Oireita...

Oottepas te oireilleet paljon, hirveä kasa viestejä :D

Mä En Viime raskauden aikana ees jokapäivä käyttäny dödöä! Eikä kainalokarvat kasvaneet ollenkaa :D Haha! Mut hengitys kuulemma haisi.

Eilen kerhossa leidit supattelivat ja tuijottelivat, kysyivät sitte, että tuleeko teille vauva :DD olivat vähän nolona, ku sanoin että joo mut En mä kyllä ole edes viikolla 6 vielä :DD vaikka siitähän se turvotus on, syytin silti suklaata heh .

Rinnat on kans vähän kipeytyny, toivottavasti ei enenpää ku imetän esikoista.

Maha kipuja ja vihlontaa..eli kohtu kasvanee. Hyvähän se on :)
 
Mulla on jatkuvaa päänsärkyä, tosi ikävää, panadol ei auta yhtään, en tiedä millä tätä helpottais...
 
Pissa ruvennut haisemaan voimakkaasti, pienempikin määrä kuin tosi vahva. :S vai onko tää sit jotain hajuaistiin liittyvää..
 
Täällä kans yksi oireettomuudesta stressaava! Alkuun oli selvästi jomottelua vatsassa, hajuherkkyyttä ja lievää pahoinvointia, mutta nyt ei ole ollut pariin viikkoon... Rinnat on vähän arat sivuilta, ja väsyttää, mutta en enää tiedä kuvittelenko senkin vaan. Toisaalta yritän iloita, että pääsin näin vähillä oireilla, mutta toisaalta tämä ja ar-ultrassa löytynyt liian(?) pieni alkio aiheuttavat jatkuvaa huolta keskenmenosta... Eipä tässä voi kuin odottaa ja toivoa parasta.

Tsemppiä kaikille oireiden kanssa sekä oireettomuuden kanssa painiville! :)
 
Äiti×2 Mulla kanssa alkanu tällä viikolla inhottavat pääsäryt :/ Panadol ei juurikaan auta.. Ja lisäksi tää jatkuva etova ja oksettava olo, niin luulen että on jotain auratonta migreeniä, mitä mulla normaalisti on ehkä kerran vuodessa..

Nyt 7+2
 
Äiti×2 Mulla kanssa alkanu tällä viikolla inhottavat pääsäryt :/ Panadol ei juurikaan auta.. Ja lisäksi tää jatkuva etova ja oksettava olo, niin luulen että on jotain auratonta migreeniä, mitä mulla normaalisti on ehkä kerran vuodessa..

Nyt 7+2
 
Täällä kans päänsäryt ihan kamalia. [emoji24] Oon laittanu lämmitettyä kairatyynyä niskoille kun pahasti särkee, se auttaa hieman.
 
Mä oon huomannu et yölläkin on jano ja suussa on ruvennut maistuu pahalle öisin
 
Täällä on jano koko ajan. Onneks vaan vesijano. Ei oo pariin päivään ollu mitään mielitekoja, vois selittyä ehkä sillä että mulla on PMS aikoihin kamalat mässyt ja nyt kun se on "ohitse" niin ne loppu. Alavatsalla ollut menkkamaisia tuntemuksia ja nyt vaihteeksi (JEE!!) myös oikea puoli vihloo välillä itsekseen. Toisaalta vasenta puolta jomottaa selästä...

Väsymys ja nälkä jatkuu samanlaisena
 
Täällä sama homma kuin Nausikaalla, kahtena viimeyönä oon ihan kesken unien menny pesee hampaat vielä uudestaan, ku maku suussa ollu niin häiritsevä. Tosin en oo kyllä ajatellut sitä raskaus oireeksi. Ehkä sen vois nyt sitten luokitella siksi, jos muillakin on samaa ongelmaa :biggrin
Itkuherkkyys saapui tänään ja sain miehelle raivarit ihan tyhjästä, eli hänen pöydälle jättämästä tyhjästä maitopurkista :angel4
Mies oli kuitenkin ihana ja tuli halaamaan ja rauhoittelemaan, ettei ole mitään hätää ja siinä sitten hetken oltuani kainalossa repesin nauramaan, että apua joko tämä alkaa :laughing002
 
Allekirjoitan myös janon! Ihan jatkuvasti saa hörppiä vesipullosta. Mun pää vuotaa myös kuin seula, ajatukset ei pysy kasassa ollenkaan. Liekö se oire vai vaan mun perusluonne... :D
 
Cedju kyllä se on oire :grin
Mulla sen pitäisi alkaa parin viikon päästä, jos tämä menee kuten edellisillä kerroilla. Toivottavasti se jäisi välistä nyt :grin
 
Mulla ei oo koskaan ollut tämmöstä etten sais aamupalaa ja kahvia alas.. Voi yök..
Kahdessa aiemmassa on aamupala ja kahvi maistunut hyvin niin oon nyt hyvinkin ihmeissäni..
 
Täällä alkoi eilen illalla todella huono olo, 3x oksensin:depressed: . Yön sain nukuttua mutta nyt aamusta saakka jatkunut. En oo tällaista raskauspahoinvointia kyllä kokenu ja mietinki että onko tää mahatautia :banghead: oksentanut en oo enää tänään mutta kuvottaa, mutta samalla tekis silti mieli syödä mutta ei maistu..
 
Täälläkin jatkuva etova olo, oksentanut en ole mutta koko ajan heikottaa ja jotenkin puolikuntoinen olo :depressed:

Ja mulla ei mene enää mitkään farkut päälle ilman että nappi meinaa poksahtaa auki! Ihan jäätävä turvotus. Mennään sit legginsseillä kunnes jaksan kaivaa mammahousut tuolta jostain komeron perältä
 
Yäääh mua jännittää tuleeko mulle oksennus kuvioihin mukaan parin viikon kuluttua :yuck:

Aineenvaihdunta mulla on kiihtynyt. Huomattavasti
 
Täällä kans lahopäisyyttä ilmassa. Mulla oli terkalle aika 10:30, istuin siä aulassa ja aattelin et miksei se jo kutsu kun kello jo 9:35. Sit meni viä muutama minuutti ennen kun tajusin et siis hetkinen mähän oon tunnin etuajassa. :D
 
Kuinka moni on muuten työelämässä? Mitä vinkkejä oireiden kanssa selviämiseen niin ettei muut hoksaa? Itse en vielä halua sanoa mitään kun en oikein tiedä itsekään.
 
Maku suussa yöllä on selvästi oire, mulla ollut sitä aiemmissakin raskauksissa.

Allekirjoitan myös lahopäisyyden. Kaikkea unohtuu ja eilen en meinannut millään osata laittaa vaihdetta päälle manuaalivaihteisella autolla kunnes tajusin et kytkintäkin pitää käyttää. Mulla on itellä ollu alle puol vuotta automaatti et pitäis muistaa vielä....
 
Takaisin
Top