Oireita

Mä en pysty oikeasti enää istumaan mitenkä päin, pitäskö tässä vielä käydä joku rengas tai muu ostamassa, kun häntäluu ja alapää ei kestä yhtään tota istumisen "painetta"!
Kun ei viittis koko päivää olla makuuasennossakaan... Sillon taas vauva painaa kylkiluita. Aaagh.

Mimii, käy ostaa sellainen lasten uimarengas, älä täytä ihan täyteen.. kuulemma hyvä myös synnytyksen jälkeen :)

Tää päivä onkin menny tähän saakka ilman supistuksia. Sain jopa aamupäivällä nukuttua. Ja olo on ihmeellisen virkeä suihkun jälkeen. Ans kattoo ny sit mitä ilta tuo tullessaan..... Nyt ehkä jopa jaksan ottaa niitä suppareitaki vastaan, ku sain levättyä :)

Tunteet tosi pinnassa! Ei pitäs katella mitää tunteellisia ohjelmia (kadonneen jäljillä)...

Maha sekasin...aaagh. Ollu jo pari päivää mutta tänään vaan enemmän. Supistelee myös usein mutta ei siinä mitään uutta, eikä oo mitenkään tihentyny.
Mut voisko tää mahan sekasuus olla jotain, lähestyvään synnytykseen viittaavaa....

Toosan tohjoontominen jatkuu, ei voi liikkua juuri yhtään. Kokeillu venytellä ja liikkua josko helpottaa, mutta ei..pahenee vaan. Ihana maata rampana sohvalla, kun muuten jaksais liikkua, onneksi jääkiekkoa tv:stä. Plaah, eli kasassa ollaan edelleen :)

Pää kippee ja toosaa juilii ja pissattaa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Virallisesti oon nyt menettäny toivoni ees jonku näkösistä yöunista. Viime yö on ollu taas yhtä vessarallia, kävin aikalailla puolen tunnin välein pissalla. Mut minkäs teet, tyyppi on nyt semmosessa asennossa ja niin alhaalla että painaa rakkoa koko ajan. Masentaa ajatus että tätä voi kestää vielä kolme viikkoa!!! :( eikä auttanu ees eiliset ulkona riekkumiset ja touhuamiset eikä ees se pihasauna unen laatuun. Todellaki ootan sitä että saan nukkua ees sen 2 tuntia putkeen ku vauva on syntyny!!

Tässähä meniki jo pitemmän aikaa ku nuista utareista ei tihkunu mittään ni nyt on taas yöpaita märkänä!

Yöunet on menny täälläkin, eilen just kauhistelin että on isot silmäpussit!
Ihan turha kenenkään mulle enää pelotella että sitte kun vauva tulee niin ei saa nukuttua, mä oon aika varma että vaikka olis millanen valvoja se vauva niin mun yöunet tulee jokatapauksessa olemaan paremmat ku mitä ne nyt on! :D

Sama täällä! Viime yön pisin unipätkä oli 45 minuuttia, luotan että vauva antaa nukkua ees pari tuntia tai sit saa mies muutamana yönä hoitaa hommat.

^ oon VÄHÄN kateellinen....

Kyllä sitä on kauniin näkönen, kun nukkuu huonosti. Niin turpee pärstä kattoo peilistä. Näin unta että olin saanu vauvan, tosin se oli saadessa jo n. 1,5v näkönen kävelevä yksilö. Menin jonneki synttärijuhliin ja kadotin vauvan heti. Kävelin ulkosalla nallehaalarista vauvaa etsien. Se oli ehtiny taapertaa lyhyessä ajassa kadoksiin. Tapasin jonku teinitytön jolle itkin katoamista. Selitin sille että vauva hukku, kun sain sen vasta muutama päivä sit enkä muistanu et mulla on lapsi(unessaki alko vähän ihmetyttää kuin se vastasyntyny voi kävellä o_O). Vauvaa ei löytyny, onneks heräsin siitä painajaisesta! Kylläpä tuli surkee olo :sad001 Eilen oli taas tauon jälkeen lievää menkkajuilimista, nyt juilii ennemminki ruuansulatusta. Tänään täytyy taas keskittyy mitä laittaa suuhunsa, mä haluun pystyy pieremään..

Mulla oli eilen ihan järkyttävän kipee maha ilmavaivoista. Kaivoin sit parvekkeelta jumppapallon. Istuin sen päällä ja pyörittelin lantiota, ni johan lähti ilma tulemaan ulos. Oli melko sakea tuoksu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mulla supisteli eilen (kivuttomasti) lähes taukoomatta koko lätkämatsin ajan ja ennen sitäkin... ja olin jo innoissani et josko se alkais pikku hiljaa mut haaveeks jäi, vielä yhtenä kappaleena näin laskettuna päivänä!

Miten ei voi saada unta päivällä vaikka on yön nukkunu niin huonosti ja väsyttää koko ajan???
Ei vaan saa unta.... :sad001

Takaisin