Oireita, oireita..

Täällä vaan ei olo parane. Perjantaina mietein jo sairaalaan menoa kun oli niin kuivunut olo mutta illalla sain vähän ees juotua jotakin.
Tänään meinas itku tulla kun joka paikkaan sattui ja tuntui et henkeäkin ahdistaa kun koko aamun oksentanut.
Mä pystyn jonkin verran syömäänkin et jonkun pizzanpalan tai pari palaa perunaa ja jauhelihaa mut sitten kun juon, edes pienen määrän nii meinaa lentää oksennus heti kaaressa.
Mul on koko ajan jano mutten pysty juomaan ja pissalla käyn ehkä kerran päivässä tai en ollenkaan :/

Ostin nyt vesimelonia et pystyskö sitä syömään et sais ees vähä nestettä..

Täällä ei oo vielä pahoinvoinnista tietoakaan - pitää kai sanoa Onneksi kun lukee teidän muiden kurjasta olosta - mutta mielenalanvaihteluita on alkanut ilmetä! Tippa tulee linssiin turhan helposti ja tänäkin aamuna heräsin kiukkuisena ilman erityistä syytä :woot:. Ja sekös sitten ärsytti :angry3 vielä enemmän, kun mies intti että mikä nyt on, miksi olet ärtyisä, kerro kerro...

Mommyme mulla sama, syöminen onnistuu jotenkuten ja pysyy sisällä jonkin aikaa mut heti ku juon enemmän kuin 0.5dl niin jo lentää.

Aivan ihanaa, kun olo on alkanut paranemaan. Migreeniä ei ole ollut moneen päivään, eikä oksentelua. Syöminen aiheuttaa pienen kuvotusolon, mutta ei mitään verrattuna raskausviikko kutoseen (nyt menossa rv 7). Mä niin nautin :) Ja siis tätä osaa oikeesti arvostaa, kun viikko sitten itkin ja oksensin vuoron perään vessan lattialla.

Joo mullakin ongelmia nesteen kanssa, ei pysty oikein juomaan kun heti tulee ulos. Appelsiineja oonkin syönyt ja nyt hakemaan vesimelonia :)!

Mä en enää kohta keksi mitä syön ko ei tarvita ko kerta kun oksentaa jotain nii sitä ei sitte varmana sen jälkeen pysty enää syömään kun kuvottaa jo ajatuskin. Alkaa olla aika monta juomaa ja ruokaa pois pelistä.
Mulla on myöskin edellisistä odotuksista jääneitä ruokia jotka jo ajatuksena oksettaa kun oon niitä yrjönny.
Yks pahimmista ruisleipä.
Rakastan ruisleipää mut ei tulis mieleenkää syödä sitä kun tekee pahaa koko ajan koska sitä jos mitä on hirveetä oksentaa..

Vesimelonit tuli ylös. Nyt söin mandarinin. Saas nähdä..

Joo ruisleipä oli ylivoimasesti kamalin tähän astisista. En pysty enää syömää ollenkaan kun kerran jouduin sitä oksentaa.

Mommyme tuli mieleen et jos imeskelis jääpaloja niin kuvottaiskohan nekin? Kun kylmä usein helpottaaki ja sit nestettä sulais niin hitaasti.

Mulla tuli nyt eka kertaa yökkäys olo tänä aamuna! Vähän oon jopa tyytyväinen. ;)

Piti eilen ostaa jääpalapusseja mut unohdin mut tarvis muistaa ostaa tänään.
Jäävettä kyl tekee mieli koko ajan ko nii kauhee jano

Täälläkin kans kuvotus alkanut nostaa kunnolla päätään: jatkuva etova olo ja tänään piti hakea rannekkeet, kun vanhat on jossain hukassa. Tuoremehu ja jäätelö on tällä hetkellä aika hyviä vaihtoehtoja.

Mulla vihloi äsken TODELLA kovaa. Nyt tavallaan vähän jomottaa vihlaisun jäljiltä. Kauhee paniikki tietysti, että mitähän hittoa...

Tänään ollu kauhee jano ja turvottanu. Onneks vapaapäivä ni saanu potea, mitä ny esikoinen pistää vipinää kinttuu

Tänne iski kauhea flunssa/kuume/mahatauti :smiley-angry002 olo on aivan hirveä! Otan mielelläni neuvoja vastaan kuinka oloa sais helpotettua :dead:

Hellu: ymmärrän paniikin, mutta eiköhän nuo ole aivan harmittomia raskauteen kuuluvia vaivoja:) Mulla tulee vihlaisuja usein venytellessä tai kun esim kääntää kylkeä makuuasennossa. Tuntuu tosi häijyltä, mutta on ihan harmittomia kohdun kasvuun liittyviä juttuja.

Musta tuntuu että tää paha olo koko ajan kasvaa..viime yönä piti nousta syömään mandariinia. Jotenkin tuntuu ettei rannekkeista ole mitään apua tällä kertaa. Tuntuu aika tuskaiselta juosta reilu 1v:n perässä näissä oloissa:depressed: Saa nähdä mihin suuntaa olot lähtee menemään..tuntuu että ihan tosissaan saa pidätellä ettei tule ylös:wtf:

Mä jouduin juoksemaan aamulla sängystä vessaan yrjöömään. Nyt särkee päätä niin paljon etten pääse sängystä ylös. Mulla on siis palannut tämä kauhuolo.

Takaisin