Oireita...

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muakin on ihmetyttänyt oireiden vähäisyys, viimeksi tässä vaiheessa olin aivan tolkuttoman väsynyt ja huonovointinen. Toisaalta tän 2v esikoisen kanssa olis aika hankalaa jos olisin pää pytyssä jatkuvasti että ehkä ihan hyvä näin :joyful:
 
Muumuu; millaisia kunnon kipuja sulla on ollut? Mää oon välillä säikähtänyt niitä että onko tää ihan normaalia kun kaikki uutta..
 
Carpediem: Ihan kunnon vihlaisuja, sitten juilimista myöskin. Itellekin tämä on ihan uutta, niin pelottaa myös.. Lisäksi muutaman kerran on pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa tullut, ei kuitenkaan housuihin saakka. Ja vaikka kuinka lukenut, että normaalia on, niin pelottaa silti. :'(
 
Neuvolassa toki laskevat kuukautisista sen lasketun ajan, mutta nyt jos käy varhaisultrassa, niin sikiön ikä tarkentuu. :) Ja jos se poikkeaa monella päivällä menkoista lasketusta la:sta, niin se vaihdetaan. :)

MuuMuu, ymmärrän pelkosi. :/ Mutta jospa se on ihan normaalia pientä vuotoa vaan. <3
 
Täällä menossa rv 5+0 menkoista laskettuna. Oireina ihan jäätävä turvotus, koko kroppa ihan jäässä ja päänsärky. Myös mulla koskee vatsaan välillä tosi kovasti ja miettinytkin, et onko normaalia... :eek: Melko oireeton olo muuten, ei mitään pahoinvointia, väsymystä tai mielialassa mitään muutoksia. Ihan kiva, että melko vähillä oireilla saa olla, kun tuossa on kaksi suhteellisen pientä lasta hoidettavana. :)
 
No niin täällä tänään oksennettu:sad001 Taas saa alkaa ruksimaan ruokalajeja pois sitä mukaan kun ulos tulee. Kana jo valmiiksi ehdoton ei, sama kuin viime raskaudessa. :eek:
 
Tää turvotus on kyllä järkyttävä kun yrität olla farkuissa :confused: tekis mieli laittaa äitiyshousut mut en kyllä vielä viitti niitä käyttää..
 
Mä oon kans ihan kauheen turvonnut, tuntuu et kunnon makkararypäs vatsassa joka hyllyy ja alavatsa jättiturvotus :D tuntu pahalle farkut töissä tänään, täytynee pitää löysempiä housuja... sit ostaa äippähousut melko pian :S
 
Mä en saanut mun huomista juhlamekkoa kiinni.. :confused: onneks on toinen varalla, tosin siinä maha pömpöttää niin että vois luulla että olis jo yli puolenvälinkin....:oops:
 
Täällä vasta 3+3 ja oireina munasarjojen nipistelyt ja jomottelut. Alavatsa tuntemukset sekä rinnat aristaa. Vielä ei muuta.
 
Täällä turvotus senkun jatkuu ja nyt tissit päivä päivältä kipeemmät o_O tänään ei oo kerennyt vissiin väsymystä paljoa tuntea kun ollu hässäkkää koko päivän paitsi et töissä oli hiljasta ni tuli haukoteltua vissiin koko työpäivä :grin nyt onneks viikonloppuna vapaata saa nukkua sillon kun nukuttaa ja tehä muutenkin just sitä mitä jaksaa :)
 
Mulla väsymys tulee onneksi vasta illalla. Oon joka päivä nukahtanut sohvalle ennen kymmentä :D Aamuyöstä sitten herään ja pyörin sängyssä kellon soittoon
 
Mulla ei turvotusta oo, vielä. Luulen että parin viikon päästä se iskee kunnolla päälle niinku esikoisestakin. Rinnat on kipeähkömmät, mutten vieläkään sanois että sattuu. Ei sillä että antaisin niihin koskeekaan :hilarious: sen verran arat kuitenki. Alamaha kipeänä, tekisi mieli vaan istua tai maata kippuralla. Selkä myöskin ihan tulessa. Vasemmat puolet molemmista enemmän kuin muualta. Hajut alkanu ällöttää, paistetut nakit teki mieli heittää ikkunasta ulos kesken kaiken, automatkat aiheuttaa epämiellyttävää oloa, samoin ku esikoisesta. Tekee hirvittävästi mieli piimää ja erilaisia jugurttikastikkeita. Suolaista himoitsen koko ajan vaikkei nälkä olekaan. Jännä, esikosta olin meinaan makean perään koko raskauden ajan ja nyt voisi sanoo että suklaa ehkä vähän ällöttääkino_O silloin meni patukka jos toinenkin helposti. Vähän närästää. Väsymys on ihan kamalaa ja tää paleleminen! Lämmöt on 36,7 eli 1,5 astetta enemmän kuin normaalisti. Kilahtelen vähän väliä, ei varottele yhtään kun alkaa hermostuttaa ja räväytän ajatuksen ihmisten ilmoille:oops:. Aloin itkemään tänään koska roskat :hilarious:

Tein tänään(KIN!!) apteekintestillä ja vahvistuu edelleen. Siltikään en ihan pysty ymmärtämään että meille on tulossa vauva!!!! :happy::happy: Hypistelin vauvojen vaatteita kaupassa ja siinä mietin että "joo.o kyllä se on uusiksi tämä vaaterumba aloitettava" :rolleyes::Heartred
 
Aloin sit just pillittään kun katottiin Bridget Jonesin baby- leffaa ja äijä sano kohdassa jossa Bridget pitää juuri syntynyttä vauvaa sylissä et millon tää leffa loppuu.. paruin sit sitä et ei antanut mun nauttia ihanasta vauva-äiti hetkestä [emoji85]samaan hengenvetoon nauroin et mitä hittoo mä poraan. [emoji23] Tervetuloa hormonit [emoji51]
 
Takaisin
Top