Oireita...

Apua... Onpas teillä muillakin oloja. :confused: kovasti tsemppiä. :Heartpink

Itsellä edelleen todella kipeä olo eikä tää meinaa mennä ohi. :sorry: nyt on jämähtäny niskat aivan saakelin kipeeksi. Pysty missään olee. :sorry: nyt sit kaupan päälle nostaa kuumetta 37.7. Miks tää ei mee ohi jo??
 
Muokattu viimeksi:
Tänään ollu onneksi olo jo hieman parempi. :rolleyes: saanu painia esikoisen kanssa sit sen edestä. Ihan kamala testaaminen kaikessa ja mikään ei taas käy vaikka seisoisin päälläni tai puhuisin ku ruuneberi sitä ympäri. Vastaus on aina enkä tai ei. :shifty: puhhhh...
 
Täällä etova olo on selvästi vähentynyt tällä viikolla ja tilalle on nyt tullut vähän menkkamaista juilimista alavatsalle. Myös alaselkää tuntuu nyt vihlovan. Pari päivää on myös ihan vähän tullut tuhrua, joten mielikuvitus laukkaa taas omissa sfääreissään :android:. Tiedän että pieni verinen vuoto voi olla ihan normaalia raskauden aikana (itsellä on edellisissä vuodellut paljonkin välillä) mutta tässä raskaudessa ei ollut tätä ennen tullut vielä tipan tippaa. Rinnatkaan ei ole läheskään niin arat kuin aikaisemmin. Np-ultra on vasta reilun 3 viikon kuluttua :nailbiting:. Täytyy vain kestää mielen myllerrykset ja toivoa, että oireiden väheneminen + tuhru kuuluu tähän raskauteen. kääk.

Mulla ei ole tuhrua tullut, mutta nyt voin omasta kokemuksesta sanoa, että ainakaan mulla oireiden väheneminen ei sitten viitannutkaan yhtään mihinkään vaikka hirveesti asiasta hätäilinkin. Kävin alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin, vauva oikeessa paikassa ja virkeä. Sanoin lääkärille, että huolestutti hirveesti kun melkein kaikki oireet ovat hävinneet. Hän totesi että nauti asiasta. :) Ymmärrän kyllä hyvin, että mietityttää, mutta ei se tosiaan aina ole merkki mistään.
 
Cara, kiitos lohduttavasta viestistä :). Koitan huomenna päästä mielenrauhaultraan, eli teen saman kuin sinä. Jännittää ja hirvittää mutta ainakin selviää tilanne. Tuhru jatkuu eikä ainakaan vähentynyt ole mutta eipä ole toisaalta kipujakaan.
 
Mulla oli viime viikon loppupuolella yhtenä päivänä erittäin paljon vihlontaa alavatsan alueella. Pari päivää sitten havahduin ellotuksen ja muiden oireiden loppuneen. Olen yrittänyt rauhotella itsenäni, että oloni on nyt flunssan vuoksi muutenkin aika kehno, joten voi olla, että ellotukset vain "hautautuvat" tämän flunssan alle. En kuitenkaan voi olla ajattelematta, että parin viikon päästä olevassa ultrassa odottaa kkm-uutinen kuten viime vuonnakin. Silloinkin oireet tuntuivat loppuvan kuin seinään, mutta olin vain ilahtunut asiasta kunnes ultrassa selvisi totuus, että elämä oli loppunut jo yli kolme viikkoa aiemmin... Yritän olla stressaamatta asiaa, koska alle kahden viikon kuluttuahan tuo sitten nähdään. Onneksi esikoinen pitää päivät kiireisenä, ettei ihan koko aikaa ehdi asiaa pyöritellä mielessä.
 
Cara, kiitos lohduttavasta viestistä :). Koitan huomenna päästä mielenrauhaultraan, eli teen saman kuin sinä. Jännittää ja hirvittää mutta ainakin selviää tilanne. Tuhru jatkuu eikä ainakaan vähentynyt ole mutta eipä ole toisaalta kipujakaan.

Eipä mitään. :) Toivottavasti kaikki on hyvin. Saitko ajan vielä tälle viikolle? Itsellä oli vaan sellainen fiilis, että nyt on pakko saada selville vaikkei mullakaan ole kuin pari viikkoa nt-ultraan.
 
Täällä aika levoton olo myös sen suhteen onko masussa kaikki hyvin. Voin edelleen pahoin, mutta kohdun alueella repäisy ja muut tuntemukset tuntuvat loppuneen. Kuinka tässä malttaa kolme viikkoa nt-ultraan. :nailbiting:
 
Ollaan Hemi aika samoissa rv lukemissa ja mulla on ollu nyt tosi rankkana nuo repäsy kivut ja siitä taas olen minä huolissani.. aikasemmin katoin jonkun (saatto olla jopa sun) kirjotusta, kun tuntee kovia repäsykipuja eikä mulla ollu juurikaan.. silloinki: suprais suprais, olin huolissani :D eikä tätä pelkoo meiltä keltään kukaan pysty ottaan pois ellei kännykkään keksitä jotain jatkuva ultraus sovellusta..... vai? :D
 
Eipä mitään. :) Toivottavasti kaikki on hyvin. Saitko ajan vielä tälle viikolle? Itsellä oli vaan sellainen fiilis, että nyt on pakko saada selville vaikkei mullakaan ole kuin pari viikkoa nt-ultraan.

Noniin, kävin tänään ultrassa, viikkoja 9+4. Ikävä kyllä todettiin että kasvu oli pysähtynyt ja sykettä ei enää ollut :sad001 Kasvu pysähtynyt rv7. Kyseessä keskeytynyt km. Itku, harmistus, pettymys, turhautuminen, prosessointi kesken....mutta tällaista se välillä on. Huomenna otan yhteyttä sairaalaan ja katsotaan miten asian kanssa edetään. Kiitos kaikille tuesta täällä. Toivon teille oikein ihanaa odotusaikaa :happy093!!
 
Ollaan Hemi aika samoissa rv lukemissa ja mulla on ollu nyt tosi rankkana nuo repäsy kivut ja siitä taas olen minä huolissani.. aikasemmin katoin jonkun (saatto olla jopa sun) kirjotusta, kun tuntee kovia repäsykipuja eikä mulla ollu juurikaan.. silloinki: suprais suprais, olin huolissani :D eikä tätä pelkoo meiltä keltään kukaan pysty ottaan pois ellei kännykkään keksitä jotain jatkuva ultraus sovellusta..... vai? :D

Totta muuten, sitä on huolissaan oli asia niin tai näin. Mulla kanssa pari viikkoa sitten pahoja kipuja mahassa ja olin huolissani. Sitten niitä ei viikkoon ollut, niin olin siitäkin huolissani :D hulluksihan tässä tulee
 
Ollaan Hemi aika samoissa rv lukemissa ja mulla on ollu nyt tosi rankkana nuo repäsy kivut ja siitä taas olen minä huolissani.. aikasemmin katoin jonkun (saatto olla jopa sun) kirjotusta, kun tuntee kovia repäsykipuja eikä mulla ollu juurikaan.. silloinki: suprais suprais, olin huolissani :D eikä tätä pelkoo meiltä keltään kukaan pysty ottaan pois ellei kännykkään keksitä jotain jatkuva ultraus sovellusta..... vai? :D

Joo ja mä oon nyt oikeasti ihan tyhjänkin stressaaja. Just viikko sitten mulla oli vielä koviakin repäisyjä, mutta kaikki loppui sitten kuin seinään. Yhdessä työvuorossa oli ihan supistus tuntemuksia ja maha ihan kova ja sen jälkeen ei mitään.
Mies yrittää onneksi rauhoitella, ku oon ollut jo yksityisellekin soittamassa, mutta hän saa mulle jonkin verran aina järkeä päähän muistuttamalla, että oksentelen vielä rajusti ja mun rinnat on kipeät, eikä vuotojamaan ole, että eiköhän odotella vielä näillä näkymin sinne nt-ultraan :grin
Mitähän mä tekisin ilman tuota miestä.
 
Voi Soleil, katsoin, että meillä oli sama laskettu aika. :sad001 Alkaa hirvittään, kun ympäriltä vasn "ihmisiä tippuu". Yllättävän paljon on noita keskenmenoja. Pelkään, että osuu vielä omallekin kohdalle. Mulle iski kauhea flunssa ja oon entistä väsyneempi eli täysin zippi!

Lisäks tänään alkoi alaselässä tuntua menkkamaista kipua. Tällaista ei oo sitten alkuraskauden ollu...

Onko mitään, muuta kun hunajatee, joka helpottais flunssaista oloa? Finrexiniä ei suositella, eikä kai nenäsuihkeitakaan. En uskalla munkkitippojakaan käyttää, kun niissä on alkoholia. Niiden voimalla mä yleensä selätän flunssat.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top