Oireita

Onko kellään kokemusta/tietoa kirkkaasta limasesta vuodosta? Mulla alko moista tänään ja kun googletin, niin löysin vastaukseks oikeestaan vaan sen että synnytys käynnistymässä muutaman päivän - muutaman viikon sisään? Mä en nyt kyllä millään vielä tätä pikkusta haluaisi synnyttää kun viikkojaki vasta 27+2.. mutta siis voisko olla jotain muuta mahdollisesti?

Ei noista limoista ota selvää- voi johtua niin monesta. mulla on ainakin jossain raskaudessa ollut erittäin paljon kosteaa vuotoa- jos ei siihen liity kipuja tai sitä verisyyttä tai pahaa hajua - tai lapsiveden imelää hajua(?) ei varmaan ole mitään hätää.. mutta kun sulla se kalvojen puhkeemisen riski (kö- oliko niin??), soittelisin johonkin varmuuden vuoksi? ehkä, mikä fiilis itselläsi on?

Siks just se huolettaa, kun keskiviikkona lääkäri sano et se kohtu tuntuu pehmoselta, vaikka oli siis kiinni kyllä ja kun vauva on kiitettävästi potkinut siihen hematoomaan (kun ei raukkaparka ymmärrä et siihen ei saisi potkia).. Ja yöllä oli alavatta (kohtu vissiin) kipee, mut ei nyt enää ole sitte kyllä ollut. Täytyy varmaan varmuuden vuoks soittaa taas tayssiin..

Vikalla kolmanneksella kai yleensä valkovuotokin lisääntyy, joten voi varmaan olla sitä. Varsinkin jos kohtu on ollut selvästi kiinni vielä pari päivää sitten. Kyllä mä kuitenkin soittaisin varmuuden vuoksi tosta äitiyspolille.

Miulla on ollu tää valkovuoto melko juoksevaa jo muutaman kuukauden, mut iha valkovuotoa. Välillä luulen et pissaa, kun on nii kirkastakin välillä mut haju on iha valkovuotomaist. Lantiopohjalihas treenien jälkee yleensä toodella juoksevaa ja kirkasta vuoto.

Mulla myös joka raskaudessa valkovuoto runsasta ja millon minkäkinlaista limaa tulee. (haluatte varmaan tietää)

Mutta siis, voi olla normaaliakin, mut varmistaisin lii-saan tapauksessa tilanteen.

Mulla on välillä aina tullut kunnon klimppi sellasta venyvää liimaamaista väritöntä ja hajutonta limaa... Just esim lantionpohjalihastreenin tai seksin jälkeen... Ja muuten sit taas vuoto on enemmän vesimäistä...

Kamala pääsärky. Jospa nukkumal menee ohi.. Sain miehelt hieronnan (paikat iha jumis) ja paratabsia napsittu..

Mulla tuli vielä kk sit niitä limaklimppejä, mitä jossakin vaiheessa pelkäsin jopa limatulpan osiksi, mutta paikat on kiinni edelleen :)
Toivotaan että suskin vuoto on harmitonta! Tsemppiä taas !

Ja mä jouduin lopettaa Bio Luvilin ja Omo colorin(jälkimmäinen etenki), kun niiden haju on niin voimakas et öklöttää. Nyt käytössä on jotain hajusteetonta, oisko Erisan, mun mutsi on jipoissa kun se on aina torunu mua noiden hajustettujen käytöstä ja on nyt voittanu(tilapäisesti:grin). Mut jotkut hajuvedet on todella huumaavia ja nyt Nivean suihkusaippua Lime & oil(?) on toosi hyvä ja tulen siitä ihan naurettavan onnelliseksi suihkussa :)

Soitin TAYSsiin, niin kätilö sano et ei tarvi murehtia tuosta kirkkaasta limasta ellei sen mukana tule verta tai ala supisteleen. Sanoi että tuo kirkas lima todennäköisesti johtuu aktiivisesta kohdusta..

Olin nyt vkl sairaalassa saamassa rautaa suoneen, kun kai ne viimeinki usko etten voi syödä mitään rautavalmistetta. Hirveät mahakivut siis tullu kaikista valmisteista.
HB 92. Ei jaksa yhtään mitään, pelkät raput kotona on tarpeeks liikuntaa.
Nyt vaan ootellaan että nousiko arvot yhdellä tiputuksella vai tarviiko lisää.

Supistuksia myös ihan riittävän usein, mut edelleenkä ne ei oo tehny mitään, ihme, olin jo siitä ihan varma koska tällä vkolla niitä on tullut todella usein.

Päätä särkee. Keskimäärin ainakin kahdesti viikkoon. Alusta asti. Kyrsii.
Neuvolassa tietävät mut nyt oon tietty paniikissa ku viime ti oli proteiini 1+ ja tänään alko taas jysäri johon 1g parasetamolia ei jeesi. Todnäk johtuu vaan siit et olin illalla liikenteessä myöhään, nukuin huonosti ja liian vähän( tuntuis ihan kankkuselta mut alkoholittomasta kaljasta ei kai sellasta tuu..) Saikkulainen kotona saa kyl kaiken maailman diagnoosit tehtyä itselleen :mad:

Mua ällöttää oikeestaan kaikki voimakkaat hajut, vaikka olisivat hyviäkin. Esimerkiks kaikki tuoksukynttilät on saaneet meiltä lähöt. Konetiskiaine on vähän kiikun kaakun, sen nyt just siedän (ai taida hirveesti hajustamattomia edes olla?) ku en mee ihan varta vasten nuuhkimaan. Sen haju puskee muuten koneesta ulos jo pesun aikana ja sit ku koneen lopuks avaa ni huh.

Neljän suora: täällä sama homma.. pari kertaa on tullut juostua okselle ihan vaan tiskikoneen pesutabletin takia.

Voihan heräily ja levottomat jalat!
Mun jalat siis elää taas ihan omaa elämää, ihan niinkuin alkuraskaudessa..

Mä oon alkanut heräämään klo 01 ja seuraavan kerran saan unta klo 03.. Ihan super ärsyttävää! Yöllä kyl väsyttäis mut uni ei vaan tuu. Kai tää on vaan sitä vauvaan valmistautumista, mutta en mä kyl meinaa vauvan kanssa valvoo yöl kahta tuntia! Nyt olo on ku persiille ammutulla karhulla ku kolme yötä menty näillä eväillä!

Mulla tulee kans kausittain toi heräily ja valvominen. Yleensä nukahdan samantien uudestaan, mutta nyt taas muutama yö on mennyt lähinnä sängyssä pyöriessä... Raivostuttavaa.

Takaisin