Oireita

Joo ja toi kylmä ilma käy tosi pahasti myös selkään! Mutta siis ei tarvii olla kun 2-3min ulkona (lämpimät vaatteet päällä) niin johan muuttuu olo epämukavaks...

Luulen ettei se enneaikainen heruminen ole vielä varsinaista maitoa? siis jokatapauksessa maidon täytyy nousta synnytyksen jälkeen- muutenhan menisi "ensimaidot hukkaan" ??

Mulla väheni miltein olemattomiin nuo supistelut,kun alkoivat pikkusen liikkeet tuntumaan :)

Tuli sitten eilen aamulla niin kamala oire kuin verenvuoto :( Nyt sit kohta vuorokausi maattu TAYSsis. Vauvalla ei onneks toistaseks hätää, mut saa kortisonia et keuhkot vahvistus, jos nyt syntyyki..

Hurjaa suski, toivotaan että vaan varoitteli- saat varmaan olla hyvän aikaa sairaalassa(?), älä nyt ihan vielä synnytä:smiley-angelic001! Paljon voimia sinne!

Voimia Suski! Toivottavasti pieni pysyy vielä masussa pidemmän tovin. <3

Mä taas heräsin tänään niin kauheaan päänsärkyyn et loppuen lopuks makasin 3 tuntia pää peiton alla silmät kiinni. Nyt alkaa elämä onneks voittaa ja pystyy jo istumaan!

Toivotaan että Suskin pikkutyyppi pysyy masussa vielä muutaman viikon ainakin! Eihän se verenvuoto onneks aina tarkota että sieltä oltais just tulossa. Tsemppiä sinne!

Tsemit täältäkin suski!

Itteäni on taas tään aamun närästäny hirmusesti...

Suskille tsemppiä täältäkin <3 On varmasti pelottavaa, onneksi olet jo noin pitkällä että asialle on kuitenkin jotain tehtävissä jos nyt syntyykin!!!

Olipa outoa lukea syyskuu 2014 puolen juttuja..
Itse plussasin esikoisesta 15.1 tammikuussa, jotenkin oli niin erilaista odottaa kun ei ollut vuoden vaihteita tai mitään muuta suurta siinä välissä...
Tämä odotus on tuntunut ikuisuudelta, joulut ja kaikkien synttärit ja muut mahdolliset olleet odotuksen aikana :D!
Itse olen syntynyt tammikuussa ja siskoni myös, isäni ja exäni :D Siskoni lapsista yksi helmikuussa.. Kaikkien loppujen synttärit tulee vasta syyskuun jälkeen :D Tää mun odotus on ollut yhtä "juhlaa ja synttäreitä" nyt :D

Joo sama miun syndet marraskuus olivat ekat ja niitä onkin sitten sinne heinäkuulle asti ja kaiken maailman muitaki vuosijuhlia jne :P

Suskille tsempit. Toivotaan että vauva pysyy vielä mahassa.

Tämä toinen raskaus on ollut täynnä vaivoja, luulin jo että nyt helpottaa niin ei. Kun helvetin moiset suonikohjut vetäsi ja kun niitä on joka, siis ihan joka paikassa. Viime yönä heräsin jops kauheaan suonen vetoon.

Kiitos kaikille.. Yhtään en tiedä kauan joudun olemaa täällä vielä.. Juuri sain toisen kortisonipiikin PikkuIhmeen keuhkoja varten. Vuoto on onneksi jo loppunut, mutta täällä ollaan niin kauan että ovat 100% varmoja ettei vuoda enää.. On tullu vissii pieni repeämä istukkaan niin siitä vuoto johtui kai.. Olis kyllä näin ensiraskauteen riittänyt se pelkkä napasuonen puuttuminen..alkaa oleen henkisesti turhan rankkaa tää touhu kun tuntuu että kaikki menee pieleen. Onneks vauva sentään potkii paljo ja sydänkäyrät näyttä hyviltä.

Helpottavaa suski kuulla, että pikkuinen on vielä kyydissä. En voi edes kuvitella huolesi määrää, mutta kaikki kääntyy varmasti vielä parhain päin. Voimia kuitenkin! Olette hyvissä käsissä!

Toivon mukaan Suskin vauva pysyisi vielä mahan puolella, voimia!

Mua rupee risoon nää käsien ja jalkojen puutumiset, kun puolen tunnin välein joudun vaihtaa asentoa öisin. Eikä edelleenkään yhtään turvotusta.

Napakeskusteluun otan sen verran osaa, että selkeästi on kaivon pohja noussut! Kohta varmaan jo pullahtaa monttu napiksi! Jotenkin mä olen aina ajatellut, että sellainen ulospäin pullahtanut napa on ihan viimeisillään olevan oire, mutta vielähän tässä on kolme kuukautta! Tosin eipä se vielä ole pullahtanutkaan.

Alaselkä on todella kipeä hetkittäin. Hieronta ja lämpö tuntuu auttavan. Ei kiva! Ja painopiste on muuttunut vahvasti etupuolelle. Tuntuu, että kuljen lantiosta n. 45 asteen kulmassa. Tai siis en kulje, vaan vyöryn. Tai löntystän.

Takaisin