Oireita

Jaksamista Suskille ja muillekin! Täällä alkoi kipuilut ihan kunnolla. Olen ollut pari päivää harjoittelussa päiväkodissa,eli tulee tehtyä muutakin kuin huilattua kotona, ja heti alkoi keho temppuilemaan. Järkkyä alaselkäkipua pitkin päivää ja polver kipuilee sekä nivustaipeet särkee ja vihlasee tosi ilkeesti kun kävelee tai nousee jostain ylös. :sad001 Ja tää harjottelu vasta alkoi ja tarttis koko kuukausi jaksaa. En kyl uskonu että näin pienestä paikat alkaa hankalaksi. Onneksi huomenna on neuvolalääkäri!!!

No voihan kökkö teidän kanssanne! Tsemppiä nyt ihan jokaiselle kivuista/suppareista/vuodoista tai muista inhottavista jutuista kärsiville!!! Kenenkään ei vielä suvaitsisi synnyttää mutta jos näin käy niin onneksi Suomessa on ensiluokkainen keskosten hoito ja näillä meidän viikoilla syntyneet jo usein selviävät hyvin. Ja varsinkin kun pikkuiset on pääasiassa (tässä palstalla olevat siis) hyvänkokoisia eikä kasvu ole pysähtynyt... Haleja ja voimia kaikille!

Maha toimii liiiiiankin hyvin! Just äsken piti juosta sängystä ylös kun ajattelin että nyt tulee housuun..
Juon kai niin paljon vettä ja syön kuituja tarpeeksi.
Viimeksi rautalääke kovetti mahan, muttei tosiaankaan tehnyt sitä nyt.

Eilen hain maitohappobakteereja, ne kapselit on kyllä pirun kalliita noiden vitskujen, kalkin ja omegoiden kaveriksi :D Noi kaikki purkit tossa pöydällä maksaa yhteensä: n. 77 e :D Onneks niitä ei tarvi joka päivä ostaa.. :)

Tuliko muille sokerirasituksesta huono olo viiveellä? Mulla on ihan krapulainen olo. Jyskyttävä hedari (portaita noustessa tuntui ku olis lekalla taputeltu), janottaa, turvottaa (hirveet silmäpussit, sormukset uppotunu käsiin) ja kaikin puolin tukkoinen olo. Yöllä alkoi vielä tehdä pahaa ja aamupala koitti kovasti hypätä hissiin mutta sain sen pidettyä mahassa sentään.

Itse rasitus ei eilen tuntunu missään eikä ennen yötä ollut mitään ihmeellisempää tuntemusta.

Luin sitten vielä Jani Toivolan tekstin
ensihetkistä tyttärensä kanssa.. Ja että alkoiko itkettämään :D Täällä aulassa on mun lisäksi monta muuta ihmistä!

Nipsumuki mä olin seuraavana päivänä ainakin ihan turvoksissa. Varsinkin sormet oli! Ja särki päätä koko rasituspäivän ja vielä seuraavankin.

Mullakin maha toimii välil vähän liiankin hyvin ja koko raskauden ajan on toiminut normaalia paremmin. Toisaalta onneks, koska ei se ummetuskaan kiva ole..

Mä en kanssa muista, et ois seuraavana päivänä tullut oloja rasituksesta, mut litkun juomisen jälkeen nukutti kovin. Vaikka mulla oli se eka arvo, joka oli poikkeava kun oisin kuvitellu tota tokaa siihen syyksi.

Maha on tuntunu pari päivää "kireeltä" ja välillä käy semmonen "repäsevä" kipu..pojuki ollu aika hissukseen nää päivät, onko tää iha normaalia!?huolestunko turhaan? :confused:

Mulla kans mahaa kiristää tosi ahdistavasti melkeen koko ajan ja on sekä viiltäviä että repäseviä mahakipuja. Ei oo kauheen rauhallinen olo kun välillä aina vähän huolestuttaa, mutta mun maha on ottanukin nyt kauheeta kasvuspurttia jo reilun viikon niin uskon et johtuu siitä. Tänään on kyllä ollu liikkeiden osalta tosi hiljanen aamu, mutta koitan herätellä pikkusta musiikilla jospa sieltä masusta sais jotain elonmerkkejä!

pakko lisätä heti että musiiki toimii superhyvin! pikkuihminen hereillä ja liikkeellä taas :)

Ei mullakaan rasituskokeesta tullut mitään ylimääräisiä oloja. Ainut oli se ketutus, kun ei olisi jaksanut kuunnella jokaisen tunkkaisen hajuisen ihmisen elämäntarinaa siinä istuskellessaan...

2h istuskelua niiden muiden ihmisten ympäröimänä oli kyllä rasituksessa pahinta vaikka se ei miellyttävää ollu muutenkaan. Musta löyty kai joku pieni ihmisvihaaja o_O Mutta mulla tuli kyllä vasen käsi kipeeks niistä verikokeista. Pistettiin siis vuorotellen molempiin käsiin, mutta se vasemman käden näytteenotto tuntu jo näytteenottohetkellä ihan hirveeltä! Tuntu kun se olis kaivanu sillä neulalla mun käsivartta :o ja koko illan sit vähän särki kättä. Oikeeseen käteen pistettiin kaks kertaa mutta yhtään ei sattunu.

Hyi ne pahimpii jotka ei osaa pistää! Harvemmi onneksi sattuu semmosia mut jumbe... Käsi on sen jälkee todella kipee. :/

Paasto, sokerilitku ja juomattomuudella kiusaaminen saa kyllä jokaiselta sisäisen ihmisvihaajan löytymään. Ja se että ainakaan meidän labrassa ei ollut mitään paikkaa mihin olisi voinut itsensä parkkeerata ettei olisi jonkun tiellä. Mä kirosin mielessäni mummeleita jotka rollaattorilla kehtaisi tönäistä mun läppäriä ja hoitajaa joka käski mun, siis mun(!) siirtyä. Ja haisevia tyyppejä tais tulla irvisteltyä ihan avoimesti :grin

Siitä olen onnellinen että mun suonet on kunnon pulleropallerot, joihin osuisi sokeakin. Eli verikoe ei ikinä satu.

Tissit kipeät, taas kasvaneet???????????? Mitä hemmettiä? Ei markettien e-kuppi taida riittää enää toukokuussa!!!! Älytöntä! :O
Minä, normaalisti 65 kg, 171 cm pitkä, 85 b kuppi...
Ei voi kuin pyöritellä päätään..

Aamuinen edit: ja voihan hormonit, nyt sitten heräilen yöllisten kääntöjen lisäksi jo 5-6! Vauva ei vielä tuolloin herää, vaan kunnon potkuttelu alkaa 7.30-8.00 välisenä aikana.. :)
No kerkeääpä tekemään puurot yms rauhassa!

Muokattu viimeksi:
Mulla tissit on välillä arat mutta ei ne oo mihinkään kasvanut. Vaikka näihin majavanhäntiin hyvin lisätäyte mahtuisi. Sen verran muutosta on varustukseen tullut että nännit on vaihtaneet värin tyttömäisestä pinkistä likaisen ruskeaan. Mulla on siis tällaiset suurperheen imettäjän rinnat vaikka vasta eka tulossa. Hiphei.

Uusi tai oikeastaan vanha oire esikoisen odotuksen ajoilta nimittäin pesuaineiden tuoksujen huumaavuus! Eikä ihan minkä tahansa vaan Bioluvil color ja yksi rexonan suihkugeeli! Siis tuntuu että vois vaikka syyä niitä, en syö, mutta se tuoksu!! Snif!

Takaisin