Oireita...

Mymmeli81 ja Zeni86, juu, arvelinkin että repäisykipuja, mutta en oikein muistanut koska niiden pitäisi alkaa. Ajattelin että en ole vielä tarpeeksi pitkällä niille, mulla on viikkoja 7+0 (neuvolan mukaan, itse olen vähän eri mieltä. Arvelen että vähemmän). Välillä vähän vaan vaikee ennakkoida yskäisyä tai aivastusta, mutta jos ne ei tarkoita että vauvalla on jokin huonosti, niin eiköhän niiden kanssa pysy elämään. :)
 
Mulla alkoi myös about noilla paikkeilla ja joinain päivinä ei tuu ollenkaan ja sit toisina riittää et lähtee varomattomasti liikkeelle
 
No siis jos tarkoitat sahalaitakuvioita ja muita auraoireita, niin voi. Mä olen joskus jopa kärsinyt pelkistä auraoireista, mutta varsinaista päänsärkyä ei tullut koskaan. Oli outoa, mutta lääkäri sanoi että sellaisiakin on ketkä kärsii päänsäryttömästä migreenistä. :confused005

Aattelin soittaa huomenna neuvolaan ja vähän kysellä lisää, mut eiköhän tosiaan voi vaan alkaa :/
 
Aattelin soittaa huomenna neuvolaan ja vähän kysellä lisää, mut eiköhän tosiaan voi vaan alkaa :/

Juu, niin mäkin tein. Jouduin kyllä lääkärin pakeille, en enää muista mitä se teki ja tutki, mutta ei mulla ole ollut niitä kun ihan muutama kerta sen ekan kerran jälkeen.
 
Mulla oli pikkulikkana migreeniä ja ekaa odottaessa kun asiasta lääkärin kanssa puhuttiin niin sano että voi puhjeta uudestaan raskausaikana.. ei toki puhjennu, Mut onko sulla ollu koskaan nuorena mitään kovia päänsärkyjä?
 
No siis jos tarkoitat sahalaitakuvioita ja muita auraoireita, niin voi. Mä olen joskus jopa kärsinyt pelkistä auraoireista, mutta varsinaista päänsärkyä ei tullut koskaan. Oli outoa, mutta lääkäri sanoi että sellaisiakin on ketkä kärsii päänsäryttömästä migreenistä. :confused005

Itsellä alkanu joskus lapsena ja en enää muista miten alkoi. Joku neljä vuotta sitten ne yllättäen paheni ja nyt taas ollu poissa. :rolleyes: ainut ongelma on, ku mulle ei meinaa löytyy pillereitä.

Oon muuten nyt ku tarkemmin mietin ni kuullu pelkästä aurallisesta migreenistä. Itsellä aina ihan jäätävä kipu ja aurat. :sorry:
 
Mulla ollu tänään eka päivä pitkään aikaan kun ei oo ollut pahaa oloa. Äsken oli hirvee nälkä mikä normaalisti tarkoittaa samalla etovaa oloa. Mutta ei nyt! Kävin kaupassa ja pystyin jo kuvittelemaan syöväni vaikka mitä! Tähän asti uponnut pizza, hampparit ja karjalanpiirakat. Ehkä tämä tästä :) väsymys tosin vielä mukana oloissa, mutta se ei tunnu niin pahalta kun muuten voi hyvin. Kello on tosin vasta puoli kaksi, eli ei ehkä pitäisi huudella kun tässä ehtii vielä tapahtua vaikka mitä [emoji1]

Tänään 8+1.
 
Ei vitsit, kävin just osteopaatilla. Hän avasi jotain miun ruokatorven hermotuksia ja jumatsuide, paha olo jäi pöydälle.... Woooot? Onko tämä tottakaan? Osteopaatti sanoi, että tää voi auttaa pahoinvointiin hieman, vaikkakin hormonit aiheuttaa sitä suurimmalta osin.

Ja mikä parasta, hän sanoi, että jos alkaa närästää niin sitä varsinkin voi hoitaa osteopatialla. Viime raskaudessa närästys oli jotain aivan sietämätöntä, niin hyvä tietää :)

Ja sitten puhuttiin jo synnytyksestä, että koska ollaan saatu lantion seutua jo ennen raskautta auki, niin ei pitäisi tapahtua samaa kuin viime synnytyksessä, että lapsi jäi häpyluun alle jumiin.

I'm so Happy :) :) :) kyllä tästä vielä hyvä tulee.
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon tänään itkeny ihan oudoille asioille. En yleensä itke. Katsoin telkkaria ja sieltä tuli se illallinen äidille. Siinnä se Juuso ja kape keitti sen hummerin elävältä. En kestäny ja rupesin itkee ihan hervottomasti ja oli vaihdettava kanavaa. Sitten itkeny tätä oloa ja sitä, että tyttö on niin ihana. Niin ja sitä, et on mummolle tänään yötä. :Heartpink
 
Käytiin viimeviikonloppuna kattomassa kaunotar ja hirviö elokuvissa ja sitä nyhkyttämisen määrää. Kun sieltä lähettiin nii tuumasin miehelle että ei ehkä paras valinta hormooni huuruissa. Tuumas et tätä hän vähän odotti mut kerta halusin mennä.
 
Mulla ei oo enään muita oireita kuin pahoinvointi. Eilen oksensin vain kolmesti! Mutta tarkoitti kyllä sitä, että joka kerta ku join tai söin, niin oli pakko pötköttää hyvä tovi, ettei kaikki tullut ylös. Tänään en oo vielä saanut alas mitään, jäätelö tuolla pakkasessa kyllä vähän houkuttelis... :hungry:
 
Hah, tänään aamulla vetelin aamupalaa hyvällä halulla ja lähes heti sen jälkeen oksensin keskelle olohuoneen lattiaa ja siitä sitten vessaan jatkamaan... Mietin et voi apua miten saan sen siivottua, mut koira oli ehtinyt jo hoitaa homman :rolleyes::D
 
Ihanaa... oon niin onnellinen. Sain viimein kunnon yö unet :Heartpink aamulla karjalanpiirakkaa ja teetä. Nam... Nyt on hyvä olla ainakin hetken. Jos sitä yrittäisi lukee pääsykokeisiin. :grin
 
Apua Zeni86 :woot::grin Kiva kun ei tarvinnut siivota, mutta aika ällöä silti :p Tsemppiä kaikille pahoivointiin! Tänään oon taas saanut osani siitä :hungover:
 
Repäisykipujen lisäksi alavatsa juilii koko ajan tasaisesti. Tunnen siis siellä tapahtuvat muutokset jotenkin, tuntuu samalta kuin menkat. Ja on samalta tuntunut jo ennen plussaamista. Onko muillakin sellaista?
 
Mietin noita repäisykipuja ja mahatuntemusta ja sen yhteyttä omiin kuukautiskipuihin. Mulla on kivuttomat kuukautiset, niin voiko olla, että myöskin raskauden aikana mahatuntemukset ja kivut alkuraskaudessa voisi olla myös laimeat...? En muista miten muissa raskauksissa ollut itsellä mahatuntemukset, omasta mielestä aika vähätuntuinen.

Sitä tässä kaikkea toivoo, kun ei tosiaan muita oireita ole kuin nännit arat... Oon jo jotenkin surrut tätä raskautta ja sitä tunnetta kun en tunne olevani raskaana... Kumpa se olisi se pelko eikä intuitio...
 
Repäisykipujen lisäksi alavatsa juilii koko ajan tasaisesti. Tunnen siis siellä tapahtuvat muutokset jotenkin, tuntuu samalta kuin menkat. Ja on samalta tuntunut jo ennen plussaamista. Onko muillakin sellaista?

Joo, mulla on aina välillä just sitä menkkamaista painontunnetta ja sitten juurikin tuota juilimista. Rinnat on sillai vähän kipeet kanssa koko ajan, mutta eivät ne kuitenkaan kosketusarat ole.
 
Mullakin tuntuu jomotusta välillä ja pientä pistelyä. Öisin tulee repäisykipuja kääntyessä.
 
Takaisin
Top