Oireita, oireita..

Apiaani, Yritä nyt ainenkin päästä sinne ultraan, se voisi rauhoittaa sun mieltä. Voit hyvin odottaa huomiseen. Jos eivät suostu neuvolan kautta niin sitten mietitään toista taktiikkaa.. Olisiko yksityinen varhaisraskauden ultra pois suljettu?
Suositeltavaahan ultra olisi tehdä aikaisintaan rv 6-7, jolloin myös sykkeen voisi saada näkyviin. Itse olen nyt etsinyt tietoa kun oma ultra laitettiin niin aikaisin, että myös viikolla 5+0 saattaisi jo näkyä jotain.
 
Mä lueskelin juttuja tuolta ja enimmäkseen vaikutti siltä et alle rv6 tehdyt ultrat saa lähinnä aikaan lisää stressiä ku on niin harvinaista et sykettä näkyy... :sad001

Yksityiselle sit jos en julkiselle pääse...oon vaan ihan p.a. ja nyt joudun varaamaan kissan elliin rahaa ku on pissaongelmia ja voin vaa toivoa ettei maksa niin paljoa etten enää saa vuokraa maksettua. Kohta helpottaa rahatilanne mut vielä on tosi tiukkaa.
 
Apiaani, Kyllä tämä on piinaavaa tässä vaiheessa vain odotella.. Ja ultrathan ovat yksityisellä tunnetusti kalliita. Ellet asu lähettyvillä Pk-seutua?
 
Syken voi nähdä jo aikaisemmin, mutta ne ei suosittele ainakaan meidän suunnilla varhaisultraa ennen RV 7 että ei ottais sit turhaan siltä stressiä jos sitä ei näy. Mun ultra aikaistu 11.2 ja silloin vasta 6+3 ja oon nyt asennoitunut siihen että sykettä ei välttämättä vielä siellä näy.

Mä menisin päivystykseen ni pääsis kyllä ainaki samantien ultraan! :)
 
En pk-seudulla asu... tässä Turun ja Hesan välissä.
Mä ilmottelen huomenna mitä nla-täti sanoi...

Ainakaan ei oo yltyny mikään nyt. Selkäjomotuskin on helpottanu... toiv johtui vaan eilisestä seksistä :sad001 ainaki limakalvot on herkillä ku eilen tuli ikenistäkin verta ku pesin hampaat.
 
Apiaani, Kyllä luulen nyt että ihan peiton heilutteluista vaan tullut. :)
 
Sen siitä sit saa ku pitää vähä liian kivaa :shy:
Julmaa jos jouduttaisiin seksikieltoon ku nähdään muutenkin lähinnä viikonloppuisin miehen töiden takia :salut... raukka
Eipä sillä. Itelläkin kyl tehny nyt mieli :cat
 
Apiaani jos sitä vuotoa lisää tulee ja oot p.a täl hetkellä ni mee vaa sinne päivystyksee ihan, siellä ne ultraa ja maksaa vaan sen normaalin päivystysmaksun verran ja laskullahan se kotia tulee sitte ettei heti tartte maksaa mitään :)

Koin äsken jotain "ihanaa". Olin suihkussa ja hoitoaine hiuksissa ajattelin kuluttaa aikaani nuuhkimalla vähäsen Axen suihkusaippuaa (se on niiin hyvän tuoksuista), noh kerkesinhän mie pari nuuhkasuu ottaa kun juoksujalkaa oli lähdettävä hoitoaineet päässä vessaan morjestamaan pönttöä. Tästä oppineena laitoin mielensopukoihini don't do -listalleni Axejen nuuhkaisukiellon. :D
 
Juu kyllä mä yritän julkiselle päästä. Ja siis tottakai mies sit saa luvan maksaa jos tulee pakkorako. Oon ilmottanu jo hyvissä ajoin et ar-ultraan mennään, vaikka sit yksityiselle jos ei muuten päästä.
 
Tsemppiä Apiaani ultraan! Toivottavasti siellä kaikki hyvin:Heartred Täällä alavatsakivut myöskin vaivaa, välillä todella kovina ja välillä pienempinä, tosin en ole plussanut vielä.. mutta oireita on kuitenkin ollut selvään plussaan; rinnat arat, vatsaa kiristää ja vihloo, pieniä nippailuja myöskin, ja tänään aamulla on hieman etova olokin.. niin toivon ettei ne menkat nyt tulisi tänään tai lähipäivinä. Nyt mennään 3+4..
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti apiaanin vuoto harmitonta eikä sitä enää tulisi!

Itsellä tällä hetkellä melko oireetonta. Toki esikoisen raskauskin oli lähes oireeton. Plussauksen aikaan oli nippailuja kuten menkat pian alkaisi, ilmavaivoja ja palelua.
Nyt pientä väsymystä välillä, lisääntynyt ruokahalu, näläntunne tulee nopeammin, rinnat hieman turvonneet ja tarkentunut hajuaisti..
 
Muokattu viimeksi:
Täällä suht samat oireet edelleen, kylkeen olen saanut kaveriksi kauhea ummetuksen!
 
Nyt kun mainitsit tuon ummetuksen, niin samaa täälläkin. En edes olisi tajunnut että raskauteen liittyy kun vatsa mennyt kovalle :D
 
Hep! Ummetusta myös, kai tää sitten liittyy raskauteen? :D
Ja tää nakin himo! Mies nauraa jo mulle x)
 
Joo ummetus liittyy myös tähän ja kuulemma pahenee vaan loppu raskaudessa. :D
 
Soitin tänään sinne neuvolaan ja sain ens tiistaiksi ajan sinne ja terkka lupas laittaa lähetteen ultraan sit samantien ni voin varata senkin heti nlan jälkeen.
Ihan vähän ruskeaa tuli tänäänkin, mutta emmä siitä ruskeasta kovin huolissani oo.

Paleltaa kauheesti ja nälättää just nyt... tissit on arat mut ei mun mielestä mitenkään kasvaneet.
Muita oireita ei oo edelleenkään tullu, toivottavasti oon vaan onnekkaasti vähäoireinen eikä tarkoita sen kummempaa.
 
Mikä tää keltarauhanen-juttu on? Siis mulle on ihan uus asia että se voi liittyä raskausoireiluun(?). Liittyykö mun vasemman munasarjan kipuilut sitten jotenkin siihen, olen meinaan uskossa että sieltä myös hedelmöittynyt munasolu irtosi tärppikierrossa? :chicken:
 
Elma Auroora, Keltarauhanen ylläpitää raskautta siihen asti kunnes istukka on muodostunut. Ja voi liittyä kipuilut tai esimerkiksi kellertävä valkovuoto. (Mulla oli esikoisesta) :)
 
Takaisin
Top