Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on rinnat kipeät! Voi tätä riemua, ku töissä tajusin kesken päivän, että mulla muuten koskee rintoihin![]()
. Katotaan jatkuuko se tänään. Illalla tulee sitten ruuan jälkeen alavatsa vähän kipeäksi. Ja parina iltapäivänä on ollut pakko mennä sohvalle päikkäreille kun tuntuu ettei vaan jaksa mitään. Eilen olin kaupungilla miehen kanssa lounaalla ja sen jälkeen kun pyörin kaupoilla meinasin nukahtaa pystyyn
Ja ainakin osin sen takia oon nyt jopa normaalia äkäisempi...
Ja ummetusta on välillä ollut, ei todellakaan normaalia mulle. Pari viikkoa sitten heräsin kahtena yönä peräkkäin kovaan särkyyn alavatsassa, ei vetänyt maihin, mutta tuskahiki nousi. Ekana yönä helpotti kun kävi vessassa, tokana kun kävin juomassa vettä, meni siis tosi nopeasti ohitse. Itseä vähän jännittää tämä vähäinen oireilu/oireiden häviäminen, mutta viime viikolla ultrassa varmistettu, että elämää on. :) Ja iho mulla on paremmassa kunnossa kuin koskaan, aina ollut kyllä hyvä iho, mutta pillerien lopettamisen jälkeen oli pientä näppylää koko ajan.