Oireita

pallo, olipas nopeeta toimintaa :) yks tollanen tännekin kiitos :grin

mul on kans päätäsärkeny nyt muutaman päivän, ja ihan oon joutunu panadoolia popsimaan... mut tää ei tunnu samalat ku sillon myrkytyksessä........ ja muutenki joka paikkaa särkee ja olo on ku mudassa kahlais :confused: menkkakipuja selässä ollu nyt pari päivää melkeen koko ajan..... eilen illalla supisteli kivasti mut loppuivat nekin pirun vie :mad: valehtelematta 10-15krt yössä wc:ssä.............. MÄ HALUUN SYNNYTTÄMÄÄN!!!!!

Määki otin pää kipuun illalla 500 panadolin ja siitä ei ollu apua ja nyt sit puolestaan se pääkipu piti mut valveilla. Aamulla kuuden jälkeen otin 1g panadolin ja jatkoin unia niin pääkipu oli poissa mut hyvin tötterö olo kyllä on edelleen. Eikä täällä mitään muita oireita taas oo ku tuo jatkuva pissahätä!

Kyfixfix Oon kyl tyytyväinen et osaltani kaikki meni noin nopeesti, en olis enää kauemmin jaksanutkaan supistuksia/ponnistuksia. Muutaman päivän oli veto kyllä ihan pois kun pelkällä ilokaasulla mentiin tuo urakka läpi :) toivon siulle nopeaa synnytystä! :)

Mä voin lahjottaa nää supistukset niistä haaveilevalle! Mulla ei enää pää kestä, eikä kroppa. Väsyttää ku heränny tänään neljältä mut ei tässä kerkee unta saamaan ku yhtä kivuliasta seuraa toinen samanlainen. Ja mies nukkuu tuolla ku tukki. Hyvä että edes toinen meistä on sit virkeenä.

Järkyttävä kipu tuli hetkeksi mut vaan toiselle puolelle mahaa! Meni pois ja nyt kauhul odotan tuleeko takasin. Ei se kai mikään supistus ollut ku tuntu silleen repivänä ja vihlovana ja tosiaan vaa toisella puolella. Huh.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo nyt se tohti herätä tuolta. Ihme et sai unta ku ollu kans ihan kauhuissaan ku kattonu tätä mun kärsimys näytelmää. Mä tahon synnyttämään, mut en näitä turhilta tuntuvia supistuksia. Aika ristiriitaista, mut nää kivuliaat kuus tuntia alkaa jo suoraan sanottuna vituttaa! Jos tää on tätä kipua vaan eikä mitään edistystä ni tulee kiva ens yö.

No en!!!:mad::mad: kesti sitä lystiä vähä aikaa ja siihenpä se sit loppu! Prkl!!! Lähen pehmikselle, ei tässä näköjään muuallekkaa pääse!

Me käytii just kioskilla, piti ottaa pehmis mut otinki hampurilaisen :D
Mullaki toistaseks meni ohi toi vihlova toispuoleinen mahakipu, tiiä sit mitä seki oli.

Ehkä teil oli sympatia kipuja, tai sit onnistuin oikeesti lähettää näitä supistuksia niitä haluaville :grin Mä en ite voi sohvalta liikkua mut palvelu pelaa onneks tähän ja mäkin sain jäätelön :)

Nii, joskus kyllä tuntuu että jotkut oireet tulee ihan vaan sympatiasta! :D paitsi se ite asia mitä tässä jo kovasti ootellaan! :rolleyes:

Mulla taas vihloo tuonne alamahaan, ihme kolotusta.. tänään supistellut vähemmän mitä yleensä, onko tyyntä myrskyn edellä?! Ei oo nälkä, voisin syyä vaan jäätelöä ja maata sohvalla. Huomenna kun neuvolasta pääsen, käyn ostaan pakkasen täyteen ja syön niin paljo ku voin jäätelöä, painolle ihan sama. :D

Saanks mä sit käyvä huomenna ostaa sipsii ja dippii ku tänään söin vaan sen tötterön...:rolleyes:

Tietysti lyyti saat! Mulla on ainaki nyt joku hirvee sypöttelyvaihe iskeny tähän loppuun, vaihtelee vaan et haluunko makeeta vai suolasta, mut jotain pitää tunkee naamaan joka tunti. Huomen mä haluun kyllä sitä pehmistä en saa sitä nyt mielestä!

Välillä on näitä päiviä kun supistelee tosi harvoin, ihan outoa. Sit taas joinain päivinä tosi tiheeseen ja luulee jo et nyt tuli lähtö. Ihme meininkiä.
Tänään ei oo juurika supistellut mutta jotain ihme vihlontakipua on välillä.

Takaisin