Oireita...

Oon kyllä banaania syöny mutta en tiiä onko siitä sen kummemmin apua ollu. :) kyllä siitä varmaan vähän. Lakua pitää varmaan hakee ku paineet senku laskee.. :sorry: en vaan tiiä saanko alas. Salaatti ollu nyt hyvää ja se menee onneksi. Kaikki ruoka tökkii.
 
Iita_, mulle sanottiin neuvolassa, että laku ja salmiakki on ehdottoman nou nou -juttuja ???

Salaatilla elän minäkin, lämmin ruoka ällöttää :sad001
 
ImageUploadedByVau Foorumi1490907882.988801.jpg
Kannattaa tosiaan se laku jättää väliin. Tää on mulle niin paha, laku ja salmiakki on mun lemppareita.
 
Eilen ihan yökin kun hammastahnaa meni illalla liian syvälle kurkkuun ja tänään meinasi aamupala tulla paluu postissa :happy: Tosi outoa olla näin iloinen pahoivoinnista kun viime raskaudessa kirosin sen alimpaa helvettiin ja vielä viikko sitten toivoin oireetonta raskautta :grin
 
Mä en pysty enää kunnolla pesemään hampaita :eek:
Tiistaista saakka joka kerta päättynyt yökkimiseen...
 
Iita, auttasko sulla suolan syöminen verenpaineisiin? Mulla on kans matalat paineet ja kuljetin viime raskaudessa merisuolakiteitä aina mukana ja tietynlaiseen huonoon oloon ne autto.
 
Mulla on typerin raskausoire ikinä. Mä en pysty syömään jäätelöä. On jo pari viikkoa etonut koko jätski. Jos mä jään tästä kiinni mun läheisille , niin ne arvaa heti että jotain on tekeillä. Mä en keksi yhtään tekosyytä miksi en söisi jäätelöä niiden seurassa. Ja mun lempijätski on vielä lakritsijäätelö jota en edes saisi syödä vaikka maistuisikin. Tyhmää.
 
Zeni, mä en ole pystynyt kunnolla pesee hampaita 4 viikkoon :sad001 Sit ku on yhtää vähemmän etova olo, niin heti hammaslankaa ja harjaa käsiin :')
 
Joo, täytyy yrittää hyödyntää paremmat hetket hampaiden pesuun, aamut mul on ihan mahdottomia nyt..
 
Itsellään vaivana ollut todella oudot vatsa- ja selkäkivut jo kolme viikkoa. Vatsakivut eivät niinkään ole alavatsassa vaan pikemminkin ylävatsassa, syön Rennietä joka päivä. Lisäksi rintojen sijaa nännit todella kipeät ja arat, olen joutunut rasvaamaan nännejä koska ovat menneet "rikki" eli nirhautuneet ja iho kesinyt pois. Viikkoja nyt 7+2, ultrassa löytyi pikkuinen raasu ja sykkeet, jotenkin nämä selkä ja vatsakivut saa varovaiseksi, joka kerta vessassa käydessä sellainen olo että tarkistaa tuleeko verta. Ensiraskaus ja en oikein tiedä mikä normaalia ja mikä ei.
 
KyllikkiKaari - turvotus ja suoliston toiminnan muutokset sekä kohdun kasvu ja lisääntynyt verenkierto voivat selittää nuo kivut. Vaikka itselläni nyt kolmas raskaus ja kummastelen itsekin sitä kuinka selkeästi kohdun kasvu tuntuu.
Raskauteen liittyy kehossa paljon kaikenlaisia uusia tuntemuksia, joskus kipeitäkin, vaikka kaikki olisikin ihan kunnossa. Ja uudenlaisia tuntemuksia tulee raskauden edetessä. Oman huolen helpottamiseksi voi vaikka jutella neuvolantädin kanssa.
Ihanaa, että pienellä oli kaikki kunnossa ultrassa. Minun pitää odotella ultraan menoa vielä vähintään ensi viikon loppuun ja neuvolakäyntiin on vielä yli kolme viikkoa.
 
On se lakritsi jätettävä sit pois. On se hyvää mutta en sitä muutenkaan usein syö, ni ei se sinällään vaikeaa ole. En tiiä meneekö suola pelkilteen. Sitä on varmaan kokeiltava :)

Mulla oli esikoisesta niin pahat nörästykset, ettei rennie auttanu. Sai ihan lääkkeet ja ne autto. :happy:

Eilen halailin pönttöä koko aamun. Olo oli ihan järkky. Sain eilen syötyä vain vesimelonia ja kaks kaurakeksiä. :confused: hyi mikä olo..
 
Pahoinvointi pahenee vaan täälläkin. Ihan sama syökö heti vai myöhemmin, suolaista vai hedelmiä, ylös tulee kumminkin. :/ örf.
 
Täällä on ylävatsan turvotusta ja illemmalla myös alavatsan. Seitsemäs rv meneillään. Pahoinvointia ei vielä oikein ole, mutta nyt parina päivänä on ollut sellaista lievää öklötuntemusta. Vihlaisuja tuntuu silloin tällöin ja lievää jomotusta. Jotenkin rauhoittavia tuollaiset edes jonkinmoiset oireet, vaikka eipä se oireiden määrä mitään kerro :D. Voikohan oireeksi laskea myös sellaisen, että olen alkanut heräämään noin tuntia aikaisemmin kuin yleensä...en ole ikinä ollut aamuvirkku mutta nyt olen aina ensimmäisenä pystyssä :). Ja kahvi ei muuten maistu ollenkaan entiseen malliin.

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin syövereissä oleville :hungover:!
 
Mun mielestä Renniet maistuu ällöttäville :hungover:. Tietääkö joku närästyslääkkeen joka ei maistu miltään?
 
Wuhuu, tänään on ollu hyvä päivä!! Sain jopa aamulla pestyä hampaat, söin hyvän aamupalan ja varovaisen lounaan ja oon jaksanut siivota ja touhuta kaiken näköistä :-D
Illalla mennään miehen kanssa ravintolaan syömään, joten näyttää hyvältä et ehkä sais siellä syötyäkin, jee :-)
 
Täällä sit tänä aamuna ekan kerran oksennettiin, huonoa oloa on aamuisin ollut, mut toivon et tää oksentelu ei ainakaan pahene.. Ens viikolla just alkaa näyttöviikko nii toivon, että jaksan suorittaa näytön ja sit onkin jo yhden tekevää miten jaksaa töissä. Tällä viikolla myös hajuaisti ollu herkillä ja töissä oli pari tosi pahan hajusta ruokaa, enkä kehannu kysyä mikä haisee noin pahalle :D
 
Mä sain esikoisen kohdalla sellaisia nieltäviä kapseleita, ku rennie ei auttanut ja rennietä olisi menny liikaa. Sain niihin muistaakseni reseptin. En tiiä saisiko ilman. Ne autto tosi hyvin ja sain ne helposti alas. :grin kapseleiden nimeä en muista..

Mä oon saanu yhden pullan tänään alas ja porkkanoita. Olo ihan järkky. :yuck: istuttiin päivälliselle koko perhe ja tyttö oli kyllä hyvä. Yritin syyä, mutta eihän siitä mitään tullu. Tyttö otti mun lautasen ja antoi sen isälleen. Tokas sit et "isi kaiken syö". :joyful: ihana.
 
Mä sain esikoisen kohdalla sellaisia nieltäviä kapseleita, ku rennie ei auttanut ja rennietä olisi menny liikaa. Sain niihin muistaakseni reseptin. En tiiä saisiko ilman. Ne autto tosi hyvin ja sain ne helposti alas. :grin kapseleiden nimeä en muista..

Mä oon saanu yhden pullan tänään alas ja porkkanoita. Olo ihan järkky. :yuck: istuttiin päivälliselle koko perhe ja tyttö oli kyllä hyvä. Yritin syyä, mutta eihän siitä mitään tullu. Tyttö otti mun lautasen ja antoi sen isälleen. Tokas sit et "isi kaiken syö". :joyful: ihana.

Iita olisko voinu olla omeprazol... mä sain niitä ylämahakipuihin ja poltteluihin.... ovat gynen mukaan turvallisia :)
 
Takaisin
Top