Oireita...

Mua ihmetyttää aamuvirkkuisuuden loppuminen kuin seinään. Viime viikkoon asti heräilin kolmen viikon ajan aina viiden jälkeen. Tällä viikolla on ollut ihan mahdotonta yrittää ylös ennen seiskaa. Samoin muutkin oireet vähentyneet, aivastamista arastelen kun vihlaisee aina kovaa vatsasta vanhan leikkausarven kohdalta. Koskaan ei tunnu olevan hyvä, ärsyttää oireet ja sitten kun ei ole niin kauhistuttaa niiden loppuminen.
 
No niin olen kuulemma ainakin huomiseen asti ,tai niin kauan kunnes pissattaa taas, niin osastolla. Kyllä ärsyttää kun piti nyt töihin kertoa, mutta eipä se tällä mun oksentelulla olis salassa pysynyt.
 
Hemi toivottavasti olo helpottaa.
Itellä iski flussa päälle pää täys räkää. Tää raskaus pahoinvointi viä päälle. Ton 10kk lapsen kanssa touhuaminen on kyllä nyt rankkaa. Sit viä kolme koiraa hoidettavana. Toivottavasti ei ole pitkä flunssa.
 
Mä en tiedä mitä avuksi tähän pahaan oloon. Vaikka syön tai olen syömättä, ni koko ajan etoo. Vähän polttaa niinku mahassa ja kurkussa on koko ajan tunne et kohta tulee. :dead: nyt töiden jälkeen oon ollu ihan loppu enkä jaksa yhtään mitään. Yöllä en saa nukuttua, vaikka normaalisti voisin nukkua vaikka kuinka. :oops: sit pitäis yrittää syyä ku huomasin, et mun aamu ja ilta sokerit alkoi nousta. Yrittäny nyt syyä mutta ei meinaa tulla mitään. :sad001
 
Hemille tsemppiä!! :Heartred

Mua pelottaa että närästys alkaa, kurkussa tuntuu se tietty paineen tunne... Tätä on ollu vaan edellisessä raskaudessa.
 
Mua himottaa kaikki ruoka, mita en taalta saa. Suomalaisittain marinoitu broilerin koipi, Jalostajan hernekeitto, rahka, ruisleipa..... Ihan hirveeta. Ja kokoajan krapulaolo taallakin. Lisaks mahaan sattuu ihan todella valilla, kun pitaa esikoisen jaljilta olla koko ajan siivoomassa leluja lattioilta.. Huoh. Ultrassa vahvistui la 14.11. eli 8+1 nyt.
 
Mulla on mennyt nyt pahoinvointi ohi. Tilalle tullut jatkuva selkäsärky, eli noi niin rakkaat liitoskivut tekee tuloaan. Mutta ihanaa, kun pystyy taas syömään ja juomaan, eikä tarvi halailla pönttöä. Mulla menossa nyt rv 8+5
 
Täällä alko eilen raju oksentaminen ja mikään ei kestä sisällä.. Koko päivän maannu vaa sängys ku jos nousee nii taas oksettaa.. Huolettaa vaa ku opinnot loppusuoralla ja huomenna alkais näyttö..
 
7+2 ja oireena hyvin etova olo oikeastaan koko ajan, pissalla saa juosta jatkuvasti (esim illalla menen sänkyyn suoraan vessasta ja heti kun pääsen maate tuntuu että olisi kovakin pissahätä ) päivällä saa aikalailla puolen tunnin välein käydä.. enkä kyllä muistaisi että näin pahasti olisi aikaisemmissa raskauksissa pissattanu..? Muilla yhtä pahaa? Rinnat nyt on ollu alusta asti tosi arat ja nyt alkaa olemaan pinnan pituuden kanssa hieman ongelmia ;D äkkiseltään ei tule muuta mieleen :)
 
Eilen illalla nukkumaan mentäessä oli kuin olisi ampiaiset pistäneet vatsan sisällä, ihan tulessa koko maha. Otin kolme rennietä ja kaksi tuntia meni ennenkuin sain unen kun vähän olo helpotti. Tänään taas alkoi polttelu kolmen aikaan...
 
Nipsukka, mullakin on kokoajan pissahätä! :facepalm: Ennen nukahtamista saa käydä pari kertaa ainakin vaikka on käyny ennen ku meen sänkyyn, ja yöllä herään muutaman kerran vessaan
 
Täällä saa kanssa muutamaan kertaan juosta vessassa ennen nukkumista. Niin ja pinna ei kyllä ole kamalan pitkä. Sit kaikki etoo paljon helpommin, vissiin mielikuvitus käy täysillä..:hilarious:
 
Mulla tuli tänään sahalaita näkökenttään ja just sain ajettua töistä kotiin... hyi että!! Nyt onki sit koko ilta sattunut päähän ja etonut. Ei aiemmin migreenitaipumusta.
 
Mulla tuli tänään sahalaita näkökenttään ja just sain ajettua töistä kotiin... hyi että!! Nyt onki sit koko ilta sattunut päähän ja etonut. Ei aiemmin migreenitaipumusta.

Voiko migreeni alkaa tollei vaan? :confused:

Itsellä ollu migreeni jo kauan mutta ei pahemmin ole kyllä raskaana ollu mitään. Nyt en vaan tiiä mikä mua välillä vihloo päätä. Kävin tutkimuksissa vuoden lopussa, ku korvan takana patti. Se on kuulemma imusolmuke mutta ei ole ultrattu tai mitään. Nyt se on alkanu vihlomaan välillä aika kivuliasta:confused:
 
Yskäisin hetki sitten ja järkyttävä kipu tuntui jossain tuossa munasarja-nivusten kohdalla. Oikein kiljahdin kun sattui niin kovin. Onkohan normaalia?

Mulla on myös alkanut tekemään pahaa, maanantaina alkoi, oli oikeastaan se koko päivä huono olo ja mietinkin että onko mulla joku vatsapöpö, mutta kyl se tätä raskautta vaan on. Eilen töihin ajaessa melkein jouduin pystähtymään kun yökkäytti niin kovasti, mutta se meni sitten ohi ja loppupäivä oli ihan ok. Tänään oli samanlailla aamulla huono olo, kunnes söin vähän. Sitten töissä alkoi taas tehdä vähän huonoa ennen ruokkista niin sittenkin söin vähän ja auttoi.
 
Voiko migreeni alkaa tollei vaan? :confused:

Itsellä ollu migreeni jo kauan mutta ei pahemmin ole kyllä raskaana ollu mitään. Nyt en vaan tiiä mikä mua välillä vihloo päätä. Kävin tutkimuksissa vuoden lopussa, ku korvan takana patti. Se on kuulemma imusolmuke mutta ei ole ultrattu tai mitään. Nyt se on alkanu vihlomaan välillä aika kivuliasta:confused:

No siis jos tarkoitat sahalaitakuvioita ja muita auraoireita, niin voi. Mä olen joskus jopa kärsinyt pelkistä auraoireista, mutta varsinaista päänsärkyä ei tullut koskaan. Oli outoa, mutta lääkäri sanoi että sellaisiakin on ketkä kärsii päänsäryttömästä migreenistä. :confused005
 
Yskäisin hetki sitten ja järkyttävä kipu tuntui jossain tuossa munasarja-nivusten kohdalla. Oikein kiljahdin kun sattui niin kovin. Onkohan normaalia?

Mulla on ihan sama, ei kannata yskiä/aivastella varomattomasti! Uskon, että on ihan normaalia, muistaakseni samaa repäistykipua aiemmissakin raskauksissa.
 
Cara, joo samoja repäisykipuja tulee täälläkin, kuuluu asiaan mut karmeilta ne tosiaan tuntuu..
 
Mulla ollut nyt pari päivää huimausta. Hain tänään sit ton antibiootin heti aamusta. Yleisiä sivuoireita on esim. pahoivointi, oksentelu, ruokahaluttomuus ja melko harvinaisia on mm. uneliaisuus ja huimaus. Mitenköhän noi oireet erottuis näistä mun raskausoireista :hilarious:
 
Takaisin
Top