Oireita...

Outoa on tää kaikki kun en ole koskaan ennen ollut raskaana, ei oikeen osaa sanoa mikä on kuviteltua ja mikä oikeesti olis oire. Mulla vielä liian aikasta testata.. dpo 7menossa ja tartteepi vielä ootella viikon lopulle jos sitten uskaltaa testata. Oon jo valmistautunut että kumpi onkaan tulos niin itku tulee :p
 
Tynttiille paljon tsemppiä! :Heartred Tuu sit heti huomenna kertoo mitä näkyi... muakin alkaa jännittää oma huominen ultra. Tää muuttuu realistiseksi, jos tuolla on kaikki hyvin. :eek:
 
No niin kyllä tää hajuaistikin on herkistynyt. Pesin koiraa ja koira läähätti suoraan mun kasvoille. Meinasinpa oksentaa. Sieltä ne oireet tulee. Hitaasti, mutta varmasti.
 
Onko muilla syöminen semmosta ihme veivaamista kuin täällä? Päivällä välillä on tosissaan nälkä ja kun kaivat jotain syömistä, niin kappas - menee joku muutama suupala alas ja sit ei maistu. Tai siis ei maistu oikein alunperinkään, mutta kyllä mä ennen oon voinut syödä ihan aikuisen ihmisen annoksia??? Ja illalla jos vaikka meen nukkumaan joskus kymmeneltä, niin yhdeltätoista on jo jäätävä vessahätä. Sit meneekin kyl aamuun asti vessaamatta.
Lisäks mulla on sängyn vieressä hedelmiä pilkottuna ja niitä syön. Siis en vain aamulla, vaan yölläkin. Joskus herään, ja tuntuu että on nälkä ja paha olokin. Siinä sitten rouskuttelen omenoita ja tomaatteja, kun mies yrittää nukkua :D
 
On! On muka paha olo vaikka nälkä kurnii, lounaalla keräsin yhtä ja toista lautaselle ja jäi syömättä.
 
Miehen kahvi haisi aamulla paljon voimakkaammalle kun yleensä. Ite en juo kahvia. Viimeks pahinta oli paistettu kala
 
Eilisillasta lähtien rusehtavaa vuotoa vessapaperissa näkyvissä.. Pelottaa. :sad001 Toissayönä tuli jo sellainen tunne, että näinköhän tästä tulee mitään..
 
Nonni nyt alko täällä kunnon raskausoksentelu :/ 6 krt oksentanu ja kaikki mitä otan sisää, tulee ulos. Yritän aamupalasta selviytyä, mutta pakko oli laittaa viestiä töihin, että tulen kun pääsen.. 20 min päästä pitäs olla menossa junalle.. Tää on ihan karmee olo :sad001. Toisaalta yritän ajatella, että kaikki oireet kuitenkin kielii, että toukka on tiukasti matkassa :Heartred Tänään 7+0
 
Mulla hävisi oireet pariksi päiväksi. Nyt ne on tullut takaisin.. Etoo ja tissit kipeänä. Tää on ensimmäinen raskaus jossa tissitkin on kipeät.. tai ei ne varsinaisesti kipeät ole, mutta niissä on tunne.. väsyttää, kahvi ei maistu, välillä ihme mielitekoja. Eilen esimerkiksi mun mielestä haisi lihapiirakalle ja sitä olis pitänyt saada heti. Mä en edes tykkää lihapiirakoista.
 
Mä olen ollut nyt aamuisinkin tosi väsynyt kun viime viikolla olin vielä tosi pirteä. Kahtena päivänä on tullut etova olo aamupäivällä klo 10 aikoihin :depressed:. Katotaan jatkuuko se tänään. Illalla tulee sitten ruuan jälkeen alavatsa vähän kipeäksi. Ja parina iltapäivänä on ollut pakko mennä sohvalle päikkäreille kun tuntuu ettei vaan jaksa mitään. Eilen olin kaupungilla miehen kanssa lounaalla ja sen jälkeen kun pyörin kaupoilla meinasin nukahtaa pystyyn

Nyt 5+5
 
Mulla alko viikolla 5+ menkkamaiset kivut iltasin. Ne siirty aina myöhemmäksi ja lopulta heräilin yöllä niihin. Välillä oli tosi kipeitä. Nyt kun ne on helpottanu, niin ei oo juuri mitään oireita, siks vähän huolestuttaa. Mitään vuotoa ei kuitenkaan oo ollu.
Minäki heräilen tosi aikasin, vaikka oon oikeasti illan virkku aamun torkku :D

Nyt 6+1
 
Täällä oireilua oli selvästi vielä viikko sitten, mutta nyt vähentynyt, viikkoja 6+, en tiedä ihan tarkkaan. Alkuun oli menkkamaista jomotusta, aamuisin heräsin pirteänä ennen seiskaa, mutta illalla viimeistään kympiltä oli siirryttävä sohvalta torkkumasta sänkyyn, lisäksi minä normaalisti melko kiukkuinen akka olin koko ajan yhtä hymyä, mikään ei ärsyttänyt :grin Välistä oli myöh ihan hirveän kuuma ja seuraavassa hetkessä palelin. Sitten tuli pahoinvointi ja hajuherkkyys, mutta oksentanut en ole kertaakaan. Nyt pahoinvointia on ihan tosi harvakseltaan, mutta rinnat on arat ja VÄSYTTÄÄ, siis KOKO AJAN! :sleep011 Ja ainakin osin sen takia oon nyt jopa normaalia äkäisempi... :facepalm: Ja ummetusta on välillä ollut, ei todellakaan normaalia mulle. Pari viikkoa sitten heräsin kahtena yönä peräkkäin kovaan särkyyn alavatsassa, ei vetänyt maihin, mutta tuskahiki nousi. Ekana yönä helpotti kun kävi vessassa, tokana kun kävin juomassa vettä, meni siis tosi nopeasti ohitse. Itseä vähän jännittää tämä vähäinen oireilu/oireiden häviäminen, mutta viime viikolla ultrassa varmistettu, että elämää on. :) Ja iho mulla on paremmassa kunnossa kuin koskaan, aina ollut kyllä hyvä iho, mutta pillerien lopettamisen jälkeen oli pientä näppylää koko ajan.

Tsemppiä Mangustille ultraan, toivottavasti kaikki hyvin ja vuoto normaalia!
 
Takaisin
Top