Oireita

En tunnista tätä suppariks, vaan just tämmöstä kesto jomotusta ja särkyä. Menis nyt ohi yhtä nopeesti ku alkoki, mul on tänään parempaakin tekemistä ku voivotella kivuissani. Mun koko perhe on kutsunut itsensä kylään vielä kun näkevät mut yhtenä kappaleena, ja pitäis jaksaa leipoo yks piirakka vielä. Eilen tein sitruunaisen valkosuklaajuustokakun, ja melkein tekis mieli kokeilla josko sillä lähtis kivut hellittämään :rolleyes:

Nooh, yleesäkkää ennoo juurikaan kesken unien heränny muuhun ku siihen kusihätään! Ootko Lälly ottanu panadolia, helpottaako se yhtään? Ainiin, sulla on huomenna jännä päivä!! :) iiiik, muaki alko jännittää!! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en oo panadolia syöny moneen kuukauteen, en vaan tahdo uskoa sen lääkkeen vaikutukseen :grin Varsinkaan kovemmissa kivuissa. Mut tää alkaa jo helpottaa ku maannu kylkiasennossa ja sit toi lämmin kaurapussi kietaistuna mahan ja selän päälle. Yritän selvitä tällä läpi ensimmäisistä synnytyskivuistakin, ainakin näin on kovat puheet :p Ja huomenna tähän aikaan ollaan jo äitipolilla.. Jäiks!

Mulla ei oo tuntunu yhen ainutta supistusta yhtenäkään yönä. Oon varmaan siellä 41+5 vielä yhtenä kappaleena... Masentaa...

ei oo täälläkään supistuksia, limatulppia tai mitää muutakaa synnytyksen lähestymisestä kertovaa.. heh. viimeinen taidan siis olla minä!

Ja vaikka täällä on kaikenlaista, niin silti ei pääse tositoimiin! :D meillä on liian hyvät hautomot, niin nämä ei halua tulla ulos.

Äiti oli eilen myöhään illalla kaupungilla ku en mää kuitenkaa unta saa :) poitsulla oli yli tunnin verran hirveet japalot masussa vähä väliä tuntu ,että tulee pissat housuu ku se on niin alhaalla :D hän ei tykänny meijän reissusta ;)

Mullon ollu ny kahtena päivänä vähän pääkipee, ei kuitenkaan oo tarvinnu lääkettä ottaa mut silti mä nyt panikoin ku mulla eijjoo koko raskausaikana ollu pää kipee. Ennen raskautta jouduin ottaa vähintään kerran viikossa lääkkeen pääkipuun mut raskauden aikana oisko ollu yhen kerran pää kipeetä. No onneks huomenna neuvola, voin panikoida siellä! :p

Ja ku tulin kaupoilta kotiin, hoksasin et mullon jalat aivan turvoksissa!! :eek: sen kyllä pistän ihan tuon kävelyn piikkiin mut iha säikähin, ennoo eläissään saanu tuommosia rantuja jalkoihin!!

Turvotuksesta sen verran, että mulla ei oo enää nilkkoja. Crocksit puristaa ja sormia voi erehtyä luulemaan nakeiksi.

Kävin just pissillä(kesken iltapalan ku hätä tulee ni on mentävä!!) ja ku istahin takas pöyvän ääreen ni sen verta että sain jugurtin syötyä loppuun nii piti jo suunnata uuvestaan pissille!:oops: tää on jotai iha käsittämätöntä!!!

Tää pää kipu on iha kamala!!! :( :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä Lyyti sama....heräsin unilta vessaan, palasin sänkyyn , meni ehkä 5min ja taas pissatti. Nyt taas olo että vois vaikka mennä tipan jos toisenki päästään.. Tulin nukkuun jo kasilta, nukuin pari tuntia ja nyt kukutaan taas, mies kuorsaa vieressä - ihanaa! Mielenkiintoinen yö tulossa tätä menoa.

Voi ei Milleri! :( toivotaan et päästään heti siellä synnärillä näistä pissa vaivoista!! :D ja koitetaan saaha uni uudestaan vaikka lampaita laskemalla!

Ei mitään oireita ilmassa. Kävin just palauttamassa virtsankeräilypurkin ja nyt ootellaa tuloksia, onko proteiinit noussut. Verenpaine on laskenu hurjasti, eli lääkkeet tehoaa. Pääsispä synnyttää...

Takaisin