Mulla on pari kertaa tullut niitä vihlaisevia liitoskipuja, ainakin kaverin mukaan. Niitä kyllä itsekin epäilin kun en oikein keksi mikä muukaan voisi tuntua siltä.
Onko muilla iho kuivunut normaalia pahemmin? Mun iho kuivuu talvisin aina vähän, muttei koskaan näin pahasti! Kädet on nyt huonoimmassa kunnossa, pitäisi laittaa lapaset täyteen rasvaa. :/ Eikä rasvailukaan tunnu juuri helpottavan, vaan iho on monesta kohtaa jo ratkennut niin että vuotaa verta ja ne "ehjätkin" kohdat helottaa punaisina. :( Ei oo kivaa kun käsiin sattuu vaikkei tekisi mitään.
Uusin oire/vaiva on pieni tiputtelu, joka tosin on seurausta töistä. Saikulla taas...
Tuntuu välillä, ettei apteekissa olekaan tarpeeksi rasvaista ja hyvin imeytyvää voidetta, kun käsiä saa tosiaan olla koko ajan rasvaamassa, ja silti on noita mainitsemiasi ihania pikku haavoja kädet täynnä. Olen ehkä ylihysteerinen, mutta pyysin miestä varmuuden vuoksi pesemään perunatkin edellispäivänä, kun pelkäsin perunoista siirtyvän multaa haavoihin ja saavani vielä sen pelätyn toksoplasman...