmavaivojen takia, joita on ärsyttävän paljon. Osittain varmaan kun leipää oon syöny enempi, mutta maitotuotteista tulee oksettava olo ja hedelmät ei vie riittävästi nälkää.. Tissikipu on pahentunut ja tulee sekä hikoiluaaltoja että palelua.

Tää ei sinänsä ole oire, mutta kyllä se raskauden sujuminen huolettaa. Ja se että siellä tosiaan vauva on, joka kasvaa.

Nyt 6+6 (Jee huomena alkaa 8. rv)
 
Miten ootte töissä selittäny jäätävän turvotuksen mahassa ja pahoinvoinnit? Ainakin tarkkasilmäiset töissä huomaa heti.. vähän jännittää itseänikin, mutta onneks oon toistaiseksi selvinnyt pienillä selittelyillä turvotusta :D

Rv 9+0
 
Mulla on ollut teini-iästä asti akne ja etenkin viime raskaudessa se oli kaamea. Nyt iho vaikuttaa aika hyvältä, vain arpia, ei uusia näppyjä.

Ja mäkin haluan vielä valittaa väsymyksestä. Pyykkien laittokin on kova työ, ja meillä on meneillään polttopuiden pinoaminen liiterin ja se on ihan tappohommmaa, en meinaa jaksaa ollenkaan. :hungover:

6+3
 
Täälläkään ei iha ymmärretä tätä väsymyksen laatua :D ku oikeesti hereillä olo menee iha ameebana ja ajatuksesta suorittamiseen saattaa kulua muutama tunti jos edes pääsee eteenpäin. Sitä ja tätä pitäs tehdä, sitte yhtäkkii havahtuu puolentunnin päästä et mitä mä mietin et pitäs tehdä :grin Kerkesin jo yks aamu kaataa pojan maidot kahvinkeittimeen veden sijasta ja ai että mua ketutti!
 
Esikoista odotan ja aika helpolla vielä päästy näin alkuraskaudessa. Alavatsa ja -selkä särkevät sekä rinnat kipeät. Väsymyksen huomaa iltaisin entiseen verrattuna sekä palelu.

4+4
 
Mulla ollu tänään toooosi huono olo, samoin eilen. Oksettaa ja etoo ja väsyttää koko ajan. Tissit kipeet. Hyvähän se on kun on oireita, mutta en tiiä mikä helpottais oloa....

Hcg oli tänään 48 000 joka on aika mun mielestä aika hyvä näille viikoille? Ja kun edelleen mietityttää vähän perjantain ultranäkymät....mutta olojakin kun on niin eipä se ihme että on noinki korkea.

6+4? ehkä....
 
Mä en oo juurikaan väsyny, vieläkään... :eek: Öisin yhä heräilen usein ja aamulla ei niin väsytä. Mies-raukka, nimittäin kun aina joka paikassa lukee, miten odottava äiti on väsynyt, niin tää patistaa mua töiden jälkeen sohvalle lepäämään, kun oon kuulemma niin väsynyt. :D Noooo, otetaan tästä sitte kaikki irti. :D Hän on kyllä ollu tommonen huolehtija kaikissa raskauksissa, ihana. :)

7+0
 
Voisiko joku kertoa... raskausoireet "hälvenivät" nyt viimeisen parin päivän aikana. Aiemmin siis oksentelua ja huonoa oloa.

Nyt alkoi sitten koskemaan alamahaan välillä rajummin, välillä ei.

Itselläni ollut tunne, että tämä ei pysy mukana. Tai on tuulimuna. Ehkä sen takia kun pelottaa...

Huomenna sopivasti ultra... pelkään vain että vuoto alkaa viimeistään yön aikana...

Muoks. Viikkoja siis ilmeisemmin 5+2.
 
Mulla on rinnat kipeät! Voi tätä riemua, ku töissä tajusin kesken päivän, että mulla muuten koskee rintoihin :grin
 
Takaisin
Top