Oireita, oireita..

Mua ei okseta. Siis yhtään. Nyt oon ihan varma että meni kesken kun pahoinvointi katos näin :(

Mullakin katosi oireet ihan yhtäkkiä ja olen myös varma keskenmenosta. En tajua miten oireet voi muuten kadota sormia napsauttamalla.

Multakin katos oireet kuin seinään, mut ultras pieni sydän löi <3 Niin ja ne tuli takaisin :shifty: Nyt taas tänään on ollut täysin oireeton päivä!

Mulla tuntuis nyt seilaavan ja huopaavan oireet kans, tulee jo ihan hyviä päiviä, jolloin alkaa heti epäilyttämään onko kaikki hyvin ja sit tulee edelleen kamalia päiviä, jolloin ei haluais sängystä nousta. Mut toi on kyllä kumma, miten hätääntyneeks tulee kun oireet häviää, vaikka toivookin että olo alkais vähitellen helpottaa. Tää jatkuva huoli ei varmaan helpota ennen kuin vauvan liikkeet alkaa tuntumaan.

Mikä ihme tämä loputon nälkä on? Oon nyt parina päivänä syönyt ihan hirveästi ja koko ajan nälkä! Tänäänkin on mennyt 3 lämmintä ateriaa, normaalia reilumpi aamupala ja pari välipalaa. Vielä iltapala, kun maha kurnii jo 1,5 h sit syödystä ruuasta :D Ja tosiaan kasviksia, hedelmiä, pehmeitä rasvoja ja täysjyväviljat menee että ei ruuan laadustakaan kiinni pitäisi olla.

Kasvetaanko mahassa näin kovaa vauhtia.. vai onkohan tämä joku suojareaktio nyt kun paino muutamia kiloja ehti pahoinvointien vuoksi pudota niin nyt tulee sit kiireellä takaisin :D

Onko kenelläkään ollut edellisissä raskauksissa hematoomaa kohdussa? Mulla tänään todettiin 1,5cm hematooma istukan ja kohdun välissä. Alkoi viimeyönä aivan mieletön verenvuoto hyytymien kera jota jatkui varmaan kuuden tunnin ajan. Tänään sitten lekuriin jossa todettiin vauvan olevan ok ja hematooma vuotaa.
Ja siis kaikenlisäksi ollaan tällä hetkellä Thaimaassa. Kävin kansainvälisessä sairaalassa näytillä ja tietysti suomeen päästyäni sinne lekuriin. Olin tänään vielä suomen päässä kättärin lekuriin yhteydessä.

Mietin vaan että miten jatkossa hommat menee duunien yms suhteen kun nyt sanottiin että täytyy ottaa iisisti...

Oikein mukavassa paikassa tällainenkin alkoi...huoh..

Eikä Anila. :o Miten huono tuuri! Onneksi oot päässy siellä hoitoon ja pystyny olemaan kättärille yhteydessä. Kamalaa jos et ois päässy tarkistaa tilannetta, varmaan ois ollu aika epätoivonen olo. :( Tsemppiä, kaikki sujuu varmasti hyvin. <3

Voi ei Anila, onpa hirveä tilanne! Tai voin uskoa että olet ollut hädissäsi. Onneksi pääsit kuitenkin näytille ja sait asianmukaista hoitoa. Sekä tietysti Suomen päässä osataan sitten tutkia asiaa. Mulle hematooma on aivan vieras asia? Joten sen enempää en osaa sanoa, muuta kuin tsempit, kaikki varmasti menee hyvin. <3 :)

Anila, hurja tilanne! Onneksi kaikki nyt hyvin.
Semmoista pakko kysyä, että onko teillä kohdun kasvuun liittyviä kipuja? Kun mulla niitä ei ole juuri ollenkaan, vaikka kai niitäkin kuuluisi tässä vaiheessa (rv 9) jo olla?

Hellu ei mulla oo pahemmin ollu mitään kasvukipuja, turvotusta vaan yöllä :)

Ei oo kipuja ei! Ainoastaan yht äkkisissä liikkeissä repäisykipuja.

Mulla epämääräisiä alavatsan kipuja ollut muutaman päivän, aivastaessa sattuu ja äkkinäiset liikkeet myös ja jos autolla ajaa liaan kovaa hidasteeseen, tuntuu tosi inhottavalta. Iltaisin turvotusta, öisin pyörin kivuissa :/

Mulla on ollut sellaisia jomotuksia etenkin iltaisin. Oletan että ne nyt on niitä kasvukipuja. Nyt rv 9+6.

Mulla ei oo mielestäni missään raskaudessa ollu juuri minkäänlaisia kasvukipuja. Joten yksilöllistä tämäkin. :)

Tuossa aamupäivällä yskäisin melko varomattomasti, kyllä teki kipeää alavatsaan! Nyt vasta olen huomaavinani, että nännit ovat hiukan arat, enemmän kuin ennen. Jotkut hajut on kauheita, esim. koira haisee aivan kauhealta ulkoa tullessaan, oli sitten pakkanen tai ei, hyi yök :( Jotenkin kyllä tuntuu, että tällaiset oireet tulevat aikalailla myöhään, kun nyt vasta huomaan. Isäntäkin haisee tupakalta tullessaan pahalle, en ole sitäkään aiemmin tiedostanut näin voimakkaasti.

Nonni, just kun paranin vilustumisesta niin iski vissiin nielutulehdus :sour:.

Ei ole huomatakseni ollut kasvukipuja. Kerran tai pari on yskiessä vihlaissut vähäsen. Oireet loistaa edelleen poissaolollaan, ei mahaturvotusta, pahoinvointia, hajuja eikä mitään, vain tissit arat kuten jo viikkoja. Nyt tietty myös väsyttää kun oon kipeänä. Ei tässä oikein tunne olevansa raskaana!

Nyt on alkanu tuntea olon raskaana olevaks. Maha pullottaa, johtuu kyllä osittain tuoreesta kortisonikuurista. Paino ei kyllä ole noussut, enneminki tippunu mutta silti järkyttävät turvotukset sekä tänää kiusannu jatkuvat sukkapuikkovihlasut, pelottavasti enemmän oikealla puolella :happy:

Takaisin