Oireita

Aamulla luulin jo, et limatulppaa irtoaa, mut taiskin olla vähän paksumpaa valkovuotoa. Eli edelleen odotellaan jotain tapahtuvaksi. Kovasti painaa tuonne toosaan ja virtsarakkoon. Tuntuu, et vois pöntöllä istua koko ajan...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mää en jaksa innostua edelleenkään, jatkan samaa linjaa enkä odottele liikoja :grin Mutta joka vessakäynnillä tulee järettömiä limavanoja. Tähän saakka semmosia kun ei ole tullu, vaan nyt yön jälkeen alko tuleen. No seurataan!

Ei mullakaan tulppaa, mutta kaikkihan eivät sitä välttämättä huomaa ollenkaa. Äiti kerto tänää, että ekat 2 synnytystä alko vesien menolla! Tsemppiä, että mulle käy niin kans :-D

Ku alkas vaan tää synnytys kuha ny jollain lailla..oon katkipuhkipoikki! Täytyy yrittää huijata mies seksiin, viimeksi tuli niin lupaavat jomotukset!

Mun äidillä mennyt kaikki kolme veden menolla. Mulle esikoinen alkoi verisellä valkovuodolla ja kipeillä suppareilla 5-10 minuutin välein. Torstai iltana alkoi lauantai aamulla syntyi, eli tällä kertaa toivon että menis vähän nopeemmin :/

Onko muilla supistusten aikaan alkanu reidet/pakarat kramppaa? Mulla on nyt vähä useammin alkanu tuntuu reisissä tai oikeestaan vaan oikeessa reidessä/pakarassa..johtuukoha tää kuitenki vaan iha jostain muusta ku supistuksista ku on kuitenki vaa toispuoleista?:confused:

Ei mulla niinkään kramppaa mut kyllä se särky tuntuu mojovasti reisiin asti.

Mulla tuntuu se lihas ihan kramppaavan.. ei se niinkö semmone kipiä oo, krampissa vaa. Mitä lie taas kotkotuksia! :D

ei oo tulppaa, ei oo suppareita, ei oo mitään muuta ku järjetön hedari :mad: mä alan pikkuhiljaa pelkää, et se on meikäläinen täällä viimesenä kotkottamassa, vaikka olin ihan varma et tää tulee ajoissa.........

Sama fiilis kyfixfix. Onpa täällä hiljaista. Niin hienot ilmat? Myös vauvauutisia ei näytä enää tulevan vklplle :/ mää haluun häppeninkiä! !!

Me on ainakin oltu koko päivä ulkona pikkulikan kanssa niin ei oo tullu käytyä foorumilla niin usein kun normaalisti :) Vauvauutisia käyn kuitenkin aina välillä kyttäilemässä!

juu kyllähän se niin vaan on, et vaikka olis se 3kympin helle niin foorumille pitää päivittää olinpaikkansa :wink mekin ulkoiltu koko päivä, mut aina välissä tullu kyttää et onko joku synnyttäny :grin

Eikö se piisaa että tulee koko päivä limoja yhestä reiästä, niin nyt maha sekaisin ja saanu jo kahesti juosta vessassa kakkoshädällä!!? Tähän päälle lukemattomat pissalla käynnit :D paperitehtaat kiittää kun emboa kuluu.

Milleri lähtee kohta synnyttään!! :) :) toivotaan et miehes kerkee ensin kotio ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

En kyllä vielä oo lähössä!! Ei mun vielä pitäny lähtä, te muut vaan ensin!! :) Laitan tulpat reikiin, niin jos tässä sais nukuttua. Lähtöä oon tehny kuukauden, niin ei tässä enää kiire oo ;)

Mä toivosin et pääsisin ens yönä hommiin! :D En ees uskalla mennä nukkuu ku tiijän et kui paha mieli aamulla taas on ku yö meni vessassa ravatessa. Kotvan aikaa tässä tasaseen tahtiin tuikkinu alapäähän et saa irvistää aina ku tuntuu, epämukavaa :rolleyes:

Lyytille toivotaan hommiin pääsyä! Kyllä se sinunki ois jo aika :)
Ja tää vessassa ravaaminen on perseestä, en ymmärrä mistä tuota pissaa piisaa! Mutta onneksi nykysin nukahan heti uudelleen kun rakko tyhjä. Ärsyttää kun mies nukahtaa, se nukkuu yhtäpäätä sen 9h!? ja itellä niin katkonaista. Ei ihme kun päivällä sitte väsyttää.
Kaikki tuikkimiset on alapäälle hyväksi, jos tositoimiin tahtoo!! :D

Näillä tuikkimisilla mitää tapahtunu :p nyt taas en tiijä mitään mistään tuikkimisista mut ainaki nuo "oireet" tuntuu lisääntyvän. :) yöllä kävin VAAN kolme kertaa pissalla!! Mut nyt ei taas uni enää tule vaikka väsyttäski :(

Kerranki ku olis väsyttänyt vielä tähän aikaan ja olisin mielelläni nukkunutkin vähän varastoon, ni alkaa kauheet menkkamaiset jomotukset alavatsalla ja alaselässä. Kauheeta herätä tälläsiin kipuihin, mut kai tää kuuluu asiaan. En kyllä tiiä mitä teksisin näiden kipujen kanssa, jos en olis saanu anopilta kaurapussia lainaan. Tää on ainakin tähän asti aina pelastanut mut.

Mulla eijjoo tullu ku muutama hassu semmonen supistus että kesken unien oisin heränny :oops: ehkä mä ennoo ihan heti lähössä mihkää synnyttään :mad:

Takaisin