ccix
Piirimestaruustason postaaja
viikkoja täälläkin 34+6 ja suppareita muutamia kertoja päivässä. onneksi täysin kivuttomia, mutta usein iskee älytön vessahätä siihen samaan syssyyn. eli oikeasti mua ottaa niin päähän, ku lähden ulos, tulee suppari ja sit etin jotain puskaa mihin mennä. pitäis alkaa käyttää jotain vaippoja, niin vois tipat liruttaa housuun huoletta. mietin vaan et oisko tässä taas joku alapäätulehdus, ku nää vessahädät vaivaa... onneksi on tosiaan toi lekuri ke, niin silloin selviää.
sit on tullu tosi outo polttava ja kirvelevä tunne lähelle rintalastaa - mietin, että oisko se vaan närästystä? kuitenkin se on todella kipeä, siis möhkyrä, joka polttaa... eli en nyt ensimmäiseksi kelaisi sitä närästykseksi. täytyy ottaa puheeksi lääkärissä. voin sen kanssa elää, mutta todella keljulta tuntuu.
tai sit oon miettinyt, jos johtuu ku nukun about koko yön samassa asennossa, vasemmalla kyljellä. jos vauva tai kylkiluu painaa jotain suolenpätkää ja se on ärtynyt... turhaa kai arvailla, selvinnee ensviikolla (:
nyt viettämään miehen ja kissan synttäreitä (:
sit on tullu tosi outo polttava ja kirvelevä tunne lähelle rintalastaa - mietin, että oisko se vaan närästystä? kuitenkin se on todella kipeä, siis möhkyrä, joka polttaa... eli en nyt ensimmäiseksi kelaisi sitä närästykseksi. täytyy ottaa puheeksi lääkärissä. voin sen kanssa elää, mutta todella keljulta tuntuu.
tai sit oon miettinyt, jos johtuu ku nukun about koko yön samassa asennossa, vasemmalla kyljellä. jos vauva tai kylkiluu painaa jotain suolenpätkää ja se on ärtynyt... turhaa kai arvailla, selvinnee ensviikolla (:
nyt viettämään miehen ja kissan synttäreitä (: