Oireita...

Komppaan Cedjua!! Miten saa piilotettua? Ku vasta np-ultran jälkeen aion kertoo pomolle

Ite oon jo aloittanut aikaa sitten närästyksestä valittamisen, että sitten kun oon raskaana ni kukaan ei tajuu yhdistää sitä siihen :p
 
^Ässä veto JanieL! Vitsi kun en tajunnut tota! :) Mä vaan juon ja ramppaan vessassa koko ajan. Vielä ei ole huomauttamista tullut, mutta vähän itseä arveluttaa. Kyllä joku kohta kyselee.
 
Mä yritän ottaa töissä vaan tosi vähän ruokaa lounaalla et pystyn melkeen kaiken syömään. Ja rauhallisesti sit vaan syön :D

Tänään tuli oksu ekaa kertaa varhain aamulla, oli karmeeta :eek:
 
Mulla vaihtelee kovastikin oireet näköjään. Lähinnä palelu on ja pysyy. Tällä hetkellä on jäätävä turvotus, joka ehti olla pois jo muutaman päivän, mutta tuli entistä pahemmin nyt. Odottelen koska ensimmäinen kysyy asiasta. :grin Pahaa tekee lähinnä ihan aamulla, kun on niin kova nälkä, että vatsaan koskee. Ei onneks nyt oo muuten ollut huono olo. Mä en tiedä miks mulla on niin vahva tunne, että mahtaakohan tää kestää loppuun asti. Pelottaa ihan hurjana, että menee kesken tai on joku kohdun ulkopuolinen. :nailbiting: En tiedä mistä moiset ajatukset tulleetkin päähän. Eka ultra on vasta joskus rv 12 tai jotain...
 
Suviii, mulla vaihtelee kans. Tänään ei oo niin kipeät tissit kun eilen, en oo niin väsynyt kun viimeviikolla vaikka väsynyt oonkin, tänään on vähän jomotusta vatsalla ku taas viimeviikolla sattu kunnolla. Ja toi tunne että ei vaan mee nyt niiku pitäisi, niin mulla on myös. Jotenki lopettanut asiasta haaveilemisenki. En tiiä onko puolustautumismekanismi vai mitä :sorry:
 
Suviii ja janiel painiskelen ihan samojen asioiden kanssa. Tänään ollu ihan semmonen fiilis, että ei tästä tuu yhtään mitään. Jäätävä alaselkä jomotus iski myös tänään, voihan se toki olla normaaliakin.
Miksi tämä alkuraskaus matelee niin hitaasti?? Pitäs vaan löytää jotain muuta ajateltavaa :D
 
Tää on ihan hirveetä. Siis ennen plussaa mä "näin" jotenki jo tän vauvan ja tiesin että oon raskaana. Nyt on jotenki sellanen epäuskonen olo, en niiku enää mieti hirveesti minkälainen arki meillä tulee olemaan tai minkälaiset vaunut mä haluan. Ainut järkevä syy mikä tulee mieleen, ni viimeviikolla en ollu töissä ni oli aikaa mietiskellä. Tää viikko mennyt töissä stressaten ni jos sillä olis vaikutusta... En mä tiedä enää mitä tässä nyt pitäisi tehä :arghh: Varhaisultra on näillä viikoilla vähän turha mielenrauhan saamiseksi.. menis aika nyt nopeesti :banghead:

4+6
 
Mulla on töissä rasiassa pikkutomaatteja, rypäleitä ja pähkinöitä. Käyn niitä napsimassa jatkuvaan, koska muuten tulee tosi huono olo ja pelottaa että oksennan... Aiemmassa raskaudessa kävin vaan yrjöllä välissä, mutta sillon työskentelinkin lähinnä yksin. Nyt en vois huomaamatta käydä mitenkään.
 
Täällä ihan samaa, jos oireettomampaa niin tulee se pelko että onko kaikki hyvin. Osittain varmaan johtuu siitä keskenmenneestä raskaudesta.. ja nyt tietty pari päivää ollut oireettomampaa. Heti iskee epäillys että jo olleetkin oireet olen keksinyt ja joku on vialla.

Ainoa oire (?) On se että vatsa on löysällä.. joka ei sekään helpota, koska viimeksi juuri ennen viime vappua sairastin jonkun järkyttävän vatsataudin ja kun siitä paranin alkoi vappuna keskenmeno vuoto.. eivät ne toisiinsa liittyneet kun kyseessä oli tuulimuna, mutta sanoppa se näille pään sisällä oleville ajatuksille..
 
Mullla alkanut nyt hirveet nipistelymäiset kivut. Nippaa oikeella puolella ku sörkkis jollai neulalla tasaseen tahtiin tonne vatsaa. Ihan kumarassa joutunu nyt illan kävelemään. Muilla tällästä?
 
Mullla alkanut nyt hirveet nipistelymäiset kivut. Nippaa oikeella puolella ku sörkkis jollai neulalla tasaseen tahtiin tonne vatsaa. Ihan kumarassa joutunu nyt illan kävelemään. Muilla tällästä?


Mulla on kans nippailua. Ei kylläkään tollasta että ihan kumarassa joutuis menemään mutta just tollasta neulalla tökkimistä.
 
Täällä alamahalla välillä vihlahtelee, sitten melkein koko ajan on sellainen paineentunne. Vähän heikottaakin, mutta se voi johtua vähästä syömisestä. Pientä ruskeaa vuotoa edelleen/taas, tulee sellaisia tummia hitusia pyyhittäessä, ei housuun asti. Mies koittaa vakuutella, että ihan normaalia ja kaikki menee vielä hyvin, mutta itse en saa ajatuksia positiivisemmiksi.. Kamalaa tämä odottelu, kun mitään ei voi vielä tehdä. :sad001
 
Täällä turvotus vaan pahenee ja pahenee. Nyt jo työhousutki kiristää (ennen olivat jopa vähän löysät), omista housuista puhumattakaan ja töissäki tukala olo jo nyt koska turvotus sattui ja ei ois haluttanut tehdä mitään, levätä vaan. Saapa nähä koska joku jo arvaa tän turvotuksen myötä :grin

Rv 7+2
 
Mangusti. lähetän sulle kovasti tsemppiä ja toivottavasti aika menis äkkiä..


Salamanteri. Kuulostaa niin tutulta.:p Mä en tiedä mitä keksisin syyksi tälle turvotusta ja kun en voi valita työvaatteita kun on käytettävä firman vaatteita..
 
Täällä kans on järkyttävät päänsäryt! Ja etova olo, mutta toistaiseksi vain aamupäivästä. Hajuaisti on tosi tarkka, ja oksurefleksi herkkä. Ja teen aika hektistä asiakaspalvelutyötä, niin siitä ei ihan huomaamatta livahdetakkaan vessaan.. oon onneksi aina juonut paljon, eli ravannut myös vessassa usein. Mutta mietityttää kanssa, että millä tämän turvotuksen ja olotilat piilottaa! Työvaatteet on onneksi melko löysät, niin ei heti näy.
Tänä aamuna ja nyt illalla on tullut hieman verta :/ pelottaa että tässäkö se jo oli, mutta toisaalta pieni toivon liekki lepattaa, kun oireet on vahvat ja mitään kipuja ei vuotojen myötä ole tullut. Eikä oo kovin runsasta vuotoa, mutta silti ahdistaa.. vielä kun ei mitenkään voi tietää tilannetta masussa :sad001
Viikkoja 5+1
 
Hyi kamala! Laitoin kokispulloon vettä työmatkan ajaksi niin se on niin järkyttävän makusta ettei sitä voi juoda!! Ja huuhtelin kuitenkin sen ihan ensiksi. Onko tääkin oire vai mitä hä?
 
Mulla pahin oire on unettomuus. Herään pari kertaa yössä vessaan ja juomaan, enkä sitten saa aina enää uudestaan unta. Viimeyönäkin heräsin toisen kerran klo 4.20 enkä saanut enää unenpäästä kiinni. Nyt sitten koitan töissä jaksaa vaikka silmiä kirvelee ja väsyttää ihan sairaasti. En tiedä onko raskausoire vai raskauden tuoma oire. Mä nimittäin reagoin aina kaikkeen uuteen just unettomuudella. Meillä on tämän esikoisen lisäksi käynnistymässä vielä rakennusprojekti, joten päässä riittää ajatuksia.
 
Kamomilla. Tsemppiä väsymyksen ja rakennus projektin kanssa :)
 
Takaisin
Top