Oireita...

Rinnat on niin arat, että aamuyöllä heräsin vaihtaessani asentoa selältä kyljelleen :eek:

7+0
 
Täältä kovasti sympatiaa ja voimia Mangustille!:Heartred

Oon ite nyt samassa tilanteessa. Lauantaiaamuna (rv 6+5) heräsin lieviin menkkamaisiin kipuihin. Pötköttelin huolettomana pari tuntia, kunnes nousin ja tajusin että vuodan tummanpunasta ja limaista, missä oli hyytymiä. Paniikissa soitin päivystykseen, mistä hoitaja sanoi, ettei hänestä edes kuulosta keskenmenolta ja sano että voin jäädä rauhassa seurailemaan. Siinä tietty toiveet ehti nousta. Kivutki hälveni, vaikkei ne kovia ollukaan, ja vuotoki rauhottu. Illalla kuitenkin sitten tuli alkiokin pois.

Kaikki meni onneksi rauhallisesti ja ihmeen helposti. Ei vastannut ollenkaan minun käsitystä keskenmenosta. Sunnuntaina pientä vuotoa, eikä kipuja. Illalla vuoto lakkasi. Maanantaina sit aamusta soittoa neuvolaan. Olin tehny samana aamuna testin joka näytti negatiivista, ja kun mitään oireitakaan ei enää ollut, kaiken pitäs olla ok. Uutta raskautta saa alkaa yrittämään samantein.

Sitä on ollu ihmeen reipas, nyt kova taistelutahto päällä. Täällä en kylläkään ole pystyny käymään ennen tätä. Oon koittanu olla optimistinen, ja aatellu, että jos näin piti tapahtua, niin onneksi kaikki meni näin hyvin. Rankka kokemus silti, ja kun oli minun ensimmäinen raskaus.

Teille kaikille toivon niin paljon hyvää, kiitos että oon saanu lukea teidän kuulumisia:Heartred
 
Voi Mangusti ja Soffii!!!! Miten P....! :sad001((((( Olen niin pahoillani. Meille kaikille olisi nyt se vauva suotu tulevan. Onneksi sen aika koittaa vielä kaikille, vaikkei varmaan nyt siltä tunnukkaan :Heartred VOIMIA!
 
Soffii. Pahoittelut keskenmenosta ja uutta pikaista plussaa toivon teille, tsemppiä..
 
Soffii. :Heartred

Omia oloja tähän surullisuuden keskelle. Mätin tuossa Oltermanniviipaleiden päälle sinappikurkkusalaattia ja mietin, että pakko mun on olla raskaana. Pakko.
 
Takaisin
Top