Oireita

Kyfixfix: Ei se auta kuin toivoa, jota tässä jo harrastettu viimeiset viikot :D varmaan itse kukanen täälläkin. plaah, ei jaksa innostua enää mistään oireesta, no ootellaan ootellaan

Juilinta ja supistelu jatkuu, mutta kyllä pitää kivun koventua x1000 että johonki lähtisin.. Taitaa mulla seuraava lähtö olla tiistain neuvolaan :D

En ymmärrä, mulla supistukset kun tulee ne tuntuu alaselässä.. Nyt kun koko päivän enemmän ja vähemmän supistanut, niin siittä jääny loputon kipu alaselkään. Koko ajan sattuu, mutta ei oo niinku supistus päällä o_O eikö tämä vois loppua. Ja tulis kunnon supparit kerralla päälle!

Ku supistelis ees jollain tapaa!! Mun on ehkä pakko alkaa kiristää ja uhkailla miestä petipuuhiin....:rolleyes:

:grin Mulla ei kyllä käy mielessäkään petipuuhat. Ajatuskin ahistaa, oon notkia ku näkkäri tässä mursun vartalossa.. asennot loppuu että jotaki tulis. ei ei. parempi siis pidättäytyä.

Aattelin vaa kertoa, ettei oo mitää oireita täälläkään :rolleyes: Mä oon suunnitellu et synnyttäisin keskiviikkona, kun haluisin nukkua ainaki yhden yön viileessä kämpässä ennen synnärille lähtöä. Mun alkuperänen laskettu ois ollu 17.5., mut ei se oikeesti ois ees mahdollinen, siks tää 21.5. on varmaan lähempänä totuutta.

Hei apua! Onko kenelläkään kirvelly ennen synnytystä esim. kohdunsuun tienoilta? Mulla alko pari viikkoa sit jossain emättimen sisällä tuntumaan sellasia yksittäisiä kutkaavia tuntemuksia. Sanoin niistä neuvolassa ja epäilin itse hiivatulehdusta(mulla ollu tsiljoona kertaa aiemmin ja tää viime aikainen jätskin ja muiden herkkujen syöminen vois olla selvä seuraus). Laitoin yks päivä asettimella gyno-dactarinia, mut en sitte jatkanukaan seuraavina päivinä, kun ei mul tavallaan ollu sellasia voimakkaita oireita ku tavallisesti olis. En koe et valkovuotoo olis mitenkään sikana,tosin pieni tippa on housuissa joka kerta kun menee pissalle, se on ihan väritöntä nestettä, mut en osaa sanoa mitä. Nyt mul alkanu tulee sellasia kirveleviä tuikkauksia useammin sinne samaan mestaan ja tänä iltana jo usein kun tuo vauva muljaa samalla seudulla. Sitku tuo pesäki muuttanu muotoaan, ni ei voi luottaa tuntemuksiinsa samalla lailla kun ennen raskautta. Mikä hiivatin klamydiahiivavirtsis mul nyt oikein on :smiley-angry017??
Mul on neuvola joskus loppuviikosta, et kaipa siellä asiasta mainitsen, mut jos joku tunnistaa tän niinku normaaliks oireeks ennen jakautumista, ni saa kertoa.

Ollaankohan me loppukuulaiset niitä, jolla vaan menee vedet hupsistakeikkaa :) hope so!!!!

Kovasti ne vaan kaikki uhoo et paras keino synnytyksen käynnistämiseen kotikonstein on rentoutuminen. Noh, miten se muka onnistuu!? :oops:

Okei! Nyt mä uskon että tätä ei saa häädettyy millään konsteilla! Tulee sit ku on tullakseen (never!) ja ku on valmis. Se kuka väittää että on jollain konstilla muka saanu synnytyksen käynnistyy on ollu silkkaa sattumaa, se ois käynnistyny muutenki! Olen puhunut!

Joo ei tääkään tuu millään! Ei oo enää Mitään oireita. Tänään odottelen pissakokeen proteiinituloksia. Täytyy lääkärille mainita, kun se soittaa, että toissa yönä oli synnytysoireita. Jospa pääsis vaikka tarkastukseen onko edistystä kohdunsuulla tullut lisää. En kyllä tiiä miten oon saanut reidet ja pakarat aivan tukkoon. Ihanku oisin tehnyt kamalasti kyykkyjä.... En oo muuta tehny kun tasotellu nurmikkomultia ulkona. Täytyy venytellä paikat vetreeksi :)

jonku verran supistelee, mut häviää ku tuhka tuuleen ku vaihtaa asentoa :mad: viime yönä pytyllä istuessa kuulu sellain "PLOP" alapäästä, mut mitään ei tapahtunu... siinä hetken istuin ja pinnistinki, jos joku tulppa irtois tai jotain, mut ei mitään.... tiedä sit mistä sellanen ääni kuulu o_O

Jotain ihme limoja tulee ulos taas.

Huihuihui: mulla tuntuu kans vähän kirvelyä tms. En usko, että on hiivatulehdus tai virtsatieinfektio. Toivotaan, et siellä kohdunsuulla jotain tapahtuis ja siks kirvelis.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä odottelin viikonlopun synnytysmaratonia, niinkuin varmaan te muutkin, mutta nyt tällä viikolla pitäisi varmastikin tupsahdella vauvoja ympäri Suomea. Jännityksellä odottelen!!

Mulla oli muutamia supistusiltoja ennen synnytystä ja kivut olivat alaselässä. Kun synnytys alkoi, siirtyivät supistukset vatsan puolelle, mutta voihan ne tuntua molemmissakin. Eikä oireina ollut muuta kuin 1-2 pvää ennen irronnut limatulppa.

Tonne faceen kirjottelinkin ku en jaksanu tietokoneelle tulla vaan oli puhelimen perässä.

Eilisestä alko kovemmat menkkamaiset kivut ja limainen vuoto. Aattelin et loppu limatulppa sieltä irtoaa. Verilimaista vuotoa on vaan jatkunu eilisestä puolesta päivästä tähän ja vielä jatkuu.

Yöllä heräsin vessaan puoli neljä, vatsa tyhjentyi. Oli nälkä niin söin pientä yöpalaakin. SIt alko kymmenen minuutin välein kovemmat menkkakivut, veikkaan siis että supistukset jotka kesti 40-80 sekuntiin. Näin valvoin välillä vessassa käyden sinne varttia vaille kasiin, miehenkin herätin töihin. Söin aamupalan ja päätin et ku ei tässä muuta ni koitan nukkua.

Nukuin kymmeneen, jonka jälkeen kävin vessassa. Jälleen verilimaista vuotoa vähän reilummin, mut ei mitenkään hälyyttävän paljon. Käytin tossa koirankin kun supistuksie ei oo nyt oikein kuulunu.

Odottelen nyt vaan sit kovempia supistuksia tai tiheitä välejä supistuksiin, jos ne vaikka palaisi. Menkkamaista pientä juilintaa on kyllä koko ajan. Hohhoijaa...

Muruskalla vaikuttaisi olevan aikast liki synnytys :) Tsemppiä!

Ei ois pitäny eilen mässyttää sipsejä ja karkkeja. Ihan järkky närästys yöllä. Ei auttanu Renniet eikä mitkään. Vieläki välillä tuntuu korventavan kurkkua. Pakko juoda maitoa, jotta maha rauhoittuisi.... Yh..

Takaisin