Oireita...

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo oireita täällä kamalasti, turvottaa vaan aika lailla mut eipä muuta. Vaikea sanoa, onko väsymys uudesta tulokkaasta vai tuosta jo olemassa olevasta lapsukaisesta johtuvaa :D oon ollu tasasesti väsynyt kyllä.. Levottomat jalat vaivas yks yö ja mietin jo, et ei hitto jos tätä tulee olee seuraavat kuukaudet! Ei oo ikinä ennen ollut, sehän on ihan kamalaa!

Mulla ollu levottomat jalat aina raskaana .... ja se on niin ärsyttävää. Mut ainut mikä auttaa on kun suikuttaa jalkoja ( pohkeita) jääkylmällä vedellä ennnen nukkumaanmenoa. Kaikkea kokeilin mutta tuo auttoi oikeasti. :)
 
Täällä on väsymys lähtenyt ihan käsistä. Päiväunet on olleet melkein plussasta asti pakko nukkua esikoisen kanssa mutta tänään jäivät välistä kun poika nukahti jo ennen 11 ja täytyi valmistaa lounas ennen kuin herää. 12 asti torkuttu sohvalla, ei oikein onnistu nukkuminen puolitoista vuotiaan hereillä ollessa mutta kun ei pysy enää hereillä!! Esikoisesta oli myös järkyttävä väsymys ja pelottaa että mitä jos tämä vielä tästä pahenee :sleep002:sleep011
 
Tänään ollutkin jo vähemmän väsymystä kun pahoinvointi alko korvaamaan :D aamupalan jälkeen huono olo joka onneksi meni ohi heti kun oksensi. 1,5v vaan vetelee rauhassa aamupalaa kun äiti nuokkuu ämpärillä oksentamassa xD

6+3
 
Mulla oli ensimmäisen oire reilu viikko sitten et rupes meneen senat sakasin. Sit muutama päivä sit rupes tuntuu silmät tosi väsyneiltä vaikka muuten ei hirveesti väsyttänyt
 
Itselläni on nyt ensimmäinen raskauden alku, jossa ei oo oireen oiretta. Edellisessä joka selvisi joulukuussa kohdunulkoiseksi, oli heti oireita vaikka muille jaettavaksi jo ennen plussaa.
Esikoisesta oksentelin tässä vaiheessa jo täyttäpäätä ympäri vuorokauden ja kakkosesta olin tappavan väsynyt ja oksentelu oli myös mukana.
Yritän nyt vain uskotella itselleni, ettei jokaisessa raskaudessa ole oireita. Vaikka tulihan tässä tehtyä se fiksu veto nimeltä Google ja sain luettua kaiken tuulimunista :BangHead
Nyt oon käskenyt itseni vaan odotella ihan rauhassa ens kuuhun sitä alkuraskauden ultraa, sillä en minä saa mitään tarkempia vastauksia ennen sitä. Mutta on kyllä, että ei sitä tästä nyt uskalla vielä nauttia, kun edellinen meni miten meni.
 
Hemi, oireet tai oireettomuus ei kerro yksinään mitään. Itse oon aiemmin ollu raskaana ja se paljastui tuulimunaksi ja silloin oireita oli jopa enemmän kun nyt. Oli jopa pahoinvointia, mitä nyt ei oo ollu juuri ollenkaan. Tietty meidän nykyinen tilannekkin selviää vasta keskiviikkona. Tarkoitus oli vaan lohduttaa ettei oireettomuus oo aina merkki tuulimunasta. Mulle ei mikään antanut sillon mitään merkkiä siitä, vasta vuoto rv 11+0 paljasti että jotain on vialla...
 
Voi kamala tätä väsymystä! Ihmeen pitkään tänään pysyi virta kuitenkin. Tossa viideltä aloin kyllä jo olemaan ihan valmis sänkyyn nukkumaan. Nännejä on tänää alkanu pistämään. Ne on myös vähän levähtäneet :grin Alavatsaa ja selkää juilii edelleen. Valkkari runsastunut. Teen ensi viikolla vielä uuden digitaalisen, josko milloin saisi sen legendaarisen 3+ ruutuun :happy:
 
Mä lueskelin tänää kanssa kaikkea tuulimunista ja kohdun ulkoisista. Meinasin jo mennä miehelle perustelemaan varhaisultran tarvetta mutta sitten rauhoituin. Kuitenkin ens kuun puolessa välissä eka neuvola ja nyt vasta 4+2 meneillään
 
Itsellähän siis vasta 3+6 menossa. Uskon kyllä, että ne kaikki oireet ehtivät kyllä vielä tulemaan ja pääsen varmasti kiroamaankin niitä vielä moneen otteeseen. Nyt pitää ottaa tästä kaikki irti, ku on vielä tuhottomasti energiaa :wink
 
Kyllä mä lasken et se oli oire kun sitä esiinty tavallista enemmän ja rupes tuleen jo mieheltäkin kommenttia
 
Edellisellä kierroksella oli ainakin kohdassa 6+1 jo ihan kunnolla pahoinvointia. Nyt on kai 5+4 eikä kyllä juurikaan ole huono olo. Saa nähdä miten se tästä kehittyy.
 
Eilen seksin jälkeen alkoi tuntuvat alavatsa kivut, jatkuu vieläkin. Voi olla ettei liity toisiinsa mutta :nailbiting:
 
Itseasiassa nyt kun miettii niin mää tuntemuksethan on ihan normaaleita kun ei ole pariin viikkoon mitään touhunnut :joyful: mutta alaselkä ja vatsa kipuilee ihan kunnolla, rinnat on selkeesti kipeemmät kun eilen. Aamulämpö 36,1, eli melkei asteen enemmän kun normisti. Yö oli kamala. Pissatti ja kuuma oli! Ihan tuskainen olotila, eikä takas nukahtamisesta meinannu tulla mitään.
 
Mulle on nyt ilmaantunut aamupahoinvointia. Aamupalan jälkeen olo alkaa parantumaan mutta voi yöks kun se itse syöminen ällöttää eikä mikään meinaa mennä alas.
Mä oon myös alkanut nukkumaan huonosti, heräilen koko ajan ja nukahtaminen on vaikeaa. Mut sit iltapäivällä väsymys on niin kova että pitää nukkua esikoisen kanssa parin tunnin päikkärit... sitä ihanan oireetonta keskiraskauden aikaa odotellessa! Tosin viimeksi silloin mulla jäätävät selkäkivut, että ehkä tää helpottaakin sit vasta 9kk päästä :p
 
Turvotus on saapunut. Maha pömpöttää ja on varmasti vasta pahenemassa tämä vaiva.
 
Mulla ei meinannu tänään mennä housut kiinni, ei käyny ees mielessä että josko olis turvotusta vaan automaattisesti ajattelin että hitsi ku taas oon lihonnu :hilarious:
 
Puhhh, millonkohan tää järkyttävä väsymys loppuu? Koti on ku pommilla lojautettu! Ruoka on ainoa asia mitä saan täällä päivän aikana tehtyä:eek: Tuntuu et ois kokoajan puoliunessa, eikä herää millään.
 
Väsymys loppuu mahdollisesti toisella kolmanneksella. Toivottavasti. Esikoisen raskaudesta saatoin töitten jälkeen nukkua koko illan ja sit ehkä raahautua sängyn puolelle jatkamaan nukkumista. Jonkun yön taisin nukkua sohvallakin
 
Jep, Immu, sama täällä :) Tää on jotain tosi hirveää, mieskään ei oikein usko :p
 
Takaisin
Top