Oireita...

Voisiko joku kertoa... raskausoireet "hälvenivät" nyt viimeisen parin päivän aikana. Aiemmin siis oksentelua ja huonoa oloa.

Nyt alkoi sitten koskemaan alamahaan välillä rajummin, välillä ei.

Itselläni ollut tunne, että tämä ei pysy mukana. Tai on tuulimuna. Ehkä sen takia kun pelottaa...

Huomenna sopivasti ultra... pelkään vain että vuoto alkaa viimeistään yön aikana...

Muoks. Viikkoja siis ilmeisemmin 5+2.
Tynttiii, en usko että oireettomuus on mitenkään merkki tuulimunasta. Mulla oli viime keväänä ja kamalimmat oireet mitä ikään.... tuntu välillä että odotanko kaksosia kun oksentelin ja oli raskausoireet x kaksi. Mutta olikin sitten se pelätty tuulimuna. Haluan vaan lohduttaa, että ihan hyvin kaikki voi olla hyvin. :Heartred

tsemppiä :Heartred
 
Tynttii.. Hieno juttu että oli oikeassa paikassa ja nyt toivotaan et seuraavaksi näet myös pikkuisen alun :)
 
voi jee täällä pahoinvointi pahentunu etova olo ihan koko ajan paitsi nukkuessa. Syömään en pysty. Juoda pystyn. Eilisen päivän aikana sain syötyy kupillisen kiisseliä,en muuta.. Tänään en viel mitää.. Töistä jäin täks päiväks kotii. Ja nukkua voisin koko ajan
 
Kerttuli. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa ja toivottavasti alkaa ruoka pian maistua paremmin.. Onneks voisit jäädä kotiin lepäämään..
 
Armoton pissahätä, sen että kerkeää vettä nielaista niin veski kutsuu! Mulla ei tänään oikeen muita oireita ookkaan, vähän huolestuttaa. Vähän alaselkä ja vatsa tuntemuksia ja nännit kipeenä mutta ei niin kovasti kun eilen. Yritän tässä vaan muistella että eihän mulla esikoisestakaan ollu mitään kummosempaa näinä viikkoina :sorry:. Ja tosiaan vasta näin alussa oon 4+4
 
voi jee täällä pahoinvointi pahentunu etova olo ihan koko ajan paitsi nukkuessa. Syömään en pysty. Juoda pystyn. Eilisen päivän aikana sain syötyy kupillisen kiisseliä,en muuta.. Tänään en viel mitää.. Töistä jäin täks päiväks kotii. Ja nukkua voisin koko ajan

Mulla ihan sama... oon ihan totaalisen väsynyt ja oksettaa 24/7. On niin ristiriitaista kun tosiaan hyvä että on oloja, mutta kun ei jaksais mitään neiti 2veen kans..... ja ressu ollu kuumeessa, ja kärtynen on.....
 
Tänään rv5+1 ja eilen rinnat alkoi viimein kipeytymään. :D Muuten väsyttää, vessahätä vähän väliä, KOKO AJAN nälkä, edelleen paha maku suussa. Mutta ei mitään suurempaa tai selkeää.
 
Mä melkein itkin, koska kynsiä laitteessa geelilakka oli niin kivan värinen :laughing001:laughing021 Mä en kestä tätä!!:laughing021:laughing021
Ja nälkä! Jatkuva nälkä!!
 
Mä kävin just hieronnassa. Voi tsiisus miten sattui tisseihin! Kun pelkästään mahallaan makaaminen jo sattuu, niin siihen päälle vielä kunnon selkähieronta....Teki mieli viheltää peli poikki, mutta kestin sen sinnikkäästi.
 
Mulla ei oo yhessäkään raskaudessa sattunu tisseihin ennen ku synnytyksen jälkeen, kun maito nousee. Eikä satu nytkään, ja olen siitä ihan kiitollinen, ku muiden juttuja luen :)
 
Etova olo rantautui tännekin näköjään, tähän asti siltä oonkin välttynyt. Saa nähä loppuuko kahvin juonti piakkoin... Sen jälkeen tää huono olo alkoi.

Rv 7+0
 
Mulla ei oo ollu tänään muita oireita kun rinnat jotka on kipeenä koskiessa ja alavatsa vähän siis ihan vähän kipeenä. Mua alkaa hiukan huolestuttaa :sad001 järki ja tunteet taistelee keskenään koko ajan.

Yks oire kyllä on mikä selkeästi johtuu hormoneista niin HIKI!!!!! Siis haisen ihan kamalalle hielle, niinkuin en ois käyny suihkussa viikkoon ja ollut ilman dödöä. :hungover:
 
niin täälläkin rinnat todella kipeet ollu jo jonku aikaa. Ja yrjööminen alkoi. Ei pysy se vähäinenkää sisällä mitä tänää oon syöny,, jo 3 yrjöö. Olo on kamala :android:
 
Mulla on ollu rinnat kipeät ja vatsa oikealtapuolen. Viime yön olin töissä ja aamulla meinasin alkaa kiljumaan pukkarissa ku vatsa oli yhtäkkiä niin turvoksissa. Onneksi olin yksin eikä kukaan nähny. Haju herkkyyttä on tullu sen verran et miehen paistetut kananmunat haisee ihan koiran kakalle. :grumpy:

tänään 5+4
 
Kyllähän se vaikuttaa mielialaloihin. Mun mies ainakin jaksaa kertoo kuinka "mukava" oon aina raskaana
 
Tsemppiä naiset huonon olon kanssa!

Mangusti, mulla myös tullut semmosia rusehtavia klimppejä nyt muutamana päivänä. Seassa ollut pari kertaa myös ohuen ohuita veriviiruja. On kai kuitenkin normaalia?

Raskaustesti tummuu oletetusti ja mahassa pientä tuntemusta, että jotain tapahtuu. Rinnat nyt selvästi kasvaneet, eivät kipeät muutakuin nännit. Edelleen selkäjomotusta. Tavallaan ei viluta, mutta lämpimään suihkuun on päästävä joka päivä!

4+5
 
Takaisin
Top