Oireita

Kaikki on mahollista tässä raskauden aikana! Se muuten sattuu kun tuntuu reiässä porautumisen tunne, mulla muutamaan otteeseen kans vihlassut ikävästi..
Lähe Lyyti jo synnyttään, mitä sää enää oottelet :p

Mä joudun varmaan pöpilään ennenkö tuo vauva on ulkona! Mä sit kahteen asti kuuntelin sitä toosan kipuilua ja vauvaki mesos hullun lailla sinne kahteen. Ravasin yöllä taas varmaan tuhat kertaa vessassa ja nyt mä en taas osaa tehä muutako itkee ku oon niin väsyny!! :( mieheltä tuli taas lohdutusta, on hänki kuulemma väsyny! :mad: se ero siinä vaa on et mies menee niin myöhään nukkuu ja herää aikasin ja nukkuu yösä kertaakaan heräämättä (oma ongelmasa siis,painelis aikasemmin pehkuihin!!) ja mulle on iha sama monelta meen nukkuu ja monelta herään niin aina mä oon nukkunu vähempi ku se ku valvon yöllä niin paljo! Ois kyllä kuulunu jo marinaketjuun tää itkuvirsi!

Tässä vaiheessa ei taida kellään olla mitään positiivista sanottavaa. Mun mahaan sattuu, pikkunen painoi koko yön vasempaan kylkiluuhun. Masu on ihan kiree kokoajan ja on toooosi epämiellyttävä olo! :(

Milleri, näköjään mää oottelen aina huomista päivää. Oot kyllä sinäki jo valmis jakautuu, kukapa meistä ei ois.
Mä väitän tietäväni miltä tuntuu siitä reiästä johon ruuvataan ruuvi, mun reiässä tuntuu varmaan aika pitkälti samalla tavalla!

Täälläkin ootellaan huomista päivää siitä lähtien kun aamulla herää...!
Kävely on niin hidasta ja vaikeeta, istuminen tuntuu häntäluussa, takapuolessa ja alapäässä huonolta ja maatessa vauva painaa nyt johonki kylkiluihin ja ties minne.
Eli miten ihmees voi mitään tehä tai mitenkään päin olla. Sitä vaan kitkuttelee jotenki nää päivät läpi!

Maha on taas sekasin ja supisteluja ollu samaan malliin välillä enemmän välillä vähemmän mut ei mitään uusia oireita.

mun napa repee ihan justiinsa!!!!!! vauva painaa jo niin paljon, et sen on kohta pakko tulla ulos.... eihän tällasta aa kohta kuljetettua enää mihkään, ku ei edes istua pysty :eek:

täällä kans välillä hyyyyyyyvin painava olo! välillä ei saa sängyssä käännyttyä ilman et ottaa käsillä mahan mukaan :) ja kyljeltä toiselle kääntyminen vie tosiaan jo tovin aikaa, ettei kovin nopeesti onnistukaan :D

Tämä liikkuminen on niin hankalaa, muuten jaksais ja haluttais lenkkeileen.. mutta kun en voi kävellä, autolle kävelin muutaman metrin niin taivas, tuntuu että repiän alapäästä kahtia. Ei mikkään voi noin lujaa painaa tuonne luihin.. koko ajan tuntuu että kivut pahenee, ja yöllä oli semmonen fiilinki että joku työntää ulos, tuli ihan pelko tai tunne että pitää ponnistaa :o Mutta väsymys pois, sain nukuttua yön niiiiin hyvin vaikka vessassa kävinki, aina nukahin heti uudelleen! Jaksaa ihan erilain kun on yön nukkunu hyvin, ei tartte päiväunia!

No samat kivut oli muutama viikko sitte, mutta tais alapää tottua siihen paineeseen, mutta nyt iski kahta kauhiamapana uudelleen. Liekkö 5kg mötky jo siellä kasvanu, niin ei ihmekkään kun painaa ja kävely haastavaa :rolleyes: no toivottavasti pian pääsis tositoimiin!

^ Joo,se tunne ku tuntuu et tuolta alapäästä tippuu kohta jotaki tielle!:rolleyes:

Mua ahdistaa!!! Maha repee kohta, jollei toi tuu ulos! Kiristää ja puristaa ihan liikaa!

Tässä on nyt useamman tunnin supistellu viiden minsan välein. Soitin jo tunti sit synnärille ja sovittiin, että seurailen tilannetta. Harmittaa, jos ajetaan 45 kilsaa synnärille ja sit ne passittaakin kotiin.
Maha on tyhjentyny tänään oksennuksen muodossa monta kertaa. Ilmeisesti se on vauhdittanu asiaa. Alaselkää jomottaa koko ajan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kotio tultiin yöllä. Olin käyrällä, jossa kyllä näkyi supistuksia. Ja ne pisti minut vähän irvistämään. Mutta eipä ne ollu vielä mitään tehny tuolla alakerrassa. Niukasti kahdelle sormelle olin auki ja vauva vielä kovasti korkealla.
Halusin tulla kotiin hoitamaan tuota oksennustaudissa olevaa esikoistani. Mulla onneks ruoka alkaa pysymään jo sisällä. Mutta kovin on hutera olo. Alaselkää jomottaa koko ajan ja vatsalihaksetkin on ihan hellinä. Nukkumisesta ei tuu yhtään mitään. Torkkunu olen viimeiset 3 tuntia.

tsemppiä Hannastiina, pian on sulla vauva sylissä :)

mulla supisteli eilen illalla vähän väliä, mutta täysin kivuttomasti. vatsa vaan kovettui vähän väliä.. kai se niitä on :) kumpa nekin tekisi jotain valmisteluja tuolla alakerrassa :P

Takaisin