Oireita...

Neuvolan mukaa nyt olis rv 5+2 (ite luulen, että 4+4) eikä oireita juurikaan ole!
Tissit vähä herkät mut ei samalla tavalla kipeet kun ekassa raskaudessa.
Iltaisin turvottaa kunnolla :D

Raskaustestissä kyllä niin voimakkaat viivat tänäänkin, että kai pitää vaan nauttia oireettomuudesta :)
 
Täällä on ollu vähän verenvuotoa. :sad001 Toivottavasti on väärä hälyytys ja pikku tyyppi pysyy matkassa.
 
Pookkana - toivotaan että olisi vain harmitonta vuotoa, joka on kyllä tavallista alkuraskaudessa. Tsemppihalit!
 
Pookkana. Toivottavasti olis ihan harmitonta vuotoa, tsemppiä..
 
Pookkana, toivottavasti vuoto on harmitonta. Tsemppiä!

En tiedä onko tämä niinkään oire mutta mulla on tullut jo tisseihin raskausarpia :eek: Koko on kyllä kasvanut huomattavasti mutta noita seepraraitoja en olisi kaivannut. Bio-oilia täytyy ostaa kaupasta, pitäisi varmaan jo aloittaa vatsankin rasvailu ettei iho repeile ihan kamalasti, mulla kun on siihen valitettavasti taipumusta :confused: nyt rv 8+1.
 
Kiitos tsempeistä! :Heartred Tosiaan tuli ihan vähän vaan, mutta vihlo samaan aikaan jonkin verran (joka saattoi olla myös nälkää). Ei tässä nyt mitään voi tehdä kuin toivoa parasta ja odotella miten tilanne kehittyy :confused:

Puff, kannattaa tosiaan rasvailla jo hyvissä ajoin. Mulle tuli teininä kasvupyrähdyksen yhteydessä arpia reisiin, mutta viime raskauden selvisin ilman arpia kun aamuin illoin rasvailin tissit, selän ja masun :) Tai sitten oli vaan hyvä tuuri tai tähdet oikeassa asennossa :rolleyes:
 
Mä en edellisessä raskaudessa selvinnyt ilman arpia vaikka kuinka rasvasin. Onneksi niitä ei tullu paljon. :) nyt niitä sit varmaan tulee senkin edestä.. :nailbiting:

Mun rinnat on kans kasvanu ihan sikana. Kohta ne ei mahdu mihinkään. :confused: näyttää ku mulla olis silarit :hilarious: sit ku raskaus taas ohi ni jäljellä on vaan kettunnokat :hilarious::hilarious: sinne meni se ilo. Sillä mitään teko tissejä en aio ottaa. :)
 
Oon nyt illan aikana huomannut lisää oireita kuten kipeät nännit ja ruokakaupassa ällötti se suoranainen lemu kun kaikki hajut kävi niin paljon nenään :p Toivottavasti tämä on merkki hormoonitasojen noususta ja raskauden jatkumisesta! :)
 
Oli aika outo yö. Suu kuivui, ku sahara ja join varmaan kolme tuoppia vettä. Saatan kyllä normaalistikkin juua yöllä vettä, mutta en noin. Sama tunne on nyt aamulla jatkunu. Ajattelin itse heti, et nyt on mun sokerissa jotain ja lainasin äidin mittarin. Sokerit kuitenkin ok.. Tosi outoa... Onko jollain muulla ollu? :wideyed:
 
Hyvä jos en oo ainut. Kävin yöllä kaks kertaa täyttää mun vesilasin ja vessassa ravasi kolme kertaa, vaikka normaalisti kerta riittää. No jos se on vaan joku ohimenevä juttu :grin
 
Todellakin janottaa :grin 24/7 suu kuivana ja koko ajan oon litkimässä vettä. Mun mielestä ihan normaalia :)
 
Janottaa koko ajan ja vessassa saa rampata, myös yöllä sen pari kertaa. Ja sit aamuyöstä alkaa unettomuus, välillä ei neljän-viiden jälkeen nukuta ollenkaan tai sitten nään todella toden tuntuisia levottomia unia aamuun saakka. Kaippa tää kuuluu asiaan :) :Heartred
 
Mä taas juon murto-osan siitä mitä tavallisesti :) Vesi vaan ei maistu hyvältä tällä hetkellä.. Toivottavasti menis ohi.
 
Mä oon ihan sahara! Niin paljon ei hanasta vettä tule, että se olisi nyt tarpeeksi!
 
Mäkin juon normaalia vähemmän. Ei maistu vesi, hiilihapotettuna eikä perinteisesti :sad001
 
Tänään on eka päivä koko raskausaikana, kun ei okseta ja oo etova olo. Alkuviikko oonkin oksennellut.. Onneksi pahaolo helpottanut, mutta tämänki saa käännettyä huoleksi, että onko pikkuisella kaikki hyvin kun etovaa oloa ei ole.. :sad001 Toivotaan että kaikki kunnossa ❤

Rintojen arkuus kyllä on, eikä mitään vuotoja tai vatsakipuja, mistä nyt olisi syytä olla huolissaan. Voi kun ne sydän äänet alkaisi kohta kuulumaan, voisi vähä rauhoittua. Tänään 8+6
 
Tuo oireiden vaihtelu on ihan normaalia, mutta ymmärrän kyllä että mieli lähtee heti tekemään tepposiaan kun jokin poikkeaa jokapäiväisestä - mut ei hätää, siellä on varmasti kaikki pienellä ihan hyvin :Heartred
Vaikka en oksentanut ookaan edelleenkään, niin kuvotusta ja yökkimistä on ollut enemmän tai vähemmän joka päivä, paitsi maanantaina oli aivan sellainen olo kun en raskaana olisikaan ja silloinhan mä sit paukkasin dinne ultraan ja sain kaksosuutiseni :-D
 
Mulle ultratäti sano tänään, että banaani saattaa autaa pahaan oloon. Siinä on kuulemma jotain sellaista ainesosaa. Vinkkinä siis muillekin, itse en ole vielä ehtinyt kokeilla.
 
Takaisin
Top