Oireita, oireita..

Mie kanssa tunnen aina ovikset ja tiedän kans just jos jää siltä kuukaudelta ovis kokonaan pois kun sitä kipua ei tule. Tuo alkoi esikoisen syntymän jälkeen muistaakseni :D

Täällä alkoi oksetusolo tänään aamulla, jippii... ei sentään ulos asti ole vielä tullut ja toivottavasti ei tulekkaan :D

Cocoa, Voihan kurjuus :sad001 Oon aina miettinyt että millaistakohan se raskaus pahoinvointi on.. Toivottavasti ei tarvitse ottaa selvää! Välillä tuntuu että olen aivan toimeton pienimmästäkin etovasta olosta. Toisaalta haluaisi kokea sen. Olenkohan vähän tärähtänyt tai jotain. :grin (Nyt tietysti kun tämän pääsi sanomasta..)

Mulla on nyt alavatsa kipuillut hieman. Onkohan aivan normaalia... Tisut ei oo enää arat. Olivat vain päivän verran. Vv tulee lorahtelemalla. Väsymystä on havaittavissa kun joka ilta olisin valmis sammumaan sänkyyn jo siinä klo 18. Onneksi meidän poika käy suht ajoissa yöunille n klo 19, niin pääsee itsekin jos olo sen vaatii.

Muoks! Nyt kivut yltyikin jonkin verran. Voi apua!

Muokattu viimeksi:
Mulla ollu jonkinlaisia pahoinvointi aaltoja. Toivottavasti ei tule pysyvää, usko pois miitu sitä et halua kokea. :hungover:

Miitu, kyllä kai se alavatsa kipu kuuluu asiaan. Mulla ainakin oli viime yönä aika voimakasta kipua.

sanmarie, Huh... Toivotaan että kuuluis. Olin lukevinani että olisivat aivan normaaleja, mutta toki tuollainen säikäyttää. Toivottavasti sullakin helpottanut ne. :) Oliko sulla sanmarie esikoisesta pahoinvointia myös?

Juu Miitu et tosiaan tahdo itsellesi sitä pahaa oloa, jotain aivan järkyttävää... :D Jos mulla tää nyt alkaa tehdä tuloaan tämä oksentelu, niin toivon todella ettei kestä ainakaan yhtä pitkälle kuin esikoisen raskaudessa :)

Täällä plussaus 22.1 ja oireet tähän mennessä rajoittuneet turvotukseen, rintojen arkuuteen ja väsymykseen. Herkutkin on kyllä maistunu poikkeuksellisen paljon....

Jaaha... täällä tulee verta :sad001 taitaa mennä kesken tämäkin.
No mielummin nyt ku myöhemmin... vituttaa

Apiaani, Kuinka runsasta? Onko kipuja? Voihan verenvuoto myös olla normaalia, vaikka säikäyttääkin. Varmasti kamala tilanne. =(

Pikkuhousunsuojassa oli ruskeaa tuhrua ja pikku klimppi. Pyyhittäessä vaaleanpunaista verta.
Ei kipuja muutakuin et pää särkee ja alaselkä välillä väsyy nopeammin mut ei nyt taukoamatta särje...
Mut tällähän se usein alkaa...
Eikai voi muuta ku odottaa... huoh

Apiaani, Olen todella pahoillani, jos näin kävi. Mutta vielä on toivoa, olen kuullut että vuoto alkuraskaudessa olisi normaalia, jos pysyy vähäisenä eikä tule kipuja. Kannattaa ottaa neuvolaan yhteyttä tai suoraan lääkäriin, ne tarkastavat siellä tilanteen.

Miitu, Mulla oli esikoisesta aivan jäätävä pahoinvointi. Muistaakseni vain ensimmäisellä kolmanneksella. Mutta se oli sellai kesto krapula, yöh..

Mä oon vaan niin skeptinen sen viimesyksyisen tuulimunan takia. Oon stressannu hirveesti ultraan menoakin...
Eilen miehen kanssa kyllä peitto heilui, tie sit jos sekin vaikuttais.
Mut nyt vaa odotan et alkaa kunnon kivut.. :(

Mä oon vaan niin skeptinen sen viimesyksyisen tuulimunan takia. Oon stressannu hirveesti ultraan menoakin...
Eilen miehen kanssa kyllä peitto heilui, tie sit jos sekin vaikuttais.
Mut nyt vaa odotan et alkaa kunnon kivut.. :(

Se voi myös siis aiheuttaa tiputtelua se peiton heiluminen, oon näin lukenu ja jos oikein muistan niin esikoisen kanssa tais muutaman kerran kanssa tulla vuotoa peiton heiluttelun jälkeen. Ja eikö tossa kohtaa pääsis ultraan jo! Oot tehny + testin ja nyt vuotaa.

Apiaani, Älä huoli niin kauan kun veri ei ole kirkasta. Mulla vuoteli esikoisen aikana jopa kirkasta verta hulahtelemalla ja kävin muutaman kerran äitipolillakin sen takia. Ja mulla tuli myös seuraavana päivänä seksistä!

Ymmärrän kyllä miksi pelottaa ja ajattelet nyt pahinta. Mutta me pidetään kaikki sulle peukkuja että kaikki hyvin. <3 Pääsisit varmaan myös vuotojen takia ultraan.

Itsekin tänään mietin että eihän näillä viikoilla voi muuta kuin toivoa että kaikki menee hyvin.

Sanmarie, Toivotaan että nyt selviäisit ilman moista pahoinvointia! :happy:

Paaaaljon pidetään peukkuja pystyssä Apiaani et on vaan ihan harmitonta seksin jälkeistä vuotoa :) Kysy ihmeessä sitä ultraa, kyl sun sinne pitäis todennäkösesti päästä niin ku Miitu sanoikin :)

Kiitos... huh meinaa ihan herkistyä ku tsemppaatte :Heartred

Mä en tie kuinka helposti täällä pääsee ultraan ku mun ystävä yritti runsaan vuodon takia päästä ja oli tosi nihkeetä. Mut ehkä mä soittelen neuvolaan sit huomenna...

Nyt vaan tuntuu et alaselkää alkaa juilia menkkamaisesti. Enkä mä tie haluanko mennä yksin kuulemaan tuomiota jos pääsisinkin ultraan pian, mies on taas töissä kiinni useamman päivän.
Äsken ku kävin vessassa ni ei tullu lisää... äh... ei oikee tie itkettäiskö vai ei.... oon vaan ihan lamaantunu

Apiaani, mä aikanaan pääsin suoraan ultraan, kun menin verenvuodon takia ihan päivystykseen. :happy:

Jos tää yltyy ni sit soitan vaikka nopeamminkin mut kai se riittää et oottelen huomiseen ja soitan puhelinaikaan neuvolaan ja kysyn... ? Emmä haluais hosua ku ei sitä estääkkään voi jos päättää kesken mennä enkä tiedä haluanko edes kuulla ettei siellä taaskaan oo elämää...

Mites aikaisin se sydän voi ultrassa näkyä?

Takaisin