Oireita...

Voi Soleil, katsoin, että meillä oli sama laskettu aika. :sad001 Alkaa hirvittään, kun ympäriltä vasn "ihmisiä tippuu". Yllättävän psöjon on npita keskenmenoja. Pelkään, että osuu vielä omallekin kohdalle. Mulle iski kauhea flunssa ja oon entistä väsyneempi eli täysin zippi!

Lisäks tänään alkoi alaselässä tuntua menkkamaista kipua. Tällaista ei oo sitten alkuraskauden ollu...

Onko mitään, muuta kun hunajatee, joka helpottais flunssaista oloa? Finrexiniä ei suositella, eikä kai nenäsuihkeitakaan. En uskalla munkkitippojakaan käyttää, kun niissä on alkoholia. Niiden voimalla mä yleensä selätän flunssat.

Monia nenäsumutteita voi käyttää. Kannattaa soittaa Helsingin yliopiston teratologiseen tietopalveluun. Siellä ovat paremmin ajan tasalla kuin apteekeissa.
 
Voimia paljon soleil. :Heartred

Mua nyt vähän hirvittää, kun eilen tuli selkeesti jo ensimmäiset supistukset ja tänään rv 13+0. Siis oikeesti nyt jo?! Edellisessä kestin rv 15+0 asti ilman supistuksia ja nyt kun on kaksi lasta hoidettavana, niin olis toivonut, että olis päässyt pidemmälle ilman niitä. o_O
 
Mulla on pahoinvointi loppunut käytännössä kokonaan ja väsymys on helpottanut itse asiassa paljonkin. Olo tuntuu jopa aika normaalilta välillä paitsi maha on kasvanut hirveästi :D turvotusta edelleen mutta alavatsa on selkeästi jo kasvanut. Nyt rv 13 on alkanut hirveät mielialavaihtelut, lähinnä itken kaikelle koko ajan! Oon ennenkin itkenyt pikkuasioille mut nyt tää on lähtenyt ihan käsistä, ratikassa pääsi itku (ilosta) kun mietin että ollaan vihdoin päästy ekan kolmanneksen ohi [emoji173]
 
Onko teillä väsymys helpottanut missä vaiheessa? Itse edelleen nyt rv 9+ aikamoinen zombie ja välillä jo ollut huolissani siitä, ettei tässä olisi mitään muuta mukana. Meillä siis myös vähän hankala ja stressaava elämäntilanne sikäli, sillä yhteistä kotia ei vielä ole ja hoidan isommat lapset yksin, kun ovat luonani joka toisen viikon. Mutta edes näin lapsettomana viikkona väsymys ei tahdo hellittää, vaan saatan olla vielä aikaansaamattomampi. Lasten kanssa ollessa kuitenkin tulee pakostakin touhuttua pakolliset rutiinit.

Toki välillä on vähän parempia päiviä, jolloin olo on parempi ja asioista jaksaa vähän innostuakin.
 
Mulla on nyt Bobby rv 12+1 eikä helpotusta zombiudelle vielä näy :p
 
Oon miettinytkin, että johtuuko raskaudesta, että oon niin veto pois ja just jotenkin just zombie. Mulla kans vasta 9+5 ja muuten aika normaali olo, mutta oon poikkeuksellisen saamaton. Ja nyt oon ollu vielä kovassa flunssassa, niin tuntuu, ettei voimat riitä mihinkään. Odotan kans, että tulenko energisemmäksi vielä jossain vaiheessa. Toivottavasti vaikka kesällä!
 
Mulla on nyt 12+6 ja ihan vetämätön olo lähes koko aika. Toivottavasti pian alkais helpottaan.
 
Olikos täälä joku jolla on ollu ekat ylimääräiset vuodot 10-11 rv? Mulla nyt 10+6 ja aamulla tuli vaan paperiin jotain himmeää väriä ja nyt tullu jo punaista paperiin.. pikkuhousunsuojaan on tullu vaan rusehtavaa.. kuunnellu kyllä doplerilla ja hyvin vaimeasti kuulu.. vatsa on menkkamaisen kipiä ja nyt kun on 5 keskenmenoo takana, niin alkaa oleen aikas pirunmoinen pelko... :sad001
 
Mä oon nyt rv 12+5 ja on jo väsymys helpottanut aika paljon.

Odotan niin et täälläkin alkais helpottaa! :-)
Muuten noi alkuraskauden oireet on aikalailla selätetty, mut väsymys ei ota helpottaakseen... Tossa n. 9+ oli joku energisempi hetki (muutama päivä), mut sit väsymys taas palasi
 
Olikos täälä joku jolla on ollu ekat ylimääräiset vuodot 10-11 rv? Mulla nyt 10+6 ja aamulla tuli vaan paperiin jotain himmeää väriä ja nyt tullu jo punaista paperiin.. pikkuhousunsuojaan on tullu vaan rusehtavaa.. kuunnellu kyllä doplerilla ja hyvin vaimeasti kuulu.. vatsa on menkkamaisen kipiä ja nyt kun on 5 keskenmenoo takana, niin alkaa oleen aikas pirunmoinen pelko... :sad001
Tsemppiä ❤️ Missähän kohti istukka sijaitsee? Ehkä parempi oman mielenrauhan vuoksi käydä vaikka näytillä kuin panikoida kotona, jos vuotelu jatkuu.
 
Olikos täälä joku jolla on ollu ekat ylimääräiset vuodot 10-11 rv? Mulla nyt 10+6 ja aamulla tuli vaan paperiin jotain himmeää väriä ja nyt tullu jo punaista paperiin.. pikkuhousunsuojaan on tullu vaan rusehtavaa.. kuunnellu kyllä doplerilla ja hyvin vaimeasti kuulu.. vatsa on menkkamaisen kipiä ja nyt kun on 5 keskenmenoo takana, niin alkaa oleen aikas pirunmoinen pelko... :sad001

Mulla oli veristä vuotoa joskus viikolla 9-10.... olin.ihan kauhuissani kun sitä tuli paperiin aina kun pyyhin. Mut ultrassa oli kaikki hyvin kun pääsin neuvolaan tarkistuksiin! Se jatku semmosena ruskeena viikontoista ja np ultrassa sit oli kaikki hyvin. Niihin aikoihin loppu. En tiiä mistä johtui. Mutta kannattaa käydä tarkistuksilla niin saa mielenrauhan❤

Nyt rv 14. ❤
 
Mulla oli veristä vuotoa joskus viikolla 9-10.... olin.ihan kauhuissani kun sitä tuli paperiin aina kun pyyhin. Mut ultrassa oli kaikki hyvin kun pääsin neuvolaan tarkistuksiin! Se jatku semmosena ruskeena viikontoista ja np ultrassa sit oli kaikki hyvin. Niihin aikoihin loppu. En tiiä mistä johtui. Mutta kannattaa käydä tarkistuksilla niin saa mielenrauhan[emoji173]

Nyt rv 14. [emoji173]

Mulla kanssa tullut rv 11 rusehtavaa vuotoa valkovuotomaisesti housuihin ja pyyhkiessä vähän toisinaan. [emoji51] ensimmäinen raskaus niin en tiedä onko normaalia vai ei.. tiistaina ultra toivon että kaikki hyvin. [emoji173]️
 
Tällä nyt 11+6. Täällä ei paljoa ole oireita ollut. Väsymys on kyllä hiukan hävinnyt mutta kyllä illalla saa ajoissa sänkyyn painua, vessassa saa ravata välillä yöllä jopa kaks kertaa :eek: jossain vaiheessa oli etovaa oloa illalla ennen nukkumaanmenoa mut sekin on nyt poissa. ja nyt alko nenäverenvuoto onko se jokin oire, onko muilla?
 
Mulla ainakin ainoat kerrat koko elämän aikana kun on ollut nenäverenvuotoa ovat olleet kun oon ollut raskaana. Limakalvot herkillä, joten oirehan se :)
 
Mulla myös oli viime raskaudessa nenäverenvuotoja, ikinä ei muuten ole ollut. Ihan normaalia siis!

Mun pahoinvointi on taas yltynyt, kävin tosiaan tipassakin ja tutkitaan kilpirauhasen liikatoiminnan mahdollisuutta. Mikään ei pysy sisällä ja saan oksentaa monta kertaa päivässä. Harmittaa kun en ole voinut viettää esikoisen kanssa aikaa, hän kyllä hoitaa mua ja ymmärtää että äiti on nyt pipi. Toivon vaan että tää loppuisi kohta eikä jatkuisi koko raskautta... :arghh:
 
Takaisin
Top