Oireita

Selkää on kyllä jomotellu mukavasti eilisestä asti mut siinäpä ne oireet nyt tältä erää muuten. Mahassa kyllä välillä käy viiltävä kipu mut en osaa sanoa et johtuuko vaan jostaki mitä jäbä tuolla duunaa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

hannastiina, taitaa se olla se tulppa..... netissä ainakin on kuvailtu myös keltaisena näitä ihanuuksia :wink

Proteiinia hieman enemmän, kun edellisessä keräyksessä. Mua VIT***AA! Ei mitää hyötyy kusta purkkii, kun täs ei tapahu kuitenkaa mitää ratkasuita! Antakaa sit samantien mulle mukaa seittemän purkkii......... Grgrggrgrgrggrrrrrrr

Tuikkasin eilen hiivavoidetta sormella sisuksiin, tänään ei oo kyl ollu yhtään sitä kirvelevää tunnetta(ainakaan vielä). Toisaalta mietin oisko se yhteydessä jotenki ummetukseen, mitä oli eilen. Taikka hemmetti tässä tiedä yhtään mikä on mitäkin, mut ilmeisesti mulla ei mitää vakavempaa tulehdusta ainakaan ole, vaan saattaa tosiaan liittyä vaikka kohdunsuun omiin hömpötyksiin.

Se on tänään mitä luultavimmin lähtö. 5 minuutin välein tulee supistukset ja kestää sen niin 60sek. Elämme jännittäviä aikoja. Tuntuu ihan epätodelliselta! Mut näillä mennään! Ilmottelen sit jossain vaiheessa lisää. Nyt täytyy "nauttia" näistä toivotuista kivuista :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Tsemii Muruska ja pidetään peukkuja että pääset tositoimiin!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nonnii se oli sit muruska seuraavana :) kuka häntä veikkas tuolla toisessa keskustelussa, että koska niitä pokaaleja laitetaan jakoo 8)

Mullaki tuli sillon torstaina kipeita supistuksia 5 minsan välein ja kesti sen 50-60 sekkaa. Synnärillä sit tutkittiin, ni hätäsesti kahdelle sormelle auki. Passittivat kotiin ja aamuun mennessä kaikki supparit loppui.
Toivottavasti Muruskan supparit on tehny enempi töitä ja vauva syntyy pian. Tsemppiä Muruska!!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullon ollu koko päivän alaselkä kipee ja mahaa aina välillä juilasee. On vaikee istua ku tulee semmonen kipee paine mahaan ja alapäähän ja selkäänki! Pyllynreikääki aina juilasee! Hitto tää raskaana olo on kyl mielenkiintosta!

Mitä tää on, hiki valuu ihan ku kuume nousis mutta ei siis kuumetta. Ihan järkky kuuma kohtauksia tulee, yök. Ja supistuksia tasan tunnin välein, miksi ne ei voi tästä tihentyä?!?! :mad:

Lyyti ihan samaa täälläkin.
Loppuvaiheen oireet ja supistelut on siitä tyhmiä et ei niistä voi päätellä onko synnytys yhden pvän vai 2 vkon päässä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No niinpä, otappa näistä selvää johtaako nää ees mihkää! Kuha pelleilyy!! Mrrrr... :mad:

Hannastiina: Mun tulppa ollu just tuommosta, ei voi kyllä erehtyä mitä oli. Yök. Aamulla sillon oli shokkiherääminen kun tuli ekan kerran. Ja siittäkin jo aikaa kuukausi! Ei ainakaan mulla merkannu lähenevää synnytystä :grin edelleen tulpan rippeitä sillon tällön tullu.

Niin ja lisää, äsken oli jo neljäs kerta kun maha meni löysälle ja kakkoselle piti juosta. Plaah, JOKO NYT?!

Muokattu viimeksi:
Takaisin