Oireita

Kyllä tästä koko hommasta on tehty rakettitiedettä! Ja mieluusti lähtisin jo, mutta ku nää supistukset ei kovene yhtään, haluan kipua! :grin koko ajan tulee uus aalto päälle ja välissä sattuuki, mutta ei tarpeeksi. Limaa vuotaa ja toosa huutaa hoosiannaa ku sitäkin juilii.

Ahistaakin ajatus siitä ya-kontrollista, en halua sinne arvioitavaksi, haluan suoraan synnärille! Ei mitään ylimääräsiä käyntejä enää.. PISTE :smiley-angry016

Milleri, millon sulla ois se kontrolli? Toivon sulle kovempia kipuja! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

No neuvolassa "luvattiin" perjantaille, mutta ootellaan soittoa polilta että antavatko ajan perjantaille vai meneekö maanantaille. Eikö oo ihanaa toivoa toisille kipuja, kohta tuun märiseen kuinka en kestä ku sattuu :D

On joo, vähä sairasta ehkä toivottaa toiselle tuskasia hetkiä! :D ja itekki ku tosiaan toivoo et jotain kipeempää alkas tapahtuu ja hetken ku tapahtuu ni pijättelee itkuu ku tekee niin kipeetä! Naurettavaa! :D

Meillä on sellanen käytäntö Jyväskylässä, et mä vaan meen perjantaina Gravidaan klo 9.45 eikä mulle oo varsinaisesti varattu aikaa. Tohon aikaan menee kaikki joilla on rv 41+5. Kätilö ottaa vastaan ja sit lääkärille, joka tekee jatkosuunnitelman. Tosin mähän en aio sieltä kotia lähteä ilman vauvaa. Eli ainoa vaihtoehto mulle on käynnistys osastolla.
Jos synnytys lähtee käyntiin aiemmin, ni eipä ainakaan tartte miettiä ä-polin ajan perumista, kun sitä ei varsinaisesti ole edes varattu :)

Noniin, ennen klo 17 näytille polille. Ajattelin aluks et pissasin housuun kun nousin, mutku tää tapahtu kolme kertaa ni asia varmistu. Harmi vaan kun en oo nukkunu ku pari tuntia ja sama ed. yönä kun kissa raaputti ulko-ovea. Täytyy koittaa viel mennä nukkuu (ihan ku se onnistuis). Kiva että tää tapahtuu jotenki selkeästi.

Jeee!!!! Tsemppiä Huihuihui!!! Vauvoja lisäää!!!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Jee huihuihui!! :)

Heräsin 05:00 ihan järettömään supistukseen, ei mikään voi sattua noin paljoa!! Nyt ku supistelee niin kaikki supparit on ihan hullun kipeitä... Kuka täällä toivokaan niitä kipeitä supistuksia?! Au samperi.

Tuntuu että taju lähtee kun supistus tulee, nyt sitä miettii mihin ittensä on laittanu.. Tulin sohvalle että mies saa nukkua vielä kun voi.

Tsemppiä huihuihui

Ja Milleri

Mä haluun kans lisää supistuksia tai ees sen veden menon! Ja toivottavasti tää vauva on oikeesti pysynyt nyt pääalaspäin ettei päädytä sit johku hätäsektioon..

Niin ja katos Millerikin supistelee :) hyvä hyvä ja tsemppiä molemmille!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en ymmärrä mikä tuo kipupiikki aina nuihin reisiin tulee! Parin sekunnin ajan käy semmonen kipu että jalat meinaa alta lähteä ja yleesä se o aina oikee reisi. Eilen temppuili vasen. Mitä nämä kaikki kotkotukset oikein on!? Ja valkovuotoo tulee iha vetenä valumalla!! Mut tuo kipu on iha järkyttävä aina välillä!

Tsemii huihuihui ja milleri!! Vauvoja jeee!

Voisko lyyti supistus tuntua vain reisissä? Eikös sielläkin joskus voi tuntua.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Oisko tuo iha noin nopea tunne!?:confused: mitä lie mut viikkojen aikana nuo kipupiikit on kyl huomattavasti lisääntyny.

Kyllä tässä on pakko soittaa kohta synnärille, sattuu ihan jumalattomasti.. Jospa tänään pääsis tositoimiin! Makuullaan tällä hetkellä paras olo, vessassa joutuu ravaan kun maha ihan löysällä ja pissalla kun käy ja supistus tulee niin sattuu vietävästi.

Kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan!

Takaisin