Oireita...

Ihanaa, kun maa sulaa ja haisee joka paikassa p...a. Lasten vaatteet haisee eteisestä tänne olkkariin ja ei yhtään hyvä yhdistelmä tämän alkuraskauden kanssa :sad001 .

Myös minä olen nyt muutamana yönä heräillyt ja nukkunut levottomasti.
 
Googlettelin Mimmus ja häpyluuliitoksen löystyminen voi aiheuttaa kipua jo raskauden ekalla puoliskolla et eiköhän ihan normaalia ole. [emoji4]
 
Okei, kiitti! Tunnen jopa pientä pakottavaa kipua tuolla kohunsuulla ja "röörissä". :/ Tottakai oon nyt aivan hermona, kun mulla on ollu keltarauhashormonin puutosta ja siitä kärsivät saa kuulemma keskenmenon just rv 8-9, jos se on tullakseen.
 
Toivottavasti kaikilla vuodot ja kivut normaalia ja kaikki sujuisi pienillä niinkuin kuuluu :Heartred Kyllä ne menkkakivu itseä ainakin pelotti (rv 6 tienoilla) mutta ovat nyt olleet pois. Olen lukenut että rv 9 saattaa pistäviä kipuja tulla, joka juuri kohdun kasvuun liittyvää, toivottavasti ei mahdottomia tulisi.. Nyt 7+5 ja pahoinvointi ehkä jopa vähän helpottanut. Huomena ultraan katsomaan meidän ihmettä :love7 Jännittää
 
Kiitos tsempeistä :Heartred pitää vaan toivoa, että olisi normaalia. Onko mangustilla vielä vuotoa ollut?
 
Onko muut näin pahoinvoivia?
En meinaa jaksaa mitään 2v:n kans enkä muutenkaan. Aamulla oksensin kaikki about 5krtaa...sit ulkoiltiin ja taas niiiiin huono olo. Oksettaa. Mikähän auttais parhaiten?

7+3
 
Mimmy, mullakin on tuollaisia päiviä ja ne on aika kaameita.. Mulla auttaa vaan hedelmien napostelu tyyliin jatkuvasti sekä kylmä mehu/limu. Ei paras ratkasu, I know..

Edit. Tänään en oo vielä ainakaan oksentanu kertaakaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä en oo oksentanu ku vaan kerran, mutta tää pahoinvointi on ihan hirveetä ja vie kaikki voimat! Mun on syötävä ihan jatkuvasti ettei niin yrjöttäis. Miten kauheen paljon mun paino nousee tällä menolla?? :eek: Oon syöny lähinnä hedelmiä mutta ei niitäkään jaksa määrättömästi vetää. Nimimerkki: Näkkäri on hyvää, täällä just syön.
 
Mimmus, mäkin joudun syömään koko ajan, yölläkin, muuten oon aivan kuollut. Tosiaan se pelkkä etova olo vie kaiket voimat ja aika zombiena saa vetää. Väsymys pahentaa pahoinvointia. Painonnousua mietin itsekin :sad001
 
Voi Tazzy. :Heartred Toivotaan että menee pian ohi! Tosi lohduttavaa, kun olin edellisen raskauden päiväkirjaan kirjottanu rv 14, että nyt alkaa pahoinvointi helpottaa. :eek: Että joopa joo, jos tää olo jatkuu sinne asti! Eilen epätoivoissani googletin jo sitä pahoinvointihormonia ja sen tasoa. Löysin kaavion, jonka mukaan se ois korkeimmillaan rv 10 ja lähti sitte tippumaan.
 
No toivotaan, mimmus, että ei nyt kovin montaa viikkoa meidän tarttis kärsiä tästä :p Meillä vissiin on aika samat viikot (tai no mä en omista viikoistani kyl varmaks tiiä yhtään ennen ekaa ultraa), ei oikein huvita seuraavaa kahta kuukautta tässä oksennella :sad001 Onko sun paino käyttäytyny miten?
 
Mulla kans etova olo sen kun pahenee ja oon myös aivan puhki vaikka en oksentanut olekaan :eek:
 
Tazzy, tänään 8+0. :) Tiiätkö mä en oo ees punninnu nyt itteeni kertaakaan. :D Katotaan sitte ens viikolla neuvolassa. :D Mites sulla?
 
Kiitos tsempeistä :Heartred pitää vaan toivoa, että olisi normaalia. Onko mangustilla vielä vuotoa ollut?
Samanlaista tihkutusta nyt viikon ollut, sävy pysynyt ruskeana. Nyt vaan iski kovat vatsakivutkin, mahdollisesti ennemmin suolistosta peräisin. Mutta kohdun alueellakin tuntuu painetta ja myös kipua, oon tässä lähdössä terveyskeskukselle, jos vaikka saisi selvitettyä tätä. Lämpö tällä hetkellä 37,8, pelottaa, jos jotain kohtutulehdusta pukkaa. :sad001
 
Mangusti_lle paranemisia. Toivottavasti syy selviää ja pienellä kaikki hyvin.

Mulla oli pakko ottaa tänään saikku päivä. Vatsa on kipeä ja aamulla töihin kävellessä oksensin. Työkavereillä on ollut nyt norovirusta liikenteessä, niin ei kehtaa mennä töihin oksentaneena ja kalpeana. Eilenki yksi työkaveri kysy et onko kaikki hyvin ku oon niin vaisu. En haluais tästä vielä työkavereille puhua, mut jos tämä paha olo vain pahenee niin pakko kai se on rauhotella et tämä ei oo tarttuvaa. Vaikka täällä teidän keskuudessa se tuntuu olevan epidemia. :D

Esikoisen kohdalla ei ollut ollenkaan aamupahoinvointia. Norovirus kylläkin. Oliko se niin että poikia oottaessa on enemmän pahoinvointia?

6+3
 
Takaisin
Top