Oireita...

Mimmus, mulla on onneks paino vielä pysyny samana. Tai vähän tullu alaspäin. Aiemmissa raskauksissa tuli 8 kg lisää eli ei nyt älytön painonnousu sillonkaan ollu. Toki syöminenkään ei ollu näin älytöntä :D
 
Mangusti. Voi ei.. Toivottavasti tilanne selviäisi pian ja pikkuisella olis kaikki hyvin.. Tsemppiä
 
Lääkäriaika puoliltapäivin, siihen asti vielä kärvistelyä.. Positiivista se, että tämä lääkäri on kuulemma perehtynyt juuri äitiysneuvola-asioihin.
 
Mä oon kuullut et tyttöraskauksissa ois enemmän pahoinvointia
 
Tämä yökkimisten ja pahan olon määrä on kyllä uskomaton. Meillä ultra parin päivän päästä (7+0). Ja Kaks km takana. Ei koskaan oo ollu tälläisia oireita aiemmin ja tuntuu toisaalta helpottavalta ku nyt on oireita. Vaikka pelottaa vietävästi että mitähän sieltä löytyy vai löytyykö mitään.
 
Tsemppiä mangusti ja mellinen! Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred täällä ollaan tukena!

Täällä myös pahoinvointi jatkuu. Vlopun selvisin jotenkuten yökkäilemättä, mutta nyt tää on muuttunut kokopäiväpahoinvoinniks ja jatkuvasti semmonen olo et kohta tulee... vie kyllä tosissaan kaikki voimat tää pikku parasiitti sisällä :D
 
Täällä kans oltu ihan taka-alalla tän kokopäiväpahoinvoinnin kanssa, huhhuh... Googletin "lopu jo!" , siellä jotain vinkkejä, mutta ei tähän oo auttanut mikään, joutunut skippaan paljon luentojakin nyt :banghead: :yuck:
 
Ihana, kun täällä niin välitetään. :Heartred

Täällä elellään edelleen jännityksessä. Lääkäri ultrasi tk:n vanhalla laitteella, jolla näkyi paksuuntunut kohdun limakalvo eikä merkkejä tulehduksellisista nestekertymistä, mutta elonmerkkejä ei kuitenkaan saatu näkyviin. :sad001 5+4 menossa vasta, ettei tuosta ihan kaikkea toivoa kannata menettää, kun laitekin tosiaan oli vanha ja nopsaan vain katsottiin... Verikokeista ei tämän päivän (virka-ajan) puolella ehtinyt valmistua kuin pika-crp, joka oli 5, eli saatiin ainakin huoli sisäsynnytintulehduksesta tms. hälvennettyä. Huomenna lääkäri soittelee hCG-tuloksesta ja muista, eli vieläkin kärvistellään tietämättömyydessä.

Olisin ilmeisesti saanut vänkäämällä lähetteen naistentaudeille jo täksi päiväksi raskaustilanteen tarkempaan selvittelyyn, mutta oireet tuntuvat pysyvän aisoissa ja tuntuisi väärältä lähteä vaatimaan päivystyksenä tutkimuksia, kun kiireisempiäkin tapauksia riittää. Jos oireet tässä odotellessa pahenevat, sain kuitenkin ohjeistuksen olla suoraan yhteyksissä Naistenklinikkaan.
 
Hienoa, ettei ollut tulehdusta! Viikot on vielä niin pienet ettei kannata huolestua vaikkei muuta näkynyt. Ne verikoetulokset muuten ilmestyy myös OmaKantaan - auttaa, jos sulla sattuu olemaan reikäpäälääkäri joka ei muista tuloksista soittaa (kröh, oma lääkärini, kröh). Toivon sulle niin parasta!
 
Arvatkaas kun tänään pääsin töistä ja vaihdoin työvaatteet omiin ja miulla meni paita väärinpäin päälle ni meinas itku tulla kun kiukutti niin kovin kyllä ihminen voi olla höperö :wacky:
 
Kiitti ihanille tsempeistä!

Cedju, minä olen käsittänyt, että tulokset tulevat Omakantaan vasta sitten, kun lääkäri on ne nähnyt ja "kuitannut"? Ei sillä, ettenkö joka tapauksessa yritä tietoja käydä kurkkimassa.. :rolleyes:
 
Verikokeiden tulokset näkyi mulla ainakin heti kun ne valmistui. Lääkäri oli sitten seuraavana päivänä laittanut sinne merkiksi omat tulkintansa niistä.

Mulla on koko ajan jano. Sit juon liikaa vettä ja alan himoita suolaista kinkkua. Julmettu kierre.
 
Itse tein siis plussatestin eilen (4+2). Menkkojen olisi pitänyt alkaa pe tai viimeistään la, mutta tuli vain pientä tuhrua ja sekin alkoi lauantaina vähentyä. Lauantaina alkoi sitten alavatsaan jomotella menkkamaisesti. Mulla ei vaan ikinä oikeastaan ennen menkkoja tule tätä vaan ekana kunnon vuotopäivänä. Ihmettelin tätä siinä sitten, ja jatkui aina vaan sunnuntaina. Illalla sitten testasin clearbluen digitalilla (One step testi oli aamulla antanut äärimmäisen haalean viivan ja senkin vasta 10min jälkeen, joten ei voinut siitä oikein mitään tulkita).

Viikolla ehdin jo miettiä raskauden mahdollisuutta, kun yhtenä päivänä vaan heikotti ja vähän kuvotti pitkin päivää.

Tänään sitten tuo alavatsan jomotus on vähän iltaa kohti laantunut, mutta noin 10-19 välillä etoi sitten lähes koko ajan. Syöminen vaan hetkeksi aina helpotti. Olen tässä miettinyt, että onkohan tää ihan vaan psyykkistä ja "luulo-oireita" vai ihan jotain oikeita jo. :happy:

Tiputteli kyllä sitten taas sunnuntai iltana jatkui ja lähes joka kerta vessassa käydessä on jotain pientä paperiin jäänyt. Ja vessassa on muuten saanut ravata usein.
 
Takaisin
Top