Oireita

Persettä painaa kamalasti. Istuminen hankalaa... Onks ne noi peräpukamat vai muksu?

Koitan taas kipittää kaupoilla! Tuntemukset? Noh, mahaa kiristää ja se on kovana ja mullon hemmetin kuuma!!ei muuta!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Maalannu taloa ja ei muuta "oireita" kun sattuu alapäähän ihan julmetusti, kävelen tosi vaikiasti tai jos sitä ees kävelyksi voi enään sanoa. Pystynkö enää koskaan käveleen normaalisti?! :rolleyes: hemmetti.

selkä julmetun kipee... hetki sit supisteli melko säännöllisesti, mut loppuvat, tietysti... TÄÄ ON NIIN TURHAUTTAVAA!!! musta alkaa tuntuu ettei tää synny ikinä :smiley-angry017 oonko mä edes ylipäätään raskaana, vai vaan lihonu helkkaristi....?!

Oi turvotus. Eipä mee muut kengät jalkaa ku Crocsit. Nyt mäkin tunnen itseni norsuksi näin lasketun päivän kunniaksi. . Kauan vielä? ? Mä en jaksa.

Mä eilen trimmerin kanssa juoksin pitkin pihaa, ei tullu mitään! Mä ravasin siinä kuumuudessa kaupoilla, eikä tullu mitään! MIKSI TÄMÄ EI VOI JO VAAN SYNTYÄ!!

illalla tuli muutamia kipeitäkin supistuksia.... aattelin heti et jes jes jes!!!! mut pskanmarjat, heti ku meni nukkumaan niin loppuvat :mad: mutamia tullu nyt aamulla, mut lupaan vaikka valvoo koko ens yön jos saan ne supparit jatkumaan ja tän kekkosen sillä syntymään......!!!! MÄ EN JAKSA ENÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

illalla oli julmettu ralli mahassa päällänsä ja PITKÄÄN.. en meinannu pystyä nukahtamaan. sattu alapäähän vauvan liikkeet oikee huolella! mut eipä muita tuntemuksia.. kivuttomia suppareita kyllä juu.. mut tiedä sitte tekeekö ne mitään tuolla vaiko ei.... o_O

Ei sitten yhtään mitään uutta taivaan alla. Mie käytän koiraa ulkona niinku ennenkin. Tallustelen menemään. Ainoo mistä huomaa et oon raskaana ni toi maha ja loppuvaiheessa raskautta...? Kaikki hämmästyy ku kerron et laskettu aika meni jo. No kaikillahan on kuuma, mut oon erityisen kuumissani nyt. Ja ekaa kertaa elämässäni harkitsen deodoranttia. Kuten tästä aikaisemmin keskusteltiinkin jo, mie oon käyny haisemaan! Tätä oiretta en ois kaivannu! Ikinä ei oo tarvinnu ennen huolehtia hajuista!

Nyt vasta alat haisemaan??? Mä oon haissu jo pitkän aikaa. Melkein tekis mieli asua kylmässä suihkussa. Mikään pesuaine tai dödö ei ees peitä tätä ällöä hien hajua.
Selvästi huomaa, että jotain tuolla alapäässä tapahtuu. Välillä tulee ihan järkkyjä vihlasuja, kun nousee seisomaan. Ja vauva painaa toosaan. Tosin supistuksia ei tunnu, joten en usko, että tänään tarttee lähtee synnyttämään.
Ja huomisillaks on luvattu ukkosta, jolloin en todellakaan halua olla synnärillä.

Jotain mahakipua, jomotusta, juilimista, vihlomista, supistuksia!? :confused: tää vois tässä yön aikaan muuttua mega kipeeks et pääsis synnärille!!

Ensimmäiset oireet alkavasta synnytyksestä hiipiny tännekkin, ehkäpä parin päivän sisällä saadaan tehdä lähtöä. Toiveena olis että ei ennen huomsta klo 17, kun siitä eteenpäin olisi lapsenvahti käytössä, vaikka viikoksi.

Ei minkäänlaisia synnytysoireita eikä muitakaan. Tosin tällä viikolla ei vauvan välttämättä tartte syntyäkään. Ois koulujen kevätjuhlia yms. ens viikolla ja lapsenvahtiki joutui illalla sairaalaan.
Mennään sit perjantaina yliaikaiskontrolliin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Aamulla oksensin kerran ja supistellu siittä saakka, ei kipeästi mutta jatkuvaa juilimista.. limatulppaa tuli lisää eilisen hikilenkin jäljiltä - huh. Turhauttavaa kun oireita ois vaikka muille jakaa, mutta lähtöä ei tule..

Käytiinpä äänestämässä ja shoppailemassa. Vähän alkoi mahaan sattua loppumatkasta. Mutta tuskin lähtöä enteilee.... Hankalaa vaan tuo liikkuminen, kun pienikin äkkinäinen liike aiheuttaa älytöntä kipua ja vihlontaa.

Ei mitään uutta tän taivaan alla.. oon käyny pispalan portailla käveleen, pyöräilly, ässät on käytetty moneen kertaan, akupunktio pisteet,vyöhyketerapia... oliko vielä jotain muuta? PERKELE ETTÄ IHMINEN VOI OLLA TURHAUTUNU :D

parisuhde menee miten menee, ku tässä oon nyt 5ttä päivää turvonnu niin pahasti polviin asti, että kävelen ku norsu niinku olenki, ainoot kengät jotka menee jalkaan on crocsit.. aamulla turvotus on rajoissa, mutta nyt taas ollaan tukkijalkoja. MUTTA mieheni mielestä saa muhia vielä viikon, että HÄNEN lomansa jatkuvat sitten elokuulle, ei helvetti noita välikommentteja kannattaa vähentää tässä loppuvaiheessa, ennenko otan laukkuni ja lähden :D

oon siivoillu, ja hänkun mainitsi eilen "että voikun kämppä on taas niin läävä" '

hermot ne ovat menneet!!

Takaisin