Mulla oli tänään neuvola

900 g / viikko..
Harmi kun en oikein muuten ole herkutellut raskauden aikana paitsi mehulla ja limsalla, mitkä aion taas jättää pois kokonaan kerta jää koukku päälle..
Epäilen että se ei kuitenkaan auta, mullahan e-pillereistä tuli 8 kg aina ekana aloituskuukautena ja nehän erittävät kans hormoneja jotka keräävät nestettä, että taitaa olla miun kehon eikä pelkän mehun vika..
Mikä on ironista edelleen että kaveri veti kaksin käsin kaikkea ja sai 9 kg ja mun pahe on MEHU ja rv 26 tullut 14 kg painoa nyt IHAN niinkuin esikoisestakin tuli näille viikoille..
Mutta, mitä sitä ei tekisi lapsensa eteen.. Jätetään nyt se mehukin pois ja eletään vaan niillä arkiruoilla ja sosekeitolla, marjoilla mitä olen eniten himoinnut ja mitä olen eniten syönytkin..
Karkkia teki viimeksi 2 viikkoa sitten mieli? Kuvitella, luulisi tosiaan että näillä lihomismäärillä söis päivittäin karkkia yms shittiä.. :D
Mut toisaalta: epäilen että mä teen tulevaisuuden urheilijoita tuolla masussa, käytiin esikoisen kanssa eilen uimassa taas ja aina kun itse rupesin uimaan niin masussa heitettiin volttia, ja isompi veli sai tänään ekat jääkiekkosuojat ja myöskin uimalasit.. Viimeistään pe päästään jäälle

Ja älkää ottako mua liian vakavasti, pakko se on itsekin lohduttaa itseään jollakin keinoin.. Tai, voinhan mä tehdä sumopainijoitakin.. Voihan geenit. Pääasia että kaikki ollaan terveitä ;D