Oireita

Mulla on ton tulpan lisäks maha ollu tänään sekaisin. Tosin pistän sen eilisen herkuttelun piikkiin. Onneks mun ei tartte odottaa kuukautta tulpan irtoamisen jälkeen. Esikoisesta se irtos 1-2 päivää ennen synnytystä. Mutta taidan päästä siltikin aamulla neuvolaan.... PlääH!

No joo, kuukautta ei tartte enää ootella, kyllä nämä ennemmin täältä tulee.. Ei kyllä huominen neuvola nappais.

Miten sä hannastiina vielä neuvolaan? Eikös pitäs olla jo tällä vklla kontrolliaikaa,mutta oireet kuulostaaa lupaavalta ;) nonnii,nyt kelit viilenee ja synnytykset alkakoon! 8)

Käyrille pääsin. Tonttu voi hyvin. 2-3cm auki, sovittiin, että jään yöksi. Verenvuoto oli kova niin tarkkaillaan. Aivan järkyttävän kokonen verinen limamöykky lähti alapään tutkimuksen jälkeen eli limatulpasta loputkin. Järkyttävän kokonen!! Oxynormia naamaan jos sais unta. Olo on tosi heikko kun noin yhden jälkeen supistanut säännöllisesti ja vielä jatkuu! Toivottavasti saisi edes unta... Kolkko paikka. Oon siis Koksin lepohuoneessa :/

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Hah! Enpä mee neuvolaan huomenna!!! Oisin kyl mieluummin kotona koittamassa nukkua: ikävä miestä ja koiraa :/

Toivotaan muruska, että nyt olis tosi kyseessä. Sitä nopeemmin pääset kotiutumaankin. Tsemppiä ja avaavia supistuksia sinne :)

Tsempit Muruska!! Koita levätä ja kerätä voimia(helpommin sanottu ku tehty..) ja kohta sulla on nyytti kainalossa! :)

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Supistukset sattuu vielä ihan pirusti vaikka nappasin tabun. No jos ihmeen kautta tulisi uni supistusten välissä!

On kyl tosi mukava kätilö ja soittoa vaan jos ei unta saa tms.

Menkka jomotusta edelleen..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

mimmma: perjantaina on vasta 41+5, jolloin kuulemma on yliaikaiskontrolli. Ehdin vielä huomenna käymään neuvolassa, mut sit ei kuulemma enää tartte mennä.
Mä oon varautunu siihen, että perjantaina käsketään jäämään osastolle käynnistykseen.
Limatulppa tuli ulos, mut eipä oo supistellu.
Muruskalle tsemppiä ja unia kaikkien kipujen keskelle!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

täällä supistellut kohta muutaman tunnin ehkä noin 4-8min välein, mutta ei aiheuta suurta tuskaa.. mutta sillai että heräsin niihin (kun aikaisemmin supistukset olleet täysin kivuttomia ja tuntunu vaan mahan kovettumisena kivikovaksi). soittelin kärrärille ni pitää ootella että oikeesti SATTUU :) eli ootellaan ootellaan, josko se tästä lähtis :P

Pysy vaan liikkeessä minnka, jos ne siitä vahvistuis ja vauva laskeutuisi.

Mun nivuset kipuilee kävellessä ja reidet ja pakarat on kun treenin jäliltä. Jotenki turvonnut alapää....

Täällä supistuksia kans tulee tihiään, mutta näiden kipujen kans pärjään, että koventua saa vielä! Samalla vuotaa ruskeaa vanhaa veristä limaa, eli paikat kypsyy :) juilinu koko päivän alapäätä ja ihme kipuja tullu, nyt peukut pystyyn että saataisiin lisää vauvoja!

Mul ei oo kipee ku masu. Liikkeelle lähtö vaikeeta ja tuntuu pahalta kun maha siirtyy puolelta toiselle. Aaaahhh...

Ei mitään, ei siis kerrassaan mitään tuntemuksia!

Synnyttäkää kaikki nyt tänään/huomenna niin saadaan tänne vähän äksöniä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^^ helpommin sanottu ku tehty!

Eikä tällä oo aikaa ees ku lauantaihin asti tulla! Sit voipi sannoo että toukokuu mäni jo!!

Takaisin