Oireita, oireita..

Joo ummetus liittyy myös tähän ja kuulemma pahenee vaan loppu raskaudessa. :D

Hassua! Mulla oli ihan toisinpäin koko raskausajan esikoisella.. vasta synnytyksen jälkeen alko ummettaa! :D

Apiaani, mulla tuli esikoisen alkuraskaudessa 5+jotain yhden päivän tosi voimakasta vuotoa. Ja terve vauva syntyi :) ei siis luonnotonta. Kävin ar ultrassa yksityisellä kun nvlasta ei päässyt. Ei osannut sanoa mistä johtui.. mutta toivottavasti sulla syy selviää <3

On: täällä joku haamujenhaamu aamulla testissä dpo8 (22/29) Nälättää ja aivastuttaa, voimakasta menkkajomoa, lakumatto himottaa, väsyttää ja pissalla saa juosta ihan kokoajan. Pientä tuttua ar pääkipuakin havaittavissa. Ja palelee. Testiä taas huomenna ja toivotaan että viivat vahvistuu :)

Taas vuotaa :'( nyt tippuu jo pönttöön asti ja on punaisempaa.
Mun on tosi vaikea uskoa et mun tuurilla tää olis harmitonta. Tiedän kyllä et monella se on mut vähintään yhtä monella sit menny kesken :(
Olispa edes mies täällä...

Taas vuotaa :'( nyt tippuu jo pönttöön asti ja on punaisempaa.
Mun on tosi vaikea uskoa et mun tuurilla tää olis harmitonta. Tiedän kyllä et monella se on mut vähintään yhtä monella sit menny kesken :(
Olispa edes mies täällä...

Kyllä minä varmasti olisin yhtä paniikissa kun sinäkin! :( Pidän silti kovasti peukkuja että kaikki olis hyvin! <3

Kiitos susqi ♡
Kyllähän tässä itku tulee... olis ollu helpompi tyytyä vaan niihin kahteen olemassaolevaan.

Apiaani, Minä myös toivon koko sydämestäni että vuoto olisi harmitonta ja pienellä kaikki hyvin. <3 Varmasti myös rankkaa kun mies ei ole paikalla. :sad001 Ei löydy nyt varmasti sanoja jotka lainkaan helpottaisivat, en osaisi itsekään olla murehtimatta.

Mutta kyllä vuotoja jos millaisia on.
Esimerkiksi tutullani tuli lasta odottaessa kolmet menkat! Siis aivan hanasta. Ei osannut yhtään epäillä olevansa raskaana kun joka kuukausi vuosi.
Toisella tutullani vuoteli silloin sun tällöin alkuraskaudessa, kirkastakin verta ja juoksi ultrissa, vaan aina siellä pieni oli ja hän on nyt 1,5v.

Tää vaan tuntuu nyt jatkuvan :( ihanaa ku ootte kuitenki siellä ja tsemppaatte. Nyt kaipaa juttelutukea eikä mieskään oikeen taida tällä hetkellä osata auttaa... emmä tiedä osaako se etenkään viime syksyn jälkeen pitää raskautta edes todellisena ennenku näkee et joku elää. Tai et se vauva syntyis. Tavallaan ihailtavaa mut ku ite pyörittää näitä asioita kuitenkin kun on omasta kropasta kysymys...

Tottakai mä haluaisin uskoa et siellä vielä olis kehittymässä elämää mut mä haluan suojella itteäni pettymykseltä... se on niin suuri kestettäväksi taas :'(
Nyt ku on menkkajomotusta selässä ja veri on kirkasta ja sitä selkeesti tippuu ihan pönttöön asti ni ei kyllä yhtään hyvältä vaikuta.

No toivotaan et saan sen ultran jo ens viikolle...vaik tuskin. Ja turhaahan se on sitä ennen. Ei ne voi sanoa mitään varmaa mistään varsinkaan jos sydänkään ei löisi vielä normaalistikaan tässä vaiheessa...

Voi ei Apiaani...voimia [emoji173]epätietoisuus on kamalaa.. toivotaan kuitenkin parasta [emoji173]

Voi Apiaani :/ <3
Etkö pääse mihinkään aiemmin? Ar ultraan yksityiselle? :/ on kyllä kamala tilanne. Voi että, halit sinne. Toivottavasti kaikki olis kuitenkin hyvin <3

Siis ku turhaan mä nyt minnekkään yksityiselle menisin. Terkka sanoi et laittaa lähetteen viikon päästä. Tosin nyt mun on soitettava päivystykseen kuitenki ku vuotaa niin paljon. Kai ne siellä ultraa ja toteaa onko tyhjentyny vai ei. Ainakaa isompia hyytymiä ei oo vielä tullu.
Kipu on menkkasärkyä selässä ainaki ajoittain ja ponnistaessa tuolla ihan alhaalla jossain..

Tsemppiä ja voimia epätietoiseen tilanteeseen apiaani, toivotaan parasta!

Ei ne otakkaan päivystykseen. Toivotteli voimia ja laittoi soittopyynnön neuvolaan.

Apiaani, Voi että miten kurja tilanne! :sad001 Ja miten eivät ota sua sitten vastaan? Mutta tottahan tuokin on, ikävä kyllä, että tässä vaiheessa kun eivät näe sydämen sykettäkään eivätkä voi mahdolliselle keskenmenolle mitään tehdä niin yleensä neuvo on vain levätä ja odotella. Niin raskasta kuin se onkin. Voimia hirveästi <3

Takaisin